Beate Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 ok witte, leg mijn eens uit, wat zou de verkeerde reden zijn? IEDERE reden is toch verkeerd als je wilt stoppen? Maarre...heel goed dat je toch niets neemt. Ook niets anders? ja, we hoeven elkaar geen mietjes te noemen, we weten dat er veel manier zijn om je te ontspannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Ari, gefeliciteerd met je 1 jaar. Top. Fijn ff van je te 'horen'.Ga goed meid, ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 hoi Igor ook, heb jij dat nu ook wel eens? je vertelt iets aan een ander....OMDAT DIE JE IETS VRAAGT....maar je merkt direct...het antwoord van jou is niet interessant, men luistert niet eens. Mijn ervaring: geen hond is in wezen geinteresseert in je. Ja, als het mis gaat!! ambulance voor de deur, politie...ed. dan kijken, kijken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 goeienavond,Witte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Hee jane, zo de avondploeg wordt weer aangevuld.Hier geen andere genotsmiddelen hoor Beate, nog nooit echt intresse in gehad.in mn puberteit wel eens geprobeerd, maar kon dat gelukkig laten voor wat het is.maarre bij jou klinkt t ook wel heftig, ambulance, politie.Is dat een voorbeeldje van je of is er iets gebeurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 he jane4...ik kom je naam/reacite steeds tegen bij het welkom heten van de nieuwelingen. Heel goed. Jij nog steeds geen drank sinds een paar jaar? Soms lukt dat gewoon, weet ik, deed ik. Nu met horten en stoten. Weet je...mn 2 zonen wonen ieder in een ander continent, ALS ik kom, is het feest! (je voelt em al, feest, gerelateerd aan glas wijn)..ach, ik drink dan mee. Ik heb daar geen moeite mee, thuis weer een strak regime voor mij, waar ze geen weet van hebben. Ach, laat het maar zo denk ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 witte....je wilt niet weten, bij de beesten af!! niet te filmen. t ging niet om mij, maar om mn partner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 ai jai dat klinkt heftig Beate.En ja dan zijn mensen allemaal nieuwschierig natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 witte, het "laatste station" van een alcoholist: verzorgingstehuis...dementie. Daar woont ie nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Dat is al helemaal niet zo mooi BeateMaar ja, tis een keihard vaststaand feit dat je hersenseraan gaan van teveel drinken....Hopelijk zit hij nu op zn plek dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 rotzooi, het is rotzooi....al die drank en pillen!! kick of the moment!! Wat je kapot maakt in je hersens en lever...maak je nooit meer goed. Je kan HOPEN op een stabilisatie, dat is het. En toch.....Het is zon strijd om er van af te blijven, ongeloooflijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Daarom:wie schrijft die blijften delen hier is helen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Hoi Beate!nou een paar jaar, is te veel eer hoor,net een jaarmaar daar ben ik al heel blij meeen jij doet het op jouw manierals dat lukt en je bent tevreden, prima toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 maar raar he? dat zul je denken: nou met zon alcoholist in huis, drink je zelf niks natuurlijk! Maar dat is dan ook niet het geval. Oh ik ben jaren gestopt...hij dronk "rustig" door, dan dronk ik weer mee...hij merkte het niet eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Maar hoe is dat voor jou dan Beateleef je nu alleen?met een soort van bezoek plicht ofzoof vind je dat vervelend als ik dat vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 jane 4...wat is het verschil tussen: quick reply...en antwoorden...maar goed, 1 jaar niks!! ben je ook kilo's kwijt? Alcohol heeft bij mij geen invloed op mn gewicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 jane 4, ik stuur je een prive bericht. Dat is toch niet voor de hele wereld te lezen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 is goed meis,en kilo's kwijt, was het maar waareen stuk of 7 erbij juistben meer gaan snoepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 jane 4, dat prive bericht sturen is dus niet gelukt. Enfin, ik woon alleen dus. Ik vind geen enkele vraag vervelend, stuur me het maar prive, dan kan ik het misschien eerlijk prive beantwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 quick reply?heb ik die knop ook?digibeetgewoon met antwoordgaat prima toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Ik ga aflsuiten,Lekker mn bed opzoeken.Bedankt iedereen voor alle verhalen van vanavond.en weltrustenLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 jane4, nou ja, bij mij het tegenovergestelde: als ik niet drink, heb ik ook geen eetlust. De wijn stimuleerde mij om iets te eten. Nu mis ik dat en heb TOTAAL geen honger. Het smaakt naar niks, ik eet iets omdat ik weet dat het moet. Het minimale. Geen drank, geen eten...ik compenseer dat op geen enkele manier. Ook geen sigaretten he! Nog erger: bijna geen sex ook nog!! Oh wat triest! Nou ja, die uitglijer af en toe maakt het weer goed!!! (erg he) Oh wat word ik transparant aan het eind van de avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 trusten witte. trouwe vriend(in)...k weet het niet. dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Goedenavond en gelijk weer weg richting bedje...Vanavond weer naar AA geweest, de eerste keer bij deze groep !!! Is altijd weer spannend, maar ik voelde me er gelijk weer thuiskomen...Wel een groep met wat oudgedienden, van 4,5 jaar droog tot 50 jaar droog !!!Kan ik dus nog heel veel van leren...Nu moe, mn huiswerk is af en morgen even wat leuks shoppen in de stad... Effe mezelf verwennen voordat ik naar therapie ga...Slaap lekker allemaal en hou het droog !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 blondie..1234567....AA groep...ook ik ben er een aantl keren geweest. Not my piece of cake. Ondanks dat we alleen een drankprobleem hebben, ik schoot niks op om bij die mensen te zijn iedere dag. Geskipt. Hopelijk voor jou pakt het beter uit. Het "dag-kussen" na 1 sessie....vond ik al wat vrijpostig. Hallo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden