Spring naar bijdragen

dinsdag 24 augustus


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 333
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

Hier alweer vanaf half 8 in de benen, kids naar school en lekker ontbeten met mn lieverd, vers gebakken brood met uitgeperste sinaasappel/grapefruitsap... mmmmm

Eigenlijk was dit onze vakantieweek saampjes, dus valt nu door mijn therapie een beetje in het water...
Enigszins blij dat we nu bij toeval toch een dagje tussendoor toch samen kunnen genieten van een dagje... (door ziekte en vakantietekorten op therapie)

:D

Zo lekker een stuk met de doggies weg en ergens gaan lunchen in het zonnetje... Zolang ie nog schijnt dan;)

Igor,Coco en Jetset : Ga ervoor, en ga er maar vanuit dat een pact heel goed kan werken... :present::heart:
Samen een doel nastreven sterkt echt !!!

Bor :D:heart:

Will : Lekker genieten van je dag vrij... :sun: Fijn om te horen dat het nu wat rustiger is in huize Will :heart:

Fijne dag iedereen en ik neem de eerste vandaag niet !!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt allemaal, we komen nog niet uit welke film, drank??? weet ik ook niet, heb ik niet eens aan gedacht...man lief is ook minder aan drinken vanaf onze last gesprek...we hebben besloten niets in het huis halen, ook afgesproken dat alleen op een dag gan we drinken ,dus vrijdag of zaterdag als vrienden komen op bezoek en veel minder dus grens is 8 glazen..tot nu toe is gelukt...ik denk dat vandaag wil ik mijn liefde gewoon nuchter vieren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen,
Heb nog niets gelezen, en heb ik nu geen tijd voor ook, maar ga het straks doen!
en ook die van gisteren nog....

Nu even druk druk druk, maar heb het iig droog gehouden gisteren, was heeeeeeeeerlijk opstaan, naast een man met een kater.

Liefs voor nu
Dune

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf, motor huren hé ? Zijn we weg ? :D

Heerlijk hé Dune, had dat de zondagmorgen ook, haha !!!

Samen met igor, hand in hand, dag na dag. Het leek mij ook een onmogelijke taak, maar vandaag op twee dagen na, twee volle maanden (op één glas na).

Volhouden zenne !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Dune. Maar van de andere kant heb jij geen kater meis, misschien gaat jouw man een voorbeeld nemen aan jou;)

Vriend Alf, misschien heeft Willbillie een mot, met zijspan. Kun jij lekker genieten van de omgeving.
Gaan jullie in lekkere eetgelegenheden smikkelen onder het mom van, wij doen een tievieuitzending.
Dat waren toch die twee vrouwen van die eng. serie die op een mot. door het land trokken om overal de proeven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaaL!
Coco, Sara en jetset, succes vandaag met de eerste laten staan, hoop dat het lukt! Knop weer om!
Voor mij dag 9!! Gistermiddag was het om 5 uur wel weer triggertijd, heb het doorstaan door m'n (lichte) zucht gewoon te negeren. Na het eten is er geen probleem meer, gek is dat, altijd gehad, als ik voor het eten weet te weerstaan gaat de avond als vanzelf. Het was gewoon de stress, ik kwam gistermiddag bij m'n tuinhuis en het was één grote ravage, omgevallen bakken met planten , stoelen lagen 6 meter verderop, luifel van het huisje afgescheurd, stoelen in de sloot, het ging aardig te keer. Gelijk opruimen, en als ik dan ga zitten als het klaar is komt even de trek om de hoek kijken.
Twee kopjes thee en een korte meditatie en het was weer over. Ik denk wel eens dat ik zucht verwar met gewone dorst. Dorst= bier. Het blijkt dat thee ook goed is dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Igor, leedvermaak...
Eerder had men leedvermaak om mijn gekke grappen en grollen (kon behoorlijk gek doen in mn dronken bui) en de dag erna werd er echt geen rekening gehouden met mn barstende koppijn...
Mag ik dan nu effe genieten van hun rariteiten en de dag erna zingend door het leven gaan dat ik dat station gepasseerd ben ?
HIhihihihihi.............

BTW, Kan echt niet zingen en doe het tegenwoordig dagelijks tot ongenoegen van degene die het moet aanhoren... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha vriend Alf, ik zie het helemaal voor me. Was dat nou een Harley Davidson waar ze op reden?
Ja die twee hadden het wel voor elkaar. Trouwens wist je dat die stevige met dat melkboerenhondenhaar ook verslaafd is geweest?
Ik vond het twee heerlijke tantes die erg aan elkaar gewaagd waren.
Nou het zou niet verkeerd zijn als er nu twee heren op een spetterende mot. rond zouden reacen en dat wij op de tievie mee konden genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...