Dune Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Igor?? meeeten, geldt dat ook voor mij??en hoever moet ik daarvoor rijden dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Dune te laat. voordat de bak stond was hij al half leeg 2 vingers kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Goed zo Dune,Lekker bakkie doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Ik heb met net lekker getrakteerd op twee nieuwe broeken en een hemd. En nu ga ik nog lekker alleen uit eten ook sé, nah !!!Neem de lap trouwens mee !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 den will se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Tja Will, als je jezelf niet verwent af en toe he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Hierse, den niwi seOld chap, cava ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Het werd een beetje tijd rapi, heb het nodig. Quality time for myself !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 nee nee, will....als echte woestijnvos geen cava ....cola he..maar wel sava hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Een echt colaboerke hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Ik zal er eens invliegen se, maar dan droogjes ja ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 de woestijn weer in ?...of ben je daar nog niet uit geweest ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Niwi, lekkere Zeeuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 da za wa zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 hier oke, laat mn vasthouden niet meer zomaar losKuss voor Bol en Suus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Zoek zelfs de weg niet uit vosje, bijt me gewoon vast in het zand !Zalig zitten hier, me and my Toshiba Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Dune dikke terug.Hey is Suus gesignaleerd?Will, eet je maar lekker rond hoor. Je hebt het dik en dubbel verdiend.Den Niwi se:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 nou menskes,3/4 lambrusco, eten, ijs en koffie en de drank vond ik geen zak aan!!omdat ik voelde dat ik me moest verantwoorden, elke slok was teveel.ga honden uitlaten en met een kop thee naar bed, vast zonder kater morgen!dat dan weer welexpiriment geslaagd dus!!!!LiefsDunePS komt wel door jullie hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Even om de hoek kijken hier.Eks: een fijne vakantie meid!Blondie: met niet aflatende doorzettingskracht, behaalde ze haar doel!Dees: diep zuchten en de draad weer oppakken!Wimmelt: fijn dat de start zo goed gaat!Igor: zet m ooooooppp.Dune: ik heb je niet gevolgd nog, maar ik hoop dat je steeds minder en minder kunt.En IK zei de gek gaat ook lekker. Ben veel aan het bewegen.... lekker fris aan het blijven, maar werk nog steeds teveel (vind ik)Doehoeg... tot later eens weer........ voor allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Nou Dune, het komt op de eerste plaats door jou zelf lieverd. Jij staat open voor de nare gevoelens die je krijgt door toch te proberen te drinken. Je hebt er heel goed naar je gevoelens geluisterd. Je had het ook kunnen negeren. Hier hebben we het advies kunnen geven maar jij hebt het helemaal zelf gedaan hoor.Vorige week toen ik vertelde dat ik van plan was om met mijn verjaardag te gaan drinken, kwam ik zo met mijn gevoelens in de knoop. Het gevecht tussen wel of niet vertellen, wel of niet drinken, een moment dat ik sterk was en besloot op het forum te zetten heeft me erg geholpen, afé je hebt het gelezen. Maar als ik nu (wat ik niet doe hoor) toch besluit om te gaan drinken, maak ik zelf die keuze. Ik bedoel te zeggen dat alleen ik zelf verantwoordenlijk ben voor wat ik doe en laat.Nee je bent heel sterk geweest meis. En geef jezelf morgen maar een mooie bos bloemen want je hebt ze verdiend.Lieve kanjers ik ga afsluiten. Ik word morgenvroeg al gehaald. We hebben niemand die de dieren verzorgd. Moet morgen 60 katten verzorgen, eten en drinken geven, kattenbakken schoon maken, en de hokken uit doen. Twee kittenkamers met 40 kittens verzorgen.En dan heb ik morgenavond dienst tot overmorgenavond. Dus 36 uur beschikbaar zijn voor de D.A.Verder draai ik deze maand nog veel diensten omdat bijna iedereen vakantie heeft of niet wil werken.Dus reden om af te sluiten.Ik wens iedereen een hele fijne avond toe, slaap lekker en tot morgen vroeg. Kom ik nog ff op de kof. Goed????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Tuurlijk is het goed als jij op de koffie komt Bolletje.Ik zou graag willen weten waarom je dat typt met zoveel vraagtekens??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Gaan we nog gestaag Wiite??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 haha, jaaa hoor VM, ik wel, jij ook?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Ik ook Witte ik ook gestaag gaan we door!Wat er ook gebeurd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 den Nina se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden