blondie6173 Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Lieve mensen,Stap nu op mn stalen ros, hoop dat het droog blijft !!! Ziet er hier wat dreigend uit...Op naar therapie, heb dr zin an !!! Tot strakkies misschien... Even tussen therapie en meeting door tracht ik nog effe te koekeloeren hier:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Goh, carolien, Las Palmas, daar woon ik 's winters, kom je daar vaak of woon je daar ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Ha ha , ik kon het weten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Goeiemiddag allemaal,Al op, werkende en barstende hoofdpijn. En deze keer gisteren of vannacht dus geen NA bier gedronken hé.Misschien door slaap te kort ?? Tja Vlug even dafalganneke pakken sé en koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Wat leuk Caro.M'n internet lag eruit:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Ekster ik wens je een schitterende vakantie ook wat het weer betreft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Wil misschien toch nog maar eventjes slapen? (je wordt ook een dagje ouder je lichaam kan niet zo door blijven gaan )Wim :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Will, voor "den duiker" ben ik za en zo in't stad. Iets afspreken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Strakjes slapen, vanavond. Nog steeds hoofdpijn maar veel te veel te doen. T is weg nu met vriendin voor overnachting in een sauna ergens. Heb het kot vrij (op de kids na) en stort me volledig op mijn werk.Eks, prettige en droge vakantie hoop ik (niet zoals ik ), allez ipv van droog dan Zo, ga subiet enkele nieuwe broeken kopen sé. Mezelf een kado doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Ha ja, graag, doch ik weet nog langs geen kanten wanneer ik er ga zijn. Ben je er heel de tijd ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Van Zaterdag middag tot zondag avond.WANT we weten NIET waar en wanneer het meisje opduikt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Ik hou je op de hoogte als ik in de buurt ben via gsm Niemand weet dat dus ?? Spannend hé ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Will,op den uitkijk! Laat maar iets weten, zal ik ook doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 lieve mensen,mijn ALLEREERSTE stap naar gecontroleerd drinken is zojuist begonnen....ik kom steeds langs, want moet bij de les (mijn limiet) blijven!!!!!tot zometeen!LiefsDune! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 ehm,.. Carolien, dat vind ik een hele goede, en ik verhoud je eraanDe max. limiet is een fles lambrusco,.. geen echte wijn, maar minder A erin.dacht meer volume...ik kom steeds biechten, ik beloof het!jullie zijn mijn stok.en mn ogen zijn na het tatoueren toch al half dichthihihihtot zo!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 overigens zitten man en zoon te zuipen hier, maar ik heb mijn eigen drankje, en ik ga NIET over mn limiet als tie leeg is!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Dune,Weet niet goed hoe ik hier op moet reageren.Weet je zeker dat je wel goed bezig bent meisje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Dune, als ik een fles lambrusco leeg drink, dan is er voor de rest geen houden meer aan hoor !!Maar jij bent ik niet hé, hopelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Dune is weg zie ik.Hoop niet dat ik haar afgeschrikt heb met mijn belerende woorden.Weet ook nooit de juiste toon te vinden.Maar ja, net als Will, weet ik uit ervaring, dat na die fles, het absoluut naar meer smaakt, en waarschijnlijk nog wel veel eerder ook denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Klopt rapilos, zelfs eerder, maar dan maakt het nog niet uit want dan is de fles nog niet leeg hé Pas als de fles leeg is, begin ik me in bochten te wringen en kan ik niets anders meer drinken dan nog meer alcohol.Ik zou hier niet zitten moest dit niet zo zijn. Maar ik begrijp Dune, ze wil dat proberen, ze MOET dat zelfs proberen. Alleen zo krijgt men zelfinzicht. En soms lukt dat misschien wel hoor. Ook ik heb eens kunnen stoppen na een fles wijn, maar then again, daarna weer niet meer. Story of my life Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Rapi sommige mensen moeten het eerst 'voelen' en je was niet te belerend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Ben er nog,en ik heb net een glas water genomen,het gaat goed hoorlekker eten zo, en dan misschien de laatste glaasjes uit de fles, of niet...nu ben ik nog echt gemotiveerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 En zometeen ook, ik ga de keuken in, en zet ff lekker een grote bak thee, rooibos is lekker!Lieverds, het gaat oke, maar dan wel dankzij jullieWill, ik ben ik, en jij bent jij, ik zou die boten niet aandurvenXXXDune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Denk trouwens dat ik die bodem maar in de fles laat zitten, zo lekker is het nu ook weer niet ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Rapilos! je doet het juist goed!!! quote: Originally posted by: rapilosDune is weg zie ik. Hoop niet dat ik haar afgeschrikt heb met mijn belerende woorden. Weet ook nooit de juiste toon te vinden. Maar ja, net als Will, weet ik uit ervaring, dat na die fles, het absoluut naar meer smaakt, en waarschijnlijk nog wel veel eerder ook denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden