Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Bowoef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Hahahaha LIEVE vriend Alf. Ik zou terug willen komen als Newfoundlander, dat zijn lobessen, erg lief en aanhankelijk. Daar zit geen fenijn of kwaadaardigheid in, alleen maar goedheid. Maar kom niet aan z'n baasje want hij maakt je kapot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Zo komt hannah niet bij mij over Nog steeds geen antwoord op de vraag. Ik hoor redenen voor het andere forum..redenen waarop ik ooit werd afgerekend. Vind het triest in one way..Zoals ik al zei. Ze lijken me niet gegrond als er selectief wordt uitgenodigd.Maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Komen we hier niet allemaal om een beetje aandacht? Omdat we het niet alleen kunnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Dat is redelijk hypocriet Alf aangezien ik niet weet hoe of wat er op het ander forum gaande is. Je mag je hier aardig netjes voelen in je bedje van..ik niet meer.Niet over het andere forum praten terwijl heel het gedoe me heel fel heeft geraakt? Ga jij dan maar ff over koetjes en kalfjes praten..Jij gaat niet over het selectief kiezen? Kan ik inkomen maar je hebt er vast een idee over.Triest dat je iemand anders uitdrukking gebruikt om jezelf een goed gevoel te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 quote: Originally posted by: TidaKomen we hier niet allemaal om een beetje aandacht? Omdat we het niet alleen kunnen? Precies Tida, zeg ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeIk stel er één..opnieuw en opnieuw.. Vanwaar de selectieve invitaties tot het andere forum? Omdat selectie, het woord zegt het al, een bepaalde voorkeur voor [..] aangeeft.Dat sluit automatisch andere [..] uit.Over het waarom kun je blijven nadenken maar ik denk dat je dit niet bij jezelf moet zoeken, Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Lekker Hannah!Ik doe hier niet meer aan meeNooit gedaan trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Dus wat vind je hier dat je ginder niet vindt? Een egotrip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Goedenavond lieve frummers Bekkie lang geleden hé. Alles nog oké ?Geldt trouwens voor iedereen hier in de huiskamer zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik volg een goede raad op Fleurdat is iets anders.Is in sommige gevallen het beste om te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Avond WillemansAlles oke?Tida:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik wil weten waaruit die voorkeur vloeit Tida..En niet de belachelijke redenen voor het ontstaan van een ander forum. Ben ik geen bal mee..Is niet de essentie..Het gaat mij om vertrouwen. Dat ben ik kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Nee Alf dat doe je niet..Je verschuilt je achter iemands woorden. Triest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ook goed FleurWhatever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Willll amai toch ben je zo kort van geheugen dat je niet weet dat we gister op msn zaten en alles nog ok was en nu dus nog?Maar ok ok jij je zin sssssttttt:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Alzheimer Beks Alf my friend, hier nog steeds alles pico bello (afin naargelang de omstandigheden toch).Tijdje geleden hé ? Hoe is de keel eigenlijk ??Fleurtje, in - en uitademen lieverd. Ghoossee Frabhaaaaahh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Dat is mooi Will, hoeveel dagen zijn het nu, ben de tel kwijtKeel is nog hetzelfde, geen vooruitgang maar er wordt aan gewerkt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Fleur, daar heb ik geen antwoord op maar trek het waarom je niet persoonlijk aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Het is niet whateverHet is verre van whatever..Kan je weinig schelen moet ik hieruit verstaan? Discussie gesloten.Moet ik dus voor mezelf uitmaken hoe ik hiermee verder moet? Ieder voor zichzelf toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 [Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 He Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Wow! 20 aangemeldenThe Revival... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Toch heb ik nu al 4 op een rij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden