Basia Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Ik ben Basia en ik kwam hier al eerder, ik weet nu dat ik steeds loog tegen mijn zelf, dat ik alles onder controle kan hebben, dat ik zeldzaam doorzakt met veel te veel wijn. Ik ben niet echt gelukkig in mijn leven terwel er geen echte reden voor is, ik voel me vaak eenzaam omdat ik niet in Nederland geboren ben en vaak moeilijk met deze andere cultuur heb, met mijn land genoten heb ik heel andere contact als met de nederlanders , ik vind echt heel jammer, ik heb zo mijn best gedaan om meer vrienden te kunnen maken. maar hier is het zo vaak afstandelijk. Ik zit vaak alleen. Ik woon hier al meer dan 20 jaar. maar ik kan niet denken zoals mensen hier denken. maar het is geen excuse om te drinken, wel de eenzaamheid stimuliert drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 Welkom terug Basia, Dat lijkt me naar gevoel. Hier in Nederland niet thuis te zijn. Kan het me wel voorstellen hoor. Als je uit een andere cul- tuur komt. Dat je niet alles begrijpt. Het is niet alleen taal die anders is. Ook omgangsvormen en gewoonten. Ik geloof trouwens niet zo in de nederlandse cultuur. Er zijn veel groepen, of hoe noem je dat, die allemaal weer hun dingetjes hebben. Er moeten toch mensen te vinden zijn waar jij een click mee hebt. In ieder geval geloof ik er niet in dat alcohol je eenzaamheid verminderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willeke Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 sorry foutje,ik wil me voorstellen maar het lukt me noog niet echt.Ik moet even uitvogelen hoe dit allemaal werkt. Groetjes Willeke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Welkom Basia, ook namens mij. Ik hoop dat je hier maar vaak komt, helpt misschien ook wat tegen de eenzaamheid. Velen van ons kennen dat, hoor. We willen je graag tot steun zijn, we zitten vaak op de Dagdraad, kom ook! Ik wens je alle kracht, sterkte en wijsheid toe! Groet, Nance. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Hi, dat van die eenzaamheid, en niet echt gelukkig zijn, dat herken ik ook. ik heb een leuk gezin met 3 kids een lieve man, en toch ben ik ongelukkig, en ben begonnen om daar achter te komen waarom. Misschien af en toe ff lekker kletsen met elkaar? vertel eens wat meer over jezelf als je dat wilt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden