Spring naar bijdragen

Vrijdag 13 augustus


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 501
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
bolletje

Mupke, ik denk dat de rust wel weer keert. Dit is vaker gebeurd en op een gegeven moment hersteld het zichzelf weer.



Daar ben ik van overtuigd Bol.
Het is zaak de zaak te laten rusten en mensen niet onder je huid te laten kruipen. Daar hebben ze nl. niets te zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer ga je naar het huisje kijken Mups?

Slapen viel wel mee bolletje...alleen is het ongeloof en de onrust niet weg. Ik vind het niet hilarisch..zeker niet als ik merk dat men over mijn gevoel schrijft en het opzij zet. Nummer 17, ik krijg je nog wel. Wat een gekeuvel gisteren...fijne forumavond..vreemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms is het gewoon een domino effect Tortilla.
Ik heb in ieder geval nog geen antwoorden gekregen op mijn vraag. Maar soms wordt iets genegeerd omdat het voor hen geen meerwaarde heeft.
Mijn vertrouwen is weg omdat ik mensen zie draaien en keren..ook omdat ik geen reden lees die voor mij zinnig is. Hoeft die er te zijn? In weze niet..ze zou ook niets meer waard zijn nu.
Zoiets denk ik..

Spannend Mups!! Keileuk..hoop dat het binnen je budget valt..moet wel en anders gewoon bieden. Heb ik ook gedaan..Ik ben 20 000 onder de vraagprijs gegaan en ze hebben het aanvaard dus.
Ja had het gelezen, dank je wel

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20.000 onder de vraagprijs?! Dat zou ik niet durven geloof ik. :D
Het ligt er ook maar aan hoe dringend men wil verkopen he. Ik ben in ieder geval een kioper die niet eerst nog haar eigen huis moet verkopen dus misschien is dat in mijn voordeel. Dat voorbehoud is er dus niet.

Knippen en plakken levert soms raar resultaat op. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...