bolletje Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Goeie avond Witje.Jet, ja en als je drinkt voelt het allmeaal nog veel erger aan. En ik kan natuurlijk ook zeggen van "gooi dat spul door de gootsteen maar de vraag is of dat helpt. Ik denk het niet. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen als alleen dat ik het gevoel van eenzaamheid goed ken, het vreet energie. Alleen zijn daar kan men voor kiezen, eenzaamheid niet. Ik vind het rot voor je lieverd. Echt.Bah, en dan morgen weer met een kater zitten. Idioot maar vind vind het heel rot voor je en voel me machteloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Ja dat noemen ze ook wel verslaving jetset.Zo simpel als het lijkt en toch er maar niet mee kunnen stoppen.Je weet dat je ergens mee bezig bent wat niet goed voor jezelf isen daar voel je je waarschijnlijk nu op dit moment niet schuldig over, maar je hebt er misschein wel spijt van dat je het weer doet.Is dat een beetje wat je bedoeld?Ik vergeet jou helemaal goeienavond te wensen Bolletjedus bij deze nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Sorry als ik ergens binnenval maar had beloofd me te melden. ik ben terug van een ontzettend akelige........... (alle lelijke woorden die ken verjaardag) 1 was dronken die een ander ander het uitdagen was. iedereen had de volume knop hoog staan. gewoon zo'n nare verjaardag. ik zat na een half uur al te kijken of ik met goed fatsoen weg kon.Als ik wat in huis had gehad had ik me nu bewust in coma gedronken GGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRMaar ik heb niets in huis dus ga nu 'nuchter' naar bed. Hoop dat ik kan slapen en mezelf niet ga zitten opvreten.weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 1 tip Jetset mocht het nog een keer voorkomen:Vertel op het moment dat je wilt gaan drinken waardoor je trek komt. Beter om het niet een dag later te doen. Dan is het kwaad nl al geschiedHelaas..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Als je jezelf gaat zitten opvreten, kan je net zo goed hier wat gaan tikkenIgor, misschien word je daar wat rustiger van..jammer trouwens dat je het niet leuk gehad hebt.Maar ja, je hebt wel weer goed kunnen zien, waardoor jijnu op dit moment niks in huis hebt en das weer een voordeel dan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Trusten Igor en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Jet je schreef, "Zien wat je zelf doet, verwacht en niet krijgt. Daar lees ik een hoop teleurstelling uit. Is dat teleurstelling naar de hele wereld of naar jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Dat is t nare van het hele verhaaltje etsetWe doen het idd allemaal zelfjammer he dat we niet ff lekker de schuld op een ander kunnen schuivendat zou een stuk makkelijker zijnMaar na dan zouden we weer niet verder komen, maar juist blijven stilstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Goeienavond:heart:Jet er klinkt veel piujn in je postings Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Hee jane jij ook een goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Jetset ik heb het niet helemaal gevolgd. je hebt gedronken en nu heb je het gevoel dat je waardeloos bent ??? heb ik het goed.je voelt je een slappeling??maar ik denk Jet dat je een beetje hulp nodig hebt. en ik denk niet dat dat een teken van zwakte is (hoop ik anders ben ik ook een slappeling ) maar denk daar morgen maar eens over na als je weer 'helder' bent. voor zo weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Jet je doet het niet allemaal zelf denk ik maar je bent wel zelf verantwoordelijk voor de gevoelens die bepaalde situaties teweeg brengen. Hoe ga je met je gevoelens om. Is dat wat je bedoeld te zeggen?je bent zelf verantwoordelijk voor jouw gevoelens in bepaalde situaties.Goeie avond lieve Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Wat wil je nu zelf graag Jet? Wil je graag naar bed? Of wil je nog ff bij ons blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Ga maar lekker slapen jetsetDat is altijd het beste in deze situatieIk wens je weltrusten en dat de slaap jemaar lekker snel te pakken neemt:lips:Morgen is een andere dag en dan kun je nog genoegover vandaag zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 weltrusten jet en ik hoop dat je morgen nog een beetje redelijk wakker word (hoe zeg ik het??????) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Jet ga lekker naar beden neem een knuffel of zoiets meeof een kussen extra als je er geen hebt.Laat het een symbool zijn voor ons/het forumje bent niet alleenen morgen kun je hier op terugkomen als je wilt.truste meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 ik ga ook 'slapen' weltrusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 truste IgorWat zul jij morgen trots op jezelf zijnen wat zal je pactmaatje ook trots op je zijnDas veel mooier om de dag morgen zo te beginnen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Trusen igor en geef K&B een knuffie van mij:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Truste Igor:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Ja dan ga ik ook maar afsluiten. Voelt niet zo prettig omdat ik het gevoel heb dat Jet nu erg moeilijk zit en dan vind ik het toch altijd erg vervelend om iemand alleen te laten maar goed.Lieve allemaal trusten en tot morgen weer.Jet voor jou een dikke pakkerd meis, duik er lekker in, slaap zoveel je kunt en morgen weer gauw in de huiskamer komen hé? Voor jou een paar :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Bol je hoeft je niet schuldig te voelenTen eerste gaat ze naar bed en ten tweede ben je er voor haar geweest.en ten derde, net als bij een ongeluk, kies eerst voor je eigen veiligheidJe weet dat de T van tired een nekkebreker isdus weltrusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Ik ga ook afsluitenLieve jetset, probeer lekker te slapen,want hier blijven hangen, maakt je echt op dit moment nietgelukkiger.Ik wens je morgen een veeeel betere dag toe dan vandaag,en hopelijk meld je je morgen weer bij ons.Voor iedereen een weltrustenLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 en ook van mijeen hele goeie welterusten allemaal:lips:school start weer morgendus de wekker weer nodig, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Dag allemaal, ik heb weer een fijne dag gehad. De dames zijn geweest om te dansen en eentje ervan had nog een kater van het feestje van afg. zaterdag. Ben zooooo blij dat ik dat niet meer hoef mee te maken !Verder gewerkt aan mn mozaiekspiegeltjes, erg mooi geworden, met gekleurde glinstersteentjes ertussen Eeuwig dankbaar en opgelucht dat ik van die rottige drank afben.....Hoe ?Hier blijven komen. Elke dag routine van maken om je hier te melden. Ik heb lang last gehad van uitglijders, maar toch hier steeds gekomen en zie het resultaat. Nu alweer 10 maanden !!Ik ga alvast ergens over nadenken. Als ik net als vorig jaar de kerst en oud/nieuw droog doorkom mag ik iets bijzonders kopen van mezelf. Vorig jaar heb ik een tattoo laten zetten, nu wil ik ook weer iets speciaals bedenken Zet em op mensen, als ik het kan kunnen jullie het ook. Ik was nl een hele erge verstokte drinker. Vandaag neem ik de eerste niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden