Spring naar bijdragen

dinsdag 31 augustus


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 185
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo weer terug van moeke. Was gezellig. ff door de stad gelopen en ja hoor mijn moederke moest nog wat voor me kopen en kocht een mooi horloge voor mij. (nog voor de verjaardag). Daarna nog cadeautjes gaan kopen voor mijn nieuw buurmeisje. Leuke dag al met al. Straks nog naar de AA.

Wijffie proficiat met je nieuwe huis.

Sara huilen is niet erg. Lucht ook op.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai jongens,

Kost me best wel moeite om dit te mailen, ga ook niet zo gauw met de billen bloot. Maar ja. Denk dat het wijs is het ff van me af te raggen. Ik voel me ineens zwaar rot, depri, kwaad, verongelijkt vooral en ontevreden. Vooral omdat ik naast al het andere en een eetprobleem vanaf mijn puberteit nu ook al tig jaren een alcoholprobleem heb. Ik ben heel kwaad dat ik dat heb. Heb al genoeg te verstouwen gehad in mijn leven. Oh, oh, oh, wat een zelfmedelijden eventjes. Dat gaat wel snel weer over hoor. Maar al dat gevecht tegen van alles en nog wat maakt me soms murw en maakt me vaak erg droef. Dit gevoel kwam zomaar voor etenstijd opzetten. Geen directe aanleiding. Alsof ik als een plumpudding in elkaar zak. En dat is ook zo. Krijg zo bezoek. Durf dan niet te zeggen wat erin me omgaat. bang dat ik ga huilen of zo. Ben niet zo'n huilerd namelijk. Niet meteen de drang om te gaan drinken, maar WEL om te gaan snoepen. Zoet is ook troost. Zal ook eens wat schrijven op het thema over 'gevoelens' want daar zit mijn A-probleem voornamelijk. Zoals bij de meesten? Fijne avond nog voor iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee wijffie van harte gefeliciteerd met je nieuwe huis.

Ik heb nog nooit gelachen hoor bij een begravenis Sara,
en als dit de eerste is na je moeders dan komt er gewoon 1 bovenop
Dus beter de tranen dr uit gooien dan de alcohol dr in gooien
Schiet je uiteindelijk niks mee op.
En zoveel tranen zijn als onweer, daarna is t altijd rustiger.

Rapi
Geniet lekker van dit weekje, je hebt hard genoeg gewerkt
de afgelopen tijd.

Thanx voor de waarschuwing Bol.

Pfff wat een keiharde werker ben jij momenteel blondie
Mooi om te lezen dat alles je zo goed doet!!

Welkom tobbertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dymph :heart: Zo die krijg je eerst van me.
En verder denk ik dat het heel normaal is dat je nu kwaad, depri en ontevreden bent. Ik denk dat iedereen van ons dat gevoel wel kent. Je hebt alles vergalt in je leven. (denk je).
En nu is er geen drank die die gevoelens weg kan drukken, het komt nu ongezouten op je bord. Dan mag zelfmedelijden. Dat gevoel is niet verkeerd, zeker als je al moeite hebt met huilen. Huilen doen we als we geboren worden gelijk, lachen komt later.
Je moet stoppen met drinken zien als een tweede geboorte, sen dat doet pijn.
Ja en alcohol en zoetigheid gaat samen maar hoe dat in elkaar zit weet ik niet precies. Zoetigheid kan fungeren als vervanger voor de alcohol.
Maar je bent goed bezig. Groeien kan heel pijn doen maar je word alleen maar sterker.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Dymph,

Het niet drinken, kan je vooral in het begin emotioneel af en toe behoorlijk uit balans brengen.
De emoties kunnen komen en gaan in golfbewegingen.
Laat het maar over je heenkomen, zoals je zelf al schrijft;gaat vanzelf weer over.
Als je maar niet drinkt!
Dan komt de rest vanzelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen bijna net gedronken...man lief ging wijn kopen, ik heb het wel geproefd..maar kwam zo snel naar mijn hoofd het gevoel van kater zowel lichamelijk als moraal...gelijk spugen, man lief ging naar buiten en gelijk de hele fles weggegooid...ik kan nog niet mijn "vijand in huis hebben"ik ben nog niet klaar.
Nou ben ik aan denken hoeveel energie heb ik altijd ingestoken in dit gedoe dat drinken heet...ik wil het niet meer..het zoveel energie verspilen...
Net gezegd met veel trots tegen mijn zoon: morgen gaan we naar dippie doe. Ik kan dit beloof zeker nakomen want morgen ben ik lekker fris en nuchter en die meneer alcohol heeft vandaag niet gewonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...