Spring naar bijdragen

Donderdag 19 augustus 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 127
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nou menskes,
3/4 lambrusco, eten, ijs en koffie en de drank vond ik geen zak aan!!
omdat ik voelde dat ik me moest verantwoorden, elke slok was teveel.

ga honden uitlaten en met een kop thee naar bed, vast zonder kater morgen!
dat dan weer wel

expiriment geslaagd dus!!!!

Liefs
Dune

PS komt wel door jullie hoor!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even om de hoek kijken hier.

Eks: een fijne vakantie meid!

Blondie: met niet aflatende doorzettingskracht, behaalde ze haar doel!:heart:

Dees: diep zuchten en de draad weer oppakken!

Wimmelt: fijn dat de start zo goed gaat!

Igor: zet m ooooooppp.

Dune: ik heb je niet gevolgd nog, maar ik hoop dat je steeds minder en minder kunt.

En IK zei de gek gaat ook lekker. Ben veel aan het bewegen.... lekker fris aan het blijven, maar werk nog steeds teveel (vind ik)

Doehoeg... tot later eens weer........ :present: voor allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Dune, het komt op de eerste plaats door jou zelf lieverd. Jij staat open voor de nare gevoelens die je krijgt door toch te proberen te drinken. Je hebt er heel goed naar je gevoelens geluisterd. Je had het ook kunnen negeren. Hier hebben we het advies kunnen geven maar jij hebt het helemaal zelf gedaan hoor.
Vorige week toen ik vertelde dat ik van plan was om met mijn verjaardag te gaan drinken, kwam ik zo met mijn gevoelens in de knoop. Het gevecht tussen wel of niet vertellen, wel of niet drinken, een moment dat ik sterk was en besloot op het forum te zetten heeft me erg geholpen, afé je hebt het gelezen. Maar als ik nu (wat ik niet doe hoor) toch besluit om te gaan drinken, maak ik zelf die keuze. Ik bedoel te zeggen dat alleen ik zelf verantwoordenlijk ben voor wat ik doe en laat.
Nee je bent heel sterk geweest meis. En geef jezelf morgen maar een mooie bos bloemen want je hebt ze verdiend.

Lieve kanjers ik ga afsluiten. Ik word morgenvroeg al gehaald. We hebben niemand die de dieren verzorgd. Moet morgen 60 katten verzorgen, eten en drinken geven, kattenbakken schoon maken, en de hokken uit doen. Twee kittenkamers met 40 kittens verzorgen.
En dan heb ik morgenavond dienst tot overmorgenavond. Dus 36 uur beschikbaar zijn voor de D.A.
Verder draai ik deze maand nog veel diensten omdat bijna iedereen vakantie heeft of niet wil werken.
Dus reden om af te sluiten.
Ik wens iedereen een hele fijne avond toe, slaap lekker en tot morgen vroeg. Kom ik nog ff op de kof. Goed????? :):lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...