Spring naar bijdragen

Vrijdag 13 augustus


Yvonne

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
Mupke

Ik had geen woord tegen je gericht Wingemans.



----

mensen van het andere forum. Daar horen Wing en ik bij.
Potverdorie.

Het groeit.
Ik ben weg nu.
Ik kies voor het voeden van een andere wolf.

Welterusten voor wie dat horen wil uit mijn mond!:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 501
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik begrijp niet wat je bedoelt Cathy.
Naar mijn gevoel verdedig je nu diegenen die je graag hebt (wing). Ik hou aan de manier van geen veilig gevoel over of was dat niet duidelijk?
Je ziet me als..
Ik ben ondersteunend..ik ben aardig en liefhebbend. Ik hoef mijn mond niet te houden omwille van..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
cathy56




mensen van het andere forum. Daar horen Wing en ik bij.


Potverdorie.


;



Hoezo potverdorie? Je wist toch al dat je bij het andere forum hoort?
Ik begrijp werkelijk niet waar jullie het vandaan halen om ons hier nog de les te komen lezen. Ervaren stoppers? Laat me niet lachen aub.

Ik ga Wing maar niet aanhalen hier. Hij zal zn bericht wel willen weghalen nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is vreemd maar heb het gevoel dat men doelt op Fleur :huh:
'jullie' deden iemand verdwijnen waar ik heel veel om gaf. Jullie staken en duwden..
Ik ben het beu me te gedragen naar als ik dingen anders lees.
Het is vreemd hoe ervaren forummers het recht hebben op iemand totaal af te kraken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat is dat dan 'vriend' Alf dat de mensen die hier korter zitten, en meer op zoek zijn naar steun en uitwisseling, dat ze zich erop moeten laten wijzen dat ze er niet toe doen? Want ja, we schrijven en zitten hier nog geen twee jaar.
Jij ook nog niet dacht ik maar het zal dan ook wel een kulreden zijn dat dat een criterium is voor het nieuwe forum. Begrijp me goed, ik wil niet op het nieuwe forum. Want ik krijg toch heel erg de indruk dat het daar niet zo koek en ei is als men ons wil laten geloven.
Wat zoeken jullie nog hier. Want het was hier toch al niet goed meer? Neus in de wind want wij ...
Begrijp me goed. Ik vind nog steeds dat ieder mag schrijven waar ie wil. Maar kom dan niet steeds hier weer onrust zaaien. Wij redden ons wel, ook zonder jullie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had me graag vanavond bezig gehouden met de kerntaak van het forum.
Maar de mensen van het nieuwe forum hebben dat al langere tijd achter zich gelaten. Maar wel hier komen op de boel nog even op te rakelen. Dat begrijp ik niet.
Ik zie een paar stampvoetende mesnen. Ik wil hier zijn, ik wil hier zijn!!! Ongeacht welk effect dat heeft op de mensen die hier nog wel zitten omdat ze wosrtelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...