igor Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 ik word wel geregeld wakker Bor en om 6 wordt ik het bed uitgewerkt en een uur later slapen de dames weer op de bank:wacko: maar ja dan ben ik klaarwakker natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Wijfie ik zit er niet zo over in wat anderen zullen zeggen of denken hoor, het gaat meer om angst voor het toegeven aan de verleiding.Igor: goed gedaan!!!Ik ga afsluiten voor vandaag.Allen voor straks welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Bor, ik kan ff niet goed volgen. Zou er iets zijn, buiten het feit dat ik je graag heb ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Jannigje dank je en bedenk dat als je met je collega's op stap bent en nuchter blijft, er weinig over je te 'kletsen' valt. het zou heel luguber zijn als je teveel drinkt in het samenzijn met collega's.je kunt gewoon zeggen dat je geen zin hebt in alcohol. je hoeft toch niet mee te doen. kun je eens nuchter bekijken hoe je dronken collega's zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Zo en nu ga ik er echt in want anders ben ik over de slaap heen weltrusten allemaal en morgen weer vrolijk en gezond op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 ja kweetet, was dat vergeten te verzenden, zat onder de andere pagina's Stom hé Goh, wat zit ik hier weer tegen de klok te werken. Mijn lijf en rug roepen stoooooop, gauw bij je vrouwtje zitten, maar wil hierdoor geraken. So many things, so little time !! En iedereen wil zijn pc gisteren terug hebben. Wat me wel opvalt is dat ik hier vroeger ook zo zat, met het ene biertje kort gevolgd door het andere, tot ik de trap op kroop. Dat is weg !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Slaap ze igor, en doe k&b een slabbetje hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Hoi Jannigje, wat mij wel helpt als ik veel drank om me heen zie is: kijk ernaar maar probeer elke gevolgtrekking neutraal te houden. Het is alleen maar een drankje of een fles. Maak het niet meer dan dat; het is geen verleider, geen versierder. Hou het zo neutraal als een kop koffie of iets waar je niet te veel belangstelling voor hebt, krijg je geen neutraal gevoel maak het dan klein. Bij een niet neutraal gevoel maak je het waarschijnlijk te groot; je geeft het een waarde van: lekker of verleidelijk of aangenaam. Probeer dit te neutraliseren; die waardes hebben we er alleen maar aan toegekend, die waardes liggen in onszelf en bij de personen waar we bij zijn op dat moment; niet bij dat glas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Hier nog zo 1 moe, pfffffff ben aan vakantie toeNou ja eerst maar naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Slaap ze wijze dhen. Jou woordjes zijn altijd goed gekozen.Mijn gedacht En ik ga er ook mee stoppen, genoeg is genoeg.Morgen een andere dag, en hé, dan drink ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Ik drink wel3 liter water ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Ik zonder bubbels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 proost dames Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 heee er zit nog iemand op deze draad ook..Goeieavond Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 half Hannah, morgen weer werken en vrijdag vrijDus nog ff een lang weekend om bij te komen:DEn dan....gaat het gewone leven weer beginnen...Met vooral die nare (lees hier maar t grofste woord wat je kent bij) wekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 en de mijne loopt ook weer af rond7.30 uur voor dochter,dusse welterusten maar weer:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Nah dan gun ik jou maar de rust nu toe, die ik al gehad heb Hannahgeniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 ach 8 weken twee pubers in huis in je uppie is ook niet niks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Ik ga dr van tussen....Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Even binnen nade avondklok..Hee mick!Hoe ist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden