lady jane Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Ik ga dochterlief in bed proberen te pratenkostte me gisteren aardig wat tijd, want als de msneindelijk afgesloten is wordt het wel erg gezellig om nog even bij mij op bed bij de kletsendus van slapen komt nog niksmaar voor hier dus welterusten:lips:enne Blondie 50 jaar droog en nog naar de AA,holy sht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Jane4....nou ik heb geprobeerd je een prive bericht te sturen, waarschijnlijk niet gelukt. Sorry. Nu ga ik echt op bed. probeer het morgen weer. daf!! Je bent nog jong als je je dochterlief in bed moet praten!!doei!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Wijfie, goed van je dat je de depressie zo te lijf gaat, mij lukt het niet.Complimenten aan jou, echt waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Leuk, zie allemaal nieuwe mensen.Voor mij ook misschien ook een nieuw begin.Ben al 5 jaar bezig met ups en downs.het lukt me nog steeds niet, maar telkens word ik toch naar deze site getrokken.Hoop echt dat er iemand reageert en me net even over die streep trekt.Liefs Marion Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Mijn computer doet heel raar,kan niet op prinvé berichtjes reageren.????Hallo Hannah, ja ik weet het nog.Lekker oude stempel, hoe gaat het met je???met mij gaat het echt slecht, huis in de executie verkoop en heel depressief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 ok ff kijken, bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 ja, idd.Ga nu slapen en hoop morgen nuchter bij jullie te komen. anders word ik mijn man ook nog kwijt en dan ben ik écht alles kwijt.Het is moeilijk om in zo'n situatie te vechten, heb de laatste weken vaak aan zelfmoord gedacht, maar ik ben bang voor de dood.Best eng, het was heel dichtbij me.Ik zal een nieuwe start moeten maken ook al word ik alles kwijt.Alls ik alles kwijt word wil ik ook de alcohol kwijt en nuchter met mijn man een nieuw leven opzetten, zo kan ik nog iets overhouden waar ik van hou.liefs Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Hoi Marion,Marion, ga er nu eens ECHT voor.Het alles begint met niet te drinken.Executie-zelfmoord.Eerst de drank uit de weg. Het vergroot tot megaprorporties uit.Drank is een downer eerste klas. Het verhindert vooruitgang.En.. blijf niet na één bericht een half jaar weg.Zo krijgt men je niet over de streep, en dat is wat je wil.Actie Marion.Sterkte van Mike. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 He Snowy, morgen gewoon bij ons aansluiten.Zoals Blondie ook al zei, "samen zijn we sterker" Kom op meid!!!!Ik heb dag 4 erop zitten, morgen dag 5.Trusten allemaal en tot morgen.aanpassing is tiepvout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden