Spring naar bijdragen

ZONdag 15 augustus


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heb vandaaghttp://img835.imageshack.us/co...ing100.jpg&via=mupload trouwens een beeld gekocht van 1.70 uit Nepal. Voor wie het mooi vind zet ik hier een foto neer. ff kijken of het lukt. Is her en der beschadigd, de hand moet opnieuw gemaakt worden maar als dat gelukt is en ik kan de juiste kleur erbij maken is het hartstikke mooi. Verder nog twee grote buddhabeelden gekocht. Dus ik ben erg gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Em.:present: Het is altijd een uitdaging voor mij om die dingen te restaureren. En dan nog de juiste kleuren zien te krijgen en dan is ie weer als nieuw. Ik ga dat pas doen in het najaar, eerst nu de tuin en die verdraaide pomp in orde zien te krijgen. Heb een hoop pvc. pijp gehad in verschillende maten dus ik kan vooruit. Nou moet het wel lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bol. Ja hier regent het nog steeds.
de oortjes hangen nog bij alle twee :D flapflapflap gaat het met het lopen en de staartjes recht omhoog je zou de neiging krijgen om ze even lekker in de billetjes te bijten ;) ze zijn nu 3 maand kan dat al het wisselen? ze waren vandaag wel erg ontdeugend :D en veel slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor meestal wisselen ze zo rond het half jaar. Ze hebben daar weinig last van hoor. Wat wel erg goed is dat je ze een mergpijpje geeft. Zo een keer per week. En een rauw eitje met de schil heel fijn geplet. Dan krijgen ze genoeg kalk binnen, en het is erg goed voor de tandjes en de beharing. Het houd de tandjes schoon.
Zo filmpje kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...