will Geplaatst 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 Goeiemorgen, ik denk dat ik nog wel even alleen zal zijn.Of er moesten er nog zij die af en toe 's zondags werken ??Ik vandaag wel dus Nu eerst even koffie maken, verder wakker worden en laten doordringen dat ik vandaag moet gaan werken, en wat teruglezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 Alles zo'n beetje bijgelezen. Nu rugzakje nemen en noordwaarts rijden, duty call !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 och arme Wil, je bent niet de enigste die vandaag nat wordt goede morgen trouwens en waar stond de koffie zei je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 OpstAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNN Wakker woOOOOOOOOOOOORDEN Wil heeft de koffie klaar staan TAAARRRAAARRATARAAAAAA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 nou wel erg stilletjes in je uppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 de twee boefjes zijn uitgespeeld, dus die gaan ook zo slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 nou dan eet ik de joghurt met vruchten maar in m'n uppie op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 ALLES OP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 Wat sinasappels uitpersen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 Vers fruitsap, lekker igor. You've just made my day Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 Vers fruitsap, lekker igor. You've just made my day Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 och Wil te laat OP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 Allez, geef die sinaasbollen dan maar aan mij, ik pers ze wel k&b okay, jij oké ?We are alone baby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 ja hoor alles okey aan deze kant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 Hoe zit dat hier met de rest zeg ?? Langslapers ?? ( ze hebben gelijk hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 ik ga even m'n morgenritueeltje doen tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 Even weg, monstercontainerschip gaan vastmaken !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 fijne dag allemaal DAG DAG:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 Hola hey wach ff ik ben er !Will en Igor goeiemorgen:)Hier schijnt de zon en is het droogeindelijk DROOG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 Goedemorgen allemaal...hier geen zon...regen en is een beetje donker nog......bijna geen vakantie gevoel gehad met dit weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 De draad van gisteren gelezen.Bol: wat een gevecht zonder einde toch met Jos, voor jou maar ook voor hem............Ga geen adviezen ofzo geven die heb je al veel en mooie gehad maar wens je er wel veel sterkte mee Kruimel: fijn te lezen dat je wel meeleest/leeft Do it your way, stay En hoihoihoi Woman en Marjo ik mis jullie echt!!!Woman je kon/kunt mijn dag zó opvrolijkenMarjo met jou mooie mijmeringenhoop jullie gauw weer ns te "spreken"..........Hannah: foei toch! Babi pangang ;) Gaat t wel goed met hem/haar?Meiske: pup ok en St.Bernhard ook?Slokje: gecondoleerd met het verlies van je vriendin en heel veel sterkte nu en de komende tijd meid.Caro: in de submarine............yellow?Verdorie moeten we niet allen Drup maar ook haar "lif-line" missen.Lachen trouwens dat verhaal van de weg kwijt, maar ook wel triest.Hm wie vergeet ik nu?Vast een heleboel. Voor iedereen een goede, droge zonnige -dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 Morgen Susana!Dat is jammer hoor, geen vakantie-gevoel.Kun je niet iets gaan doen waardoor je je toch een beetje "uit" voelt?Trouwens, lieve mede-pacters Jet, Pippie en Coco:hier gaat het goed hoor! Lees dat het Jet ook goed gaat, fijn Coco zal ook wel goed gaan, hoe ist met Pippie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 Ha Bor; goeiemorregen:moon:Alles goed? Kereltje ook? Nog iets samen kunnen doen? Plannen voor vandaag?Jammer hè weekend vliegt altijd voorbij.Ga ff wat aanrommelen.Tot latersssssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 Ik ga gewoon lekker niets doen...dat is ook vakantie..haha, gisteren vrienden geweest drank mee genomen..100 keer werd ik gevraagd: susana, wil je drinken en 101 keer gezegd: nee, ze hadden achter gelaten mij lievelings drank, daarna als ze weg waren heb ik weggeooid!! man lief zei: zonde!! en ik: zonde is als morgen moet ik liggen met een kater en me ziek voelde. Het weggooien van de drank deed me goed (vroeger had ik het niet gedaan), ik voelde me sterker!! en ik had een leuke tijd met vrienden zonder drank...dus het is mogelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 Goeiemorgen mensen,het is zeker mogelijk Susanaen wordt steeds gemakkelijker,krachtig gebaar he dat wegkiepen!!Ik was zo'n moeder die vroeger de kjoude frietjesvan mijn kinderen opat, zonde om weg te gooien.Maar ze smaakten nooit en ik had er nooit een goed gevoel over.Ik wilde best weggooien, maar het lukte me zelden.Nu denk ik hup weg ermee, ik word er maar dik van.Net als die drank bij jou, we mogen best selectief zijn voor onszelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden