Spring naar bijdragen

Donderdag 2 september

Gast Fibo

Aanbevolen berichten

Haja sara, mijn frank (euh, euro) viel gelijk met vonneke haar post. Een hoorcenter dus. Mag ik mijn vader eens een keertje langs sturen ?? :D Is een handvol werk hoor !
Ik heb je gisteren gelezen, en ik denk ook dat het dat een beetje is. Thuis altijd megadruk, dag en nacht werken, altijd bij mijn vrouw (of toch bijna altijd), en nu plots niks hoeven te doen, geen planning, geen pc's tegen de klok afwerken, niet 's nachts werken en last but not least, geen vrouw in de buurt !
Tel dat allemaal op en je zou voor minder hé.

Voila, ik ga me stilletjesaan naar beneden begeven voor een goed ontbijt, ik krijg er zin in.
Ik kom dra nog wel ff terug voor vertrek.

Hou jullie goed hoor !!!

PS Dikke pak wolken en nevel hier, maar dat zal nog wel verdwijnen zekers ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 148
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Susan , fijne dag hoor. Jij liever dan ik in die enge dingen.... voor geen goud. (wat ben ik toch ook een schijterd).

Saar, ik heb mun vest aan... en het is windstil hier nu, het valt dus wel mee.

Luitjes,
Ik ga afsluiten, ga me douchen en echt op gang komen.

Fijne dag allemaal....

:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb veel plezier Susana in Slagharen! Het wordt een :rose:nige dag, hoop ook voor jou!

Hihi Will, stuur maar langs hoor!
Wacht maar, als je "omgeschakeld"bent wil je niet meer terug in de drukte straks :D
dat je je vrouw mist vind ik logisch, maar misschien is deze letterlijke afstand ook goed om jullie relatie eens "van verre" te bekijken?
Maar kijk ook naar al het moois onderweg...........ehhhh nouja bijna alle moois dan;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Gisteren een vermoeide dag gehad op therapie, daarom niet meet ingelogd in de avond, maar lekker languit op de bank een CSI liggen kijken...
Helaas nog steeds erg moe en ook een beetje down.
Vannacht ook erg onrustig geslapen, drankdromen !!! Bah, ben gewoon boos wakker geworden...
Afijn, straks weer naar therapie en naar de AA vanavond...
Ga er weer voor !!! Ook vandaag neem ik de eerste niet :D

Bolletje : Gefeliciteerd lieverd !!! En nog vele jaren erbij... :D:musicnote::heart::sun::present:;)

Susana : Veel plezier in Slagharen, en jij liever dan ik... Met geen 20 paarden krijgen ze mij in van die snelle dingen...;)

Sara : Voor zo straks heel veel plezier in je nieuwe baan !!! Laat even horen hoe het geweest is...:)

Will : Heel veel plezier vandaag en rij voorzichtig !!! Geniet van de rust en al het moois om je heen !!! :heart:

Von : Geniet nog lekker even van je vakantie, weer knapt al op dus dat boek in je tuinstoel komt al dichterbij :)

Bor : Vechtertje, niet opgeven he !!!
Je weet waar je het voor doet !!! :heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondje, tort, meiske, deesje, nog iemand bijgekomen ?. Ontbijt zit er in en ik maak me klaar voor de volgende rit. Eerst nog een elektronica zaak vinden die me een lader kan verkopen voor mijn scala solo rider = bluetooth hoor device voor in mijn helm.
Ben dat &é'"(§$^ù$^kabeltje thuis toch wel vergeten zekers ??

Tot strakjes iedereen, en ja, ik rijd voorzichtig :D

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Lieve allemaal,
Ik kom even snel aanwaaien om onze lieve Bol te feliciteren met haar toch wel heeeel speciale verjaardag!:musicnote::present::heart:

Dus bij deze voor jou een heeele dikke verjaardagskus Bol!!!!

Ik ga perfect hier,alles onder controle en heerlijk aan het genieten van m,n gezinnetje,m,n hondje en alles en iedereen om me heen!

Fijn te lezen dat jullie ook zo goed gaan!

Dikke kuss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een lieverds zijn jullie toch allemaal...

Als ik denk dat ik een beetje blijf steken, wijzen jullie me op de vooruitgang die ik inmiddels al heb doorgemaakt...
Zie die vooruitgang wel hoor, maar het is altijd fijn om te horen dat een ander die ook opmerkt al is het dan virtueel...
Voel me gelijk een stuk sterker nu door jullie oppeppende woorden en ik ga ervoor...
Geduld is een schone zaak, daar ben ik nu wel achter !!!
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...