Spring naar bijdragen

dinsdag 24 augustus


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 333
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat een geluk om niet meer brak te zijn, wat heerlijk dat de wereld weer beter binnenkomt, geen gehoest meer 's ochtends. Durf weer op de snelweg te rijden. Geniet weer van muziek, zelfs van de herfstige sfeer kan ik weer genieten! Vandaag weer de eerste niet nemen, en nu op pad!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will: in dat kasteel ben ik ook eens geweest. Vanbinnen is het echt prachtig. Echt een Sissie kasteel. Alles super de luxe en bijna niet bewoond geweest.

Net terug van de huisarts met P. Kreeg gisteravond plots pijn in zijn grote teen:D Vanmorgen was het heel ernstig en nu blijkt het Jicht te zijn. Is erg lastig en hij beweegd zich moeilijk voort. Dus vandaag heb ik mijn mannetje over de vloer. Best gezellig:)

Bor en Blondy :present::present::present:

en alle anderen natuurlijk ook een:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Desi, dat sterkt me weeral en inspireert me zo !

Alf, mag het een Triumph zijn ook ?? Klinkt ietsjes anders, maar is eens zo zwaar :D
En die vrouwen ?? Breek me de mond niet open hé B)

Dhen, machtig gevoel zeker zo'n 18m. ? Ik heb dat al na twee, dus nog 16 te gaan om te staan waar jij staat, en dan nog te hopen dat dit letterlijk is :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Piep er ff tussendoor.

Hannah, hoe kon ik het vergeten (mja dat met dat vergiet wat bij mij op de plaats van de kop zit):
Van Harte Gefeliciteerd met je dochter!!! Ook al hebben jullie het al gevierd maak er toch maar een mooie dag van! :musicnote::present::musicnote::present:

Dhendro; kalimera e polla philia!
geen idee welke betekenis de maan hier heeft
maar goed om t vieren dan :lips::present::lips::present:

Gos ja, Slot Neuschwanstein, ben er ook geweest. Weet je dat dat model heeft gestaan voor alle kastelen in Walt Disney-films? En dus ook in Disneyland?
Hahaha krijg ineens een tekenfilm-visioen van Alf en Will op een piremogogol door sprookjesland :D

Hey Coco; zoefzoef de haas? Goed dat je je ff hebt laten zien.
We gaan ervoor hè, Jet, jij en ik? Ik heb gisteren al de eerste gelaten.
Zo, ben druk geweest met kopij, nu lekker naar buiten met de honden.

Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè verdikkie nou vergeet ik t beste paard van stal: DEES!
Gos dat is best vervelend zeg, jicht. Konden ze dat zo vaststellen of is er urine onderzocht?
Bij mij nl wel om te kijken of het jicht òf artrose was. Bij mij dus t laatste. Jicht komt aanvalsgewijs en kan dan inderdaad heel erg pijnlijk zijn. Beterschap en sterkte ermee :present:


Ohhhhhhh wat erg, zit echt te fantaseren
:D Alf als Heer Ollie B.Bommel en Will dan die witte kat, hoe heet-ie ook al weer en dan over zo'n bochtig weggetje op weg naar het Slot..........:D
sorry jongens, ben nou eenmaal beetje getiktB)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben weer terug.

Igor de temp. van een hond moet zo'n 38.5 zijn zo rond die koers, dus de temp. is niet goed. Zat er ook bloed bij de diaree? Ze zullen de entingen wel gehad hebben hé? Als hij goed blijft drinken zou ik het nog een dagje afwachten maar als het niet beter wordt, toch ff mee naar de dierenarts meis. En ja, als hij echt sloom wordt en zich terug trekt, dus geen levenslust heeft, dan toch maar gelijk gaan.
Heeft hij van het water uit de vijver gedronken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Bol ze heeft niet uit de vijver gedronken. ik kon ook niets raars zien aan het braaksel (eten van vanmorgen) of de ontlasting, behalve dun. ze heeft net rijst gegeten, de eetlust had ze nog wel. ze slapen nu allebei, we zijn vanmorgen op pad geweest ook nog even in het bos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...