Spring naar bijdragen

Woensdag 25 augustus 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jannigje dank je
en bedenk dat als je met je collega's op stap bent en nuchter blijft, er weinig over je te 'kletsen' valt. het zou heel luguber zijn als je teveel drinkt in het samenzijn met collega's.
je kunt gewoon zeggen dat je geen zin hebt in alcohol. je hoeft toch niet mee te doen. :D kun je eens nuchter bekijken hoe je dronken collega's zijn ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D ja kweetet, was dat vergeten te verzenden, zat onder de andere pagina's ;)

Stom hé ;)

Goh, wat zit ik hier weer tegen de klok te werken. Mijn lijf en rug roepen stoooooop, gauw bij je vrouwtje zitten, maar wil hierdoor geraken.
So many things, so little time !!

En iedereen wil zijn pc gisteren terug hebben.

Wat me wel opvalt is dat ik hier vroeger ook zo zat, met het ene biertje kort gevolgd door het andere, tot ik de trap op kroop.

Dat is weg !!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jannigje, wat mij wel helpt als ik veel drank om me heen zie is: kijk ernaar maar
probeer elke gevolgtrekking neutraal te houden. Het is alleen maar een drankje of een fles.
Maak het niet meer dan dat; het is geen verleider, geen versierder. Hou het zo neutraal als
een kop koffie of iets waar je niet te veel belangstelling voor hebt, krijg je geen neutraal gevoel
maak het dan klein. Bij een niet neutraal gevoel maak je het waarschijnlijk te groot;
je geeft het een waarde van: lekker of verleidelijk of aangenaam.
Probeer dit te neutraliseren; die waardes hebben we er alleen maar aan toegekend,
die waardes liggen in onszelf en bij de personen waar we bij zijn op dat moment; niet bij dat glas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...