Dune Geplaatst 23 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 @Coco,Wat een dapper verhaal!!!Jij beschrijft een fase die vele van ons nog gaan doormaken, of daar al voorbij zijn. Maar het geeft weer een goed beeld van de worsteling, altijd maar weer..Heel veel succes! enne vooral posten!!!LiefsDune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Goeienavondkalispera DhendroRudy: bedankt voor je weer sterke(ende) verhaal Coco Bol: haha nou dat zal me wat geweest zijn zeg in die winkel. Wat doen jullie nu met hem?Dhendro: ik heb je verdrietige kind-gevoel niet goed genoeg gevolgd om er iets over te zeggen maar wat je zegt over die dosering lijkt me juist en natuurlijk. Wens je er in elk geval sterkte voor.Dune: dat is echt balen zeg. Deed jij eerder met hem mee? Gelukkig heb je de Refu en niet de kater morgen! Sterkte ermee meis.Trouwens ik denk dat ik toch een soort buikgriep heb, de katerkoppijn was rond t middaguur verdwenen maar voor de rest voel ik me alleen maar beroerder worden helaas dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Lieve Dune,Verwacht geen steun van een echtgenoot dat zelf drinkt.Dat gaat nooit uitkomen hoor.Probeer de situatie op een afstandje te bekijken, en zie wat drank doet.Wees daarbij tegelijkertijd blij, dat jij nu niet zelf in diezelfde situatie zit.SterkteDapper, dat je niet drinkt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Bol,Ze zeggen niet voor niets; stinken als een bunzing.Sara,Beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Saar heb je er iets voor ingenomen? Bah zeg, heb je ook mensen die boodschappen voor je kunnen doen? Ja ik ben gelukkig nooit ziek ik heb een jaar of 20 geleden of zo eens een middag met voedselvergiftiging in bed gelegen maar verder nog niet. Af kloppen hoor maar als je dan niemand hebt die een beetje voor je zorgt lijkt me dat knap lastig meis.Die stinkpukkel gaat naar het noorden van het land. Ja nou niet gaan lachen hoor maar het gaat met iemand van de Dieren Amb. in de trein. die brengt hem naar de "draak"zo heet dat centrum. Hij reist 1e klas maar dan nog, die controleur zal zich ook wel bedenken voor hij naar binnen gaat. En de man die hem weg brengt weet niet waar hij aan begint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Hey die Rap.Hoe is het met jou lieverd?Stinken als een beerput ken ik wel maar stinken als een Bunzing nog niet maar die dieren stinken inderdaad nog erger dan een beerput.Tegenwoordig heb je mensen die een Bunzing met een Fretje kruisen. Men heeft dat diertje de mooie naam Frunzing gegeven. Waarom ze dat nu gedaan hebben is voor mij een raadsel maar dit is niet goed vind ik. Ingrijpen in de natuur gaat heel vaak mis.Zo moeten we vaak jonge vogels gaan halen. Laat zitten die dieren, binnen drie dagen vliegen ze uit en moeder heeft haar taak af kunnen maken. "Ja maar er lopen zoveel katten hier". Ja en???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 23 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Heee Bolletje en Sara,sorry ik kwam wel erg lomp binnen, zonder bijlezen.. sorry mensenRapilos. je hebt gelijk. alleen hij drinkt wel regelmatig maar meestal niet grenzeloos. kan oook 1 nemen en de dop er weer op. maar aan hem heb ik idd weinig...het word thuis een eenzame strijd vrees ikgelukkig ben ik hieren echt blij met de antabus van vandaag! weet niet of ik het ander ook had gedaan, ik denk van niet, heb immers een pact met igor.. maar hoef er sowieso niet over na te denken, lucht al op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Hahaha een 1e klas stinkdier:D geweldig ik zie het helemaal voor me....Had vanmorgen al de nodige medicijnen genomen Bol maar denk dat ik nu wel weer een paracetamol kan gebruiken. Eerst kijken of er toch iets vasts naar binnen wil.Ben met je eens dat er veel te veel wordt ingegrepen in de natuur die zichzelf doorgaans prima weet te redden. En over instandhouding van de soort enzo er is toch natuurlijke selectie? Van het in leven houden van zwakke exemplaren lijkt mij niks goeds te kunnen komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Met mij heel goed hoor Bol.Stinken als een bunzing, is hier een heel gewone uitspraak.Maar wegbrengen met de trein??Zou niet graag in de schoenen van die persoon willen staan.Voel me een beetje ontheemd, omdat ik de hele dag zo'n beetje thuis zit te zitten.Ben dat helemaal niet meer gewend.Nou morgen gewoon maar weer "lekker"werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Lieve Dune, Ikzelf heb vaak geen moeite gehad met het drinken van Jos. Hij dronk ook iedere dag, ongeveer 1 fles wijn maar soms ook meer. En dan nog de nodige neutjes.Bij mij hoorde de Refu. zo bij mijn leven dat ik vaak geen last kreeg als ik een ander zag drinken. Wel als ik besloten had om te stoppen met de refu. dan leefde ik echt naar het moment toe dat ik die kick weer zou gaan krijgen. Ik hoop dat de refu. ook zo bij jouw leven gaat horen.Verder vind ik het toch moeilijk als ik iedere keer weer in de ikvorm moet gaan vertellen. Heb dan toch vaak het gevoel dat ik juist alle aandacht zelf wil maar dat is dus niet de bedoeling. Heb daar vandaag veel over na gedacht. Wil ik dat wel. Moet maar ff afwachten of dat gevoel blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Blijf maar lekker hier hangen hoor Dune,Vooral in het begin, kan het een grote steun zijn, bij je strijd tegen de drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Sara,Thee, met verse gember, kan goed helpen tegen misselijkheid, of muntthee,Maar ja, moet je natuurlijk wel net in huis hebben he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Goedenavond,Therapiedag zit er weer op, gebroken...Getracht wat bij te lezen, maar op de een of andere manier neem ik weinig tot niks meer op...Coco Dank voor het delen van je verhaal, herken er veel in en het sterkt ook mij in mn voornemen de eerste dag in dag uit niet meer tot me te nemen.Meiske : Reageer nog even op je reactie op mn posting van vanmorgen...Ik geef je gelijk dat niks een reden kan zijn om te gaan drinken, maar "kritiek" kan wel een trigger zijn om het te misbruiken als reden om te gaan drinken...Poehee, begrijp ik nu zelf nog wel wat ik schrijf ?Merk dat ik erg moe ben door alle ervaringen, indrukken en confrontaties met mijzelf op de therapie,Ga nog even wat proberen te relaxen op de bank en lekker vroeg mn mandje in...Morgen een dagje vrij ivm vakantie en ziekte-tekorten bij de counselers, maar genoeg huiswerk...Zal morgen wat meer trachten neer te pennen... Fijne avond voor iedereen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Blondie,Fijn te lezen, dat je zoveel aan de therapie hebt, ook al is het erg intensief.Rust maar goed uit vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Blondie: ga lekker uitrusten meid, vergis je niet hoeveel energie therapie kost! Bol toch.......je blijft me verbazen. Niet boos durven zijn, niet in ik-vorm durven schrijven.........menske dat doen we allemaal hiero enneuhhhh.........zie jij dat als egocentrisch? Nou dan Rapilos heb dat idd niet in huis maar: hoera! er zijn 2 beschuiten en zelfs 2 boterhammen in. We gaan vooruit. Dank voor je medeleven:sun:Zo, nu ga ik op de bank tv kijken.Wens jullie een fijne, relaxte avondvoor later welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Rust maar lekker uit Blondie. Je hebt de laatste tijd zo veel moeten verwerken.Saar:heart:Oké Jat, is beloofd, we hebben het er niet meer over. Moet het inderdaad laten rusten.Nou ikke, de Bol dus, gaat ook lekker bankhangen, want dat heeft ze verdiend.Kom straks nog wel ff trusten zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Lieve BlondieTuurlijk kan kritiek een reden zijn om te gaan drinken,maar mag niet zo zijn dat een ander geen kritiek mag geven,omdat je dan bang moet worden dat die ander daarom gaat drinken?????Dacht het toch niet,maar meestal wordt hier toch opbouwende kritiek gegeven, maar ook de negatieve kritiekmoet kunnen toch???????anders zou er niemand meer iemand kunnen helpen denk ik dan,maar kriiek mag nooit aanleiding geven om jezelf weer te gaan bezatten (vind ik dan)Hoop dat je het nu snapt Enn Blondie ik vind dat je het toppie doet dag 44???Sara en Coco Zet hem op meidenjullie hebben het al bewezen dat je een lange tijd zonder kuntdus op met jullie Pact en volhouden:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Ik wens eenieder Welterusten toe:lips:En morgen gezond weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Hallo en meteen welterusten allemaal.Ik heb wel gelezen, maar ben nu te moe om te reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Allemaal Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Ja en ik wil eigenlijk ook af gaan sluiten Jet, maar dan is het misschien helemaal stil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Ja Jet ik heb niet het hele draadje gelezen maar is er iets gebeurd waardoor je je zo voelt of wil je dat niet kwijt. Ik heb helemaal geen slaap, dus wil best nog ff blijven hangen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Er is hier altijd bijna elke dag ook nog een avondploeg hoor jetset.Dus mocht je wat kwijt willen... je wordt bijna altijd gelezen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Ik wil coco en sare even heel veel succes wensen samenEnne weet dat er per dag heel veel mensen met jullie meedoenen op de achtergrond aanwezig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Ben je nu ook aan het drinken dan jetset?Ik vraag het maar ff voor de duidelijkheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden