Gast Fibo Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Goedemorgen,Maak er een mooie dag van.Voor degene die het moeilijk heeft wens ik veel sterkte.Niet drinken betekent voor mij een optelsom van plussen en minnen.Naarmate de tijd vordert dat ik niet meer drink, worden de plussen steeds meer en verdwijnen de minnen.Dat betekent niet dat het leven altijd een feestje is, maar dat heeft mij dan ook niemand ooit beloofd.Zowel goede als slechte dagen horen nu eenmaal bij het leven.Als ik daarvoor (alleen maar goede dagen) ergens een contractje kan afsluiten laat me dat dan even weten.Geniet van de dagen dat je lekker in je vel zit en zorg goed voor jezelf als het wat minder gaat.O ja, en neem vandaag de eerste niet. Alleen vandaag, morgen zie je dan wel weer en kun je weer hetzelfde beslissen.Vermenigvuldigen met 10Fibo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloriaaaaa, in de gloooooriaaaaaa, in de gloooriaaaaaa.... Hieperdepiep.... hoeraaaaaaaaaaBol...... van harte meid. Ik hoop dat je een heeeeeeeeeeerlijke dag zult hebben..... ===============Aanpassing: slinger was ietsies te lang.... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 En voor jou natuurlijk ook een heel goede morgen Fibo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Goedemorgen lieve mensen, een heel fijne dag voor iedereen!!Lieve Bolletje, gefeliciteerd met je nieuwe levensjaar!! Ik wens je dat deze nieuwe levensjaar vol van liefde, rust en alles wat jouw hart wens is.Liefs,Susana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Gisteren en schitterend dag gehad bij dippie doe, vandaag ben ik broodjes aan makken want we gaan naar slagharen...wat zijn jullie plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 BOLLETJE VAN HARTE GEFELICITEERD EN NOG VELE GEZONDE JAREN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 En natuurlijk ook een hele goeie morgen voor Igor, Susana, Caro en Animal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 goede morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Hihi, heerlijk toch..... geniet er maar van hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Lig trouwens niet op de loer.... Maar als er iemand binnen is gekomen en ik wil goeiemorgen wensen kijk ik altijd ff of er toevallig nog mensen hun jas staan uit te doen in het halletje, pak ik die gelijk ff mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Goeie morgen lieve mensen,Dank voor de felecitaties. Iedereen een stuk gebak.? Het is nog wel vroeg maar dan zet het maar zo lang in de koelkast.Ik word dadelijk gehaald. Moet vandaag werken, heb er wel zin an.Nou mensen ik ga ff wat werken. Heb gisteren een Refu ingenomen dus het risico om te gaan drinken, wat ik een paar weken geleden op het frum schreef, is er niet.Maak er een mooie dag van hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Bol, ik hoop dat je een heerlijke dag zult hebben. Met veel blije beestjes als ze je zien en geen echte ellende. Die taart heb ik inderdaad nog even koud gezet... heb net een tosti achter mijn kiesjes gepropt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 En nu even een peukje in de tuin met een bakkie koffie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Bolletjuuuhhhhhhh Een hele dike driedubbele {{{:heart:}}} voor ons bolletje. En dat je mag stralen als de zon vandaag, want dit heb je zoooo verdiend !!!Maak er een onvergetelijke fijne verjaardag van en dat de beestjes het mogen weten vandaag Goeiemorgen, vonneke, igor en caro, nu heb ik wel zin in een kopje koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Haahahahahaha Caro.... dacht dat jullie allemaal aan het douchen waren..... vandaar. Maar ben alweer bijna aan de volgende bak toe hoor. Wil................ hoe ist nu??? Goed geslapen, klaar voor de volgende rit???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Goeiemorgen allemaal!Bolletje :rose:heart:;Van Harte Gefeliciteerd!!!Ik wens je heel veel geluk, wijsheid, gezondheid, kracht en vreugde in t leven!!!!Wat lees ik? 60?? Nou begint het echte leven, of niet??* kan niet eens een voutloze slinger maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Morgu Saar.... Vanmiddag gaat het echte 'werk' beginnen he? Zal aan je denken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Jep vonneke, tegen de verwachtingen in , toch redelijk goed geslapen. Ik heb hier een kamer vlak naast een spoorweg, en als de raam openstaat is het een hels lawaai, maar met de raam dicht hoor je dus zo goed als niets meer. Straffe isolatie zenne !!Vandaag rijd ik door naar Würzburg en meteen het begin van de Romantisse Strasse. Ik hoop dat ik me ook dan een beetje beter ga voelen als gisterenmiddag. Ik dacht er wat van !!! Dit was ongekend voor mij Koblenz heeft geen indruk op me achtergelaten. Heel veel werken in het centrum en pokkedruk ! Gauw vetrekken vandaag is de boodschap.Igor, hoe gaat het met jou ? En k&b ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Hiersé, sara'tje sé. Hoeisie meis ??Vanmiddag begin je "echt" te werken dus ?? Je hebt het misschien al eens gezegd, maar wat ga je juist doen ?? (als ik zo vrij mag zijn?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 WAT ZEG JE WIL????? MIJN OREN DOEN HET NIET ZO GOED... KUN JE WAT HARDER PRATENNNNN? Hihi, weet je gelijk wat Saar gaat doen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Ha Wil. veel plezier vandaag en hoop dat je mooi weer hebt. en doe het rustig aan hé.K&B krijg ik niet het bed uit als ik zeg dat ze moeten opstaan gaan ze op de rug liggen, en kruipen dan weer heerlijk tegen elkaar aan. maar eens proberen of ze willen eten dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 JAAAAHAAA Vonne heeft helemaal gelijk.WATTE???Hoorassistent dus Will: kon je iets met wat ik je gisteravond schreef over loskomende stress?Kijk er niet van op als je vadaag ook nog niet topfit bent hoor!Würzburg...........KIJK UIT BIJ DE BRUG IN DE AUTOBAHN!Maak je onderweg ook stops om van de omgeving te genieten? Tis al knap heuvelachtig daar zeg.Ja lieverds vanmiddag aan de bak.Bol ik heb t waarschijnlijk gemist, begrijp ik dat je vandaag vroeg moet werken en morgen feest hebt?Von.....k.k.k.k.koud hè, peukkie?Hier wel in elk geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 cTja igor, kan je ze ongelijk geven ? Ik zou ook blijven liggen in zo'n lekker warm nestje hoor [zwoele stem modus] dag lieve borretje, lekker geslapen ? [/zwoele stem modus] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Mogguh Bor, hoeist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Lieve mensen ik ga vertrekken naar slagharen: ik word vandaag adrenaline junk met al die atractties..haha..ik wens Sara een mooie begin van Baan...Will: geniet als een kind!!Bolletje : doe maar taart eten en lachen tot je buik pijn doet..en voor iedereen een heel mooie dag toegewenst!!!tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden