Mai Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Vertrouwen hoef je niet te winnenIk heb gewoon eenaantal bedenkingenDoor dingen die ik zieDon't mess around with meIk pik je er zó uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Als ik boos wordGaan er doden vallenSo I focuson the coffee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Het stinkt gewoon. Ik kan er niet aan doen..wat heb ik die mensen nog te vertellen? Niets..waarom? Het is zonder vertrouwen, klaar is kees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Schone schijn enholle phrasesGeef me puurDat lust ik rauw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Mupke, ik denk dat de rust wel weer keert. Dit is vaker gebeurd en op een gegeven moment hersteld het zichzelf weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Je hoeft ze niets meer vertellen Fleur. klaar. Punt erachter.Maar er zijn hier nog genoeg mensen die graag horen wat je bezighoudt. Waar je blij mee bent, of waar je juist niet blij mee bent. Je echte leven, niet je forumleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 quote: Originally posted by: bolletjeMupke, ik denk dat de rust wel weer keert. Dit is vaker gebeurd en op een gegeven moment hersteld het zichzelf weer. Daar ben ik van overtuigd Bol.Het is zaak de zaak te laten rusten en mensen niet onder je huid te laten kruipen. Daar hebben ze nl. niets te zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Tuurlijk BolHet is maar eenvulkanische uitbarstingAlsof dat niet zou mogenNa al het gedweep, gezeik en gelebberEen natuurlijk proces Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Wanneer ga je naar het huisje kijken Mups?Slapen viel wel mee bolletje...alleen is het ongeloof en de onrust niet weg. Ik vind het niet hilarisch..zeker niet als ik merk dat men over mijn gevoel schrijft en het opzij zet. Nummer 17, ik krijg je nog wel. Wat een gekeuvel gisteren...fijne forumavond..vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 quote: Originally posted by: marjoDon't mess around with me Ik pik je er zó uit! Ik ga nu een beetje kriegelig worden, merk ik,het is allemaal zo vaag de laatste dagen,bedoel je nu, dat ik met je messomdat ik dacht dat je wegging? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Nee, nee, nee!!!!Tortilla in het geheel niet jijSorry dat ik over je heen liepIk zit er te vol van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeMijn vertrouwen is zoek Wie vertel ik wat nog? Ben goed in iets op te blazen denk ik . Lees ik gisteren en denk ik "waarom hier?" "wie ben jij?" Vreemd maar zo voelt het.. Fleur,Ik herken het.Rest ff weggehaald,ik hou er maar over op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Vanmiddag ga ik kijken fleur.Zal ik je algnog nog eens feliciteren met de goedkeuring? Ik had het gisteren al gedaan, maar ik weet niet of je het in de commotie teruggelezen hebt. Tadáááááá. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Eeerlijk zijn?i kill joeMijn vertrouwen beschaamdIk hoef niets te verdienen!Ik speel het op de persoonDaar baal ik ontzettend vanWant dat is zó giftig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 O, gelukkig, Marjo,het schoot me al in mijn keel.En bij jou zit het dus ook hoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Mupke een goed advies. Ik zal het proberen op te volgen. Dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Soms is het gewoon een domino effect Tortilla.Ik heb in ieder geval nog geen antwoorden gekregen op mijn vraag. Maar soms wordt iets genegeerd omdat het voor hen geen meerwaarde heeft.Mijn vertrouwen is weg omdat ik mensen zie draaien en keren..ook omdat ik geen reden lees die voor mij zinnig is. Hoeft die er te zijn? In weze niet..ze zou ook niets meer waard zijn nu.Zoiets denk ik..Spannend Mups!! Keileuk..hoop dat het binnen je budget valt..moet wel en anders gewoon bieden. Heb ik ook gedaan..Ik ben 20 000 onder de vraagprijs gegaan en ze hebben het aanvaard dus.Ja had het gelezen, dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik ben er ff mee weg..moet ook een beetje werken veronderstel ik Laat vlug iets weten hé Mups! Tot later allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 20.000 onder de vraagprijs?! Dat zou ik niet durven geloof ik. Het ligt er ook maar aan hoe dringend men wil verkopen he. Ik ben in ieder geval een kioper die niet eerst nog haar eigen huis moet verkopen dus misschien is dat in mijn voordeel. Dat voorbehoud is er dus niet.Knippen en plakken levert soms raar resultaat op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 I am the sunshinein my life WarmteGet itif joe can handle it Het vertrouwen wegmaar niet in mijHet spijt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 GoedenmorgenMarjo ben je nu al weer op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik ga ff uitloggen.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik word wakkermet de zonBeste AlfIk ben vrijBinnen dit alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik log ook even uit. I'll be back!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden