Spring naar bijdragen

Maandag 30 augustus 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oei Blondie doet dat geen pijn die dreads eruit en weer erin?
In dit kleine dorpke is 1 kapsalon, was blij toen ik voor t eerst kwam, weet nu dat ik 1 x per jaar kom :D en we lachen er samen hartelijk om. En dat terwijl mijn haar best erg snel groeit. Tja is gewoon niet mijn ding.

Moet vanaf woensdag wel op mn uiterlijk gaan letten als ik met werken begin.
Vandaag de ondertekende arbeidscontracten posten, niks aan dat alles tegenwoordig via email gaat.
heb ik ook gezegd tegen de baas dattie appeltaart misloopt want die had ik willen bakken :huh:
Nou doe ik lekker toch hoor, ga ik woensdag gewoon ff bij de zaak langs.
Moet nog wel ff nieuwe broeken en een colbertje kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruzie Blondie? :D
Heb me gistermiddag nog ff uit kunnen leven in wat geboks met kleinzoon van 17 dus bij mij even aan t verkeerde adres :P
Ja heb er wel zin in maar nu het dichterbij komt ook spanning voor (normaal natuurlijk).

Vandaag komt er een man v.d. woningbouw de berging inspecteren omdat ik geklaagd heb over de kapotte dakpannen en vooral de dakgoot die helemaal kaduuk is, had je moeten zien met die hoosbuien, had complete watervallen hiero.

Ga ff rommelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dreads er uit en er weer terug in ? Ik dacht hetzelfde, kan dat geen kwaad voor het haar ? Afin, je zal het wel weten zeker ;)
Bor, bol, beiden :heart:

Sara beginnen op woensdag met nieuwe job ? Spannend zeg, zal ik wel rijden. Ik denk aan je hoor. Succes hé. :heart:

Hier vannacht erg hard geregend. Is je vijver nog niet overgelopen bol, kan je op vissenjacht :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge lieve Bol.
Hier heeft het tot rond middernacht voor de verandering weer gestortregend.......
Ehm....de auto van Jos? Gebruik jij die dan? Hij rijdt toch niet meer?
Heb je berichtjes gisteren wel gelezen en zou je zó graag een :heart: onder de riem willen steken maar weet niet hoe......Wees je vandaag een beetje lief voor jezelf? :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen tezaam,

Hier weer eens een goedemorgen van Houtje.
Veel van jullie ken ik toch nog hoor.
Zo snel gaat het ook weer niet.

Heb een rustig weekend gehad,
wel veul veul regen,
vanmorgen ging het wel,
maar de kids zitten net op de fiets,
begint me toch te plenzen!

Nou ja, als we het van binnen maar droog houden!

:present: voor iedereen die zo goed bezig is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Houtje.:)

Saar ik rijd niet met z'n auto. Dat ding heeft al vanaf dec. stil gestaan. Ik rijd er alleen mee als het voor Jos is. Het is zo'n exclusief ding, er rijden er maar twee van in Europa. Ben erg bang dat ik er een ongeluk mee krijg. Ik rijd liever in een oud bakkie dat van mezelf is. Dan kan het wat lijden.
Maar als Jos dadelijk toch weer naar het verpl. tehuis moet, zal ik toch weer moeten rijden. Zit er niet op te wachten.
Hoe is het nu met de kennel? Is je lobbes al een beetje gewend?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie: 2 en half uur strijken ???????:o:o:o
Wow, dat haal ik niet eens terwijl ik het toch leuk vind.

Will: idd ongelukken. Mijn man is er bijna verongelukt bij slippartij tijdens vorst en samen zijn we er weggesleept toen bus nix meer deed............ Tis daar knap heuvelachtig en pas ff op bij de grote brug?

Bol: ja dan zou ik er ook niet graag in rijden maja apk moet wel hè.
De kennel? Ocharm, beide keren dat ik hem er ff in deed kreeg hij een plensbui op zn kop :$
de sufferd blijft gewoon staan, gaat niet in hok schuilen.........Hopelijk vanaf vandaag beter weer.
Gisteren bij stiefdochter geweest hebben een pup, nou echt een droppie zeg! Kruising tussen Maltezer en Shitzu, net 8 weken en formaat grote cavia :D
Trouwens nog even reagerend op je berichten; waarom zou een verpleeghuis geen palliatieve zorg (kunnen) geven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saar dat kan het verpl. tehuis wel maar Jos wil daar niet naar toe omdat hij geen prettige ervaring heeft met de verpleging daar. Maar dat zal overal waar hij naar toe gaat, wel zijn hoor. Het is iedere keer, nu ook in het ziekenhuis zo, dat hij ligt te mopperen op de verpleging. Ze kunnen het nergens goed doen dus dat wordt nog moeilijk. Ik houd me maar vast aan wat Jane gisteren zij, wat je ook doet, het heeft geen invloed op zijn humeur.
Goed ik ga nu naar zijn huis voor de auto. Laterzzzzz:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Bollie :heart:

Ja Bor, tis niet anders, hè?
Maar t wordt ook vanzelf weer weekend, toch :)

Hrrmmmpffff krijg t ff op mn heupen.
Mss toch ff afspraak bij de HA maken, wil zo graag weer normaal slapen en niet om de 2 uur wakker worden.
Ga nu de honden uitlaten.

Latersssssss
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara: Heb je ook zo'n last van straffe botten s"morgens? Ik ook. Vooral direct bij het opstaan. Nu heb ik ook een probleem met min knieeen namelijk het kraakbeen is afgebrokkeld. Bij een orhopheet heb ik vorig jaar een voedingssupplement voorgeschreven gekregen nl Glucosamine. Kun je zelf kopen. Als ik dit gebruik is er ook niks aan de hand bij mijn ochtendstramheid. Zo gauw als ik een tijdje niet gebruik is het weer mis.
Dit zorgt voor de smering/vocht tussen de gewrichten. Echt een aanrader. Alleen vrij prijzig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, daar ben ik weer even...
2,5 uur strijken is ook eigenlijk te gek voor woorden, maar goed...
Moet toch een keer gebeuren en het regent hier toch, dus wat is nu een betere dag om eraan te gaan beginnen...;) Lekker muziekje op en effe doorbijten...

Net ook gebeld voor extensions, gaan er vrijdag in !!! :D
Vanavond de dreads er dus maar uithalen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...