Spring naar bijdragen

Donderdag 2 september

Gast Fibo

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Maak er een mooie dag van.
Voor degene die het moeilijk heeft wens ik veel sterkte.

Niet drinken betekent voor mij een optelsom van plussen en minnen.
Naarmate de tijd vordert dat ik niet meer drink, worden de plussen steeds meer en verdwijnen de minnen.
Dat betekent niet dat het leven altijd een feestje is, maar dat heeft mij dan ook niemand ooit beloofd.
Zowel goede als slechte dagen horen nu eenmaal bij het leven.
Als ik daarvoor (alleen maar goede dagen) ergens een contractje kan afsluiten laat me dat dan even weten.

Geniet van de dagen dat je lekker in je vel zit en zorg goed voor jezelf als het wat minder gaat.

O ja, en neem vandaag de eerste niet. Alleen vandaag, morgen zie je dan wel weer en kun je weer hetzelfde beslissen.

Vermenigvuldigen met 10

Fibo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 148
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloriaaaaa, in de gloooooriaaaaaa, in de gloooriaaaaaa.... Hieperdepiep.... hoeraaaaaaaaaa

:heart::rose::sun::):present::heart::rose::sun::):present::heart::rose::sun::):present::heart::rose::sun::):present::heart::rose::sun::):present::heart::rose::sun::):present::heart::rose::sun::):present::heart::rose::sun::):present::heart::rose::sun::):present::heart::rose::sun::):present::heart::rose::sun::):present::sun::rose::heart:

Bol...... van harte meid.
Ik hoop dat je een heeeeeeeeeeerlijke dag zult hebben..... :sun:

===============

Aanpassing: slinger was ietsies te lang.... :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve mensen,

Dank voor de felecitaties. Iedereen een stuk gebak.?:P Het is nog wel vroeg maar dan zet het maar zo lang in de koelkast.:)

Ik word dadelijk gehaald. Moet vandaag werken, heb er wel zin an.
Nou mensen ik ga ff wat werken. Heb gisteren een Refu ingenomen dus het risico om te gaan drinken, wat ik een paar weken geleden op het frum schreef, is er niet.
Maak er een mooie dag van hé?:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletjuuuhhhhhhh

Een hele dike driedubbele {{{:heart::heart::heart:}}} voor ons bolletje. En dat je mag stralen als de zon vandaag, want dit heb je zoooo verdiend !!!

Maak er een onvergetelijke fijne verjaardag van en dat de beestjes het mogen weten vandaag :D

Goeiemorgen, vonneke, igor en caro, nu heb ik wel zin in een kopje koffie ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jep vonneke, tegen de verwachtingen in , toch redelijk goed geslapen. Ik heb hier een kamer vlak naast een spoorweg, en als de raam openstaat is het een hels lawaai, maar met de raam dicht hoor je dus zo goed als niets meer. Straffe isolatie zenne !!

Vandaag rijd ik door naar Würzburg en meteen het begin van de Romantisse Strasse. Ik hoop dat ik me ook dan een beetje beter ga voelen als gisterenmiddag. Ik dacht er wat van !!! Dit was ongekend voor mij :huh:
Koblenz heeft geen indruk op me achtergelaten. Heel veel werken in het centrum en pokkedruk ! Gauw vetrekken vandaag is de boodschap.

Igor, hoe gaat het met jou ? En
k&b ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Wil. veel plezier vandaag en hoop dat je mooi weer hebt. en doe het rustig aan hé.
K&B krijg ik niet het bed uit :wacko: als ik zeg dat ze moeten opstaan gaan ze op de rug liggen, en kruipen dan weer heerlijk tegen elkaar aan. maar eens proberen of ze willen eten dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JAAAAHAAA Vonne heeft helemaal gelijk.
WATTE???
Hoorassistent dus :D

Will: kon je iets met wat ik je gisteravond schreef over loskomende stress?
Kijk er niet van op als je vadaag ook nog niet topfit bent hoor!
Würzburg...........KIJK UIT BIJ DE BRUG IN DE AUTOBAHN!
Maak je onderweg ook stops om van de omgeving te genieten? Tis al knap heuvelachtig daar zeg.

Ja lieverds vanmiddag aan de bak.

Bol ik heb t waarschijnlijk gemist, begrijp ik dat je vandaag vroeg moet werken en morgen feest hebt?

Von.....k.k.k.k.koud hè, peukkie?
Hier wel in elk geval ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen ik ga vertrekken naar slagharen: ik word vandaag adrenaline junk met al die atractties..haha..ik wens Sara een mooie begin van Baan...Will: geniet als een kind!!Bolletje : doe maar taart eten en lachen tot je buik pijn doet..en voor iedereen een heel mooie dag toegewenst!!!
tot vanavond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...