fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Quote Wing"Dit forum is voor mij nu al bijna twee jaar lang een plek voor het ontwikkelen van bewustzijn fleur. Denk je dat ik me dat laat afpakken door zuurpruimen die zichzelf en anderen pijn doen? Think again!" Ik hoef niet te denken wing. Dat doen anderen hier blijkbaar iets beter.En afpakken door zuurpruimen..wie bedoel je daarmee? Ik ben blond maar niet dom. Je geeft jezelf te veel krediet van tijd tot tijd..net als een paar anderen. Je leert niet meer, je oordeelt alleen.Het is vreemd want voel me net hetzelfde doen.Ik wou dat jullie verdwenen..ik heb nooit rust gevonden bij jullie..zal het nooit vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Je hoorde bij de drie mups Silly old me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Mensen ik geef het op voor vandaagWelterusten hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Slaaplekker frummers, don't let the bug bites get you Morgen zand en buikdansers PS dankje Jane, jan, fleurtje en iedereen eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Gelukkig Fleur. Ga ik straks toch nog met een grijns op mn smoeltje slapen.welterusten jannigje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Goed dat je de tijd neemt erover na te denken MupkeHet is en blijft een grote stap een huis kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Kan iemand ze doen verdwijnen aub? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 dat doe ik zeker Blondie. morgenavond op de terugweg van het feestje kom ik er in de buurt, dus dan ga ik ook even kijken hoe het er 's avonds is. check, check, dubbelcheck. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 He he ben weer ff op de draad. Volg het niet goed maar voel een heel raar gedrag. Wat is er aan de hand? Begrijp dat we hier niet wilen dat het een kleuterklas is maar in mijn ogen maken we er zelf een van.Kunnen we niet eerlijk blijven tegen elkaar? Stiekum gedrag doe ik niet aan mee.Trouwens vanaf zondag is internet afgesloten wegens verhuizing dus zal er hier maar ben via Caro privee bereikbaar.Hoop dat jullie er uit komen want voelt niet goed met natuurlijk de mensen nagelaten die het wel goed bedoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeKan iemand ze doen verdwijnen aub? Scrollen Fleur, scrollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Wie zijn de goedwillenden Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik veronderstel dat je de mensen met ervaring bedoelt? QuoteZodra alle kennis en ervaring hier structureel zegt: bekijk het maar! Dan begint het hele gedoe opnieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Dus jij hebt een beeld over diegenen die dat kunnen?Wie zijn dat dan juist in jouw ogen Wing?Diegenen die hier lopen te zwieren met...je onderschat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Drup, laat je me even weten of dinsdag nog nodig is voor inpakken... Zal mn mobiel bij Caro in dr pb sturen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Fleur, niemand verdwijnt hier die niet wil verdwijnen.Je doet dwingelanderig.Laat het nu eens rusten ALSJEBLIEFT!!!?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 NogmaalsQuoteZodra alle kennis en ervaring hier structureel zegt: bekijk het maar! Dan begint het hele gedoe opnieuw. Je hebt het over een bepaalde doelgroep..Je doet wat je altijd doet wing..is niets nieuw. Het keren en draaien maakt me ziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 quote: Originally posted by: cathy56Fleur, niemand verdwijnt hier die niet wil verdwijnen. Dat is natuurlijk onzin. Ik zie een aantal mensen verdwenen. Misschien tijdelijk, misschien definitief. Dat doet er nu niet zo toe.Mensen zijn geraakt door uitspraken. En voelen zich dan niet meer thuis hier. Of denken, ik zeg niks want er is toch geen gehoor nu voor mijn probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Waarom zou ik cathy? Jij koestert nog steeds de mensen die je lief hebt..hier en op het andere forum. Ik ben er een aantal kwijt..Wie ben jij om me te zeggen hoe ik me moet gedragen?Ik ben het hypocriet gedoe beu. Ik zie en lees..Als je de mensen wil strelen die je leuk vind mij niet gelaten. Je hebt je eerder duidelijk uitgesproken over me. Je vergat te kijken naar diegenen die naast je stonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Fleur, kun je ook eens proberen ondersteunend te zijn?Oog te hebben voor wat anderen zeggen, eens goed te lezen wat er hier en daar staat?Je maakt me boos op dit moment. Je leest niet goed!Het gaat de hele dag zo ongeveer door. Steeds in de oppositie.Er worden heel zinnige dingen gezegd (ook door Wing ja): het forum is aan vernieuwing toe; de rust mag weerkeren en er zijn erg veel mensen die behoefte hebben om op een veilige manier te kunnen praten.Als dit maar zo door gaat dan schiet het niet op, begrijp je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 als ik dan de hele "discussie" lees over andere fora....moet ik steeds weer denken aan de 3 legaten van AA....Eenheid, Dienen, Herstel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: cathy56Fleur, niemand verdwijnt hier die niet wil verdwijnen. Dat is natuurlijk onzin. Ik zie een aantal mensen verdwenen. Misschien tijdelijk, misschien definitief. Dat doet er nu niet zo toe.Mensen zijn geraakt door uitspraken. En voelen zich dan niet meer thuis hier. Of denken, ik zeg niks want er is toch geen gehoor nu voor mijn probleem. ---ik had het over het andere forum, waarvan Fleur wil dat we verdwijnen!Dat is een verschil Mup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 De mensen van het nieuwe forum komen ons nog zeggen hoe we het moeten doen hier. Ik denk dat we dat heel goed met elkaar kunnen regelen.Is het misschien toch niet zo leuk allemaal daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 jullie wing?Diegenen die van goede wil waren?Vreemd hoe diegenen me net hebben afgekraakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik had geen woord tegen je gericht Wingemans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Eenheid, dienen en herstel.Eenheid:Er zijn cijfers over: dat elke mens in een groep van tien slechts met 3 een klik voelt, 3 zijn er zo-zo en de overige 4 hebben niks met je.En dat geldt voor élk mens. (mij ook)Ik chargeer misschien/of ben niet tactisch? In elk geval wou ik maar zeggen: dat eenheid moeilijk is.Het streven kan er zijn.Maar als 80% streeft en de rest blijft ruzie zoeken.... tja.Accepteer bepaalde dingen nu ook eens dan; hoe pijnlijk dan ook.Want zelfs excuses maken heeft niet geholpen nu.Dienen en herstel: graag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden