igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 goedemorgen ekster.je hebt VAKANTIE of niet hier komt net een waterig zonnetje tevoorschijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Het Groene hart is grijs vandaagen ik mocht nog wel naar het strandomdat ik gisteren alle plichten zo keurig hebvervuld. Oei, foute volgorde gekozen blijkbaar,maar ja hier zijn de winkels niet open op zondagen zaterdag is vanouds een klusjesdag, dom dom dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 s'morgens eerst op buien radar kijken en eerst de leuke dingen doen en dan pas de verplichtingen, je weet nooit wanneer het weer mooi weer wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Dat kan volgende week weerdan is dochter op Texel, zoon in de hofstadnog geen B&B reserveringenen buienradar bepaalt dan wat ik met mijn dagen doeHoop dat er een dagje sail in zitwant daar moet het wel droog voor zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 nou misschien denken wel wat forummers nu haha het wordt mooi weer laten we een B&B boeken woon je mooi? en een ontbijtje op bed klinkt ook wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Ja ik woon mooien schuif de ontijtjes via een schuifdeurnaar binnen, koffie/thee mogen ze zelf zettenen soms neem ik mijn ontbijtje dan mee terug naar bed:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 dochter uit bedontbijtje maken:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 ik ga even met K&B lopen.tot laterssszzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Ben ook weg, moet een volledige pc installatie doen !! En dit op zondag/moederkesdag !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 hou het droog he, will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Goedemorgen allemaal,Hier helaas ook grijs weer... Dan maar met een dvdtje voor de tievie !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 GoedemorgenWil, jammer dat het even tegen zit, hoop voor je dat je er toch uitkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 den Alf se,alles goed met jou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Hoi Niwigaat welLeuke dag gehad gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 ja hoor, Alf, was prima gisteren,ervaringen delen met lotgenoten, praat zo lekker he...en dan zonder ruzie te maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Ja dat is het mooiste, zo zou het altijd moeten gaanEn IRL praat toch makkelijker dan achter je pc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 tja, Alf, als ik weet waar ik zelf vandaan kom en me goed realiseer wie ik zelf was,kan ik een ander helemaal niks verwijten...en zou dat niet graag doen ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 en als ik zo nodig kritiek moet leveren, hoop ik me te kunnen beperken tot zelfkritiek.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Er is niets mis met het geven van kritiek Niwizolang het terecht is. Kritiek op jezelfvind ik altijd wat vreemd, alsof je als een ander persoontegen jezelf praat.. zoiets als in je eigen oor bijten.Er is maar één zelf en je kunt wel overdenkenwaar je mee bezig bent, het blijft één zelf. Dat maakt een mens meer dan een dier: de zelfreflectiehet na kunnen denken over eigen doen en latenen dat eventueel bijstellen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 ik heb het idee dat wij hetzelfde bedoelen, maar het anders zeggen....maar je hebt wel gelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 En jij dus ook..Ik moet helaas stoppenzoonlief moet iets met Itunes gaan doen of zoLaters..Straks naar schoonmoederis 88 geworden, maar weet dat zelf niet helemaal meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 tot ziens, Alf,het ga je goed...!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 jammer dat ze niet meer emotion's hebben het is zo akelig stil hier.tikkie:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Wat is er nou mooierdan rust?Gelukkig waait het hier stevigJij bent um! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Er komen veel namen voorbij die ik nog niet heb ontmoet,..ik ben iig nieuw hier en heb me voorgesteld bij "wie is wie" met de titel HELP, voor degene die dat willen weten.Hoop dat Just me een goede dag heeft vandaag, Jarig en gestopt!!Laat je nog even wat weten Just me!Liefs uit een zonnig Zeeland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden