will Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Hoi beate,Zonder antabus niet gedronken, met antabus wel ??? Lees ik dat nu goed of wat ?? Leg me dat eens even uit als je wil ? Tobbertje, ik gebruik sinds 26/6 de antabus 2x per week. Ben het 1x eens vergeten en natuurlijk glaasje gedronken. Freaky toeval, vrouwtje was weg en ik zat op restaurant alleen, toen de baas (die ik erg goed ken) afkwam met een glaasje wijn voor mij (hij weet niet dat ik een probleem heb) !Onnozele reden misschien om het dan toch maar gauw te doen, maar ja. Voor hetzelfde geld zat ik thuis en gebeurde dat niet. Buiten dat alco vrij.Caro, straf verhaal meid, en zo herkenbaar, die emoties bedoel ik. Dat zijn idd de triggers en het is heel goed dat jij die kan herkennen als gevaarlijk. Ben er zeker van dat onze nieuwkomers er zeker wat aan zullen hebben !Sara, ik dacht dat augsburg mijn volgende overnachting word, ben al niet meer zeker. Moet ff nakijken. Gisteren geboekt, vandaag vergeten Nu alleen op vakantie en de trek vliegt me soms al eens om de oren, en de eenzaamheid ook.Zat ik daarjuist in een pizzaria, en er liep al verdacht veel volk rond, maar na het eten tartte wat ik zag elke verbeelding. YTromgeroffel, overal trompetten, en toen ik buitenkwam DUIZENDEN mensen op, en rond het stadsplein plus alle aanliggende straten. Er was geen doorkomen aan. Fakkeltocht dus, iedereen in middeleeuwse kledij en sfeer, jongens wat een sfeer. Weg trek, weg eenzaamheid en met open mond keek ik naar de parade die passeerde tussen de mensen.Een gigantisch groot vuurwerk nog achteraf, het was uniek. Ik was op de juiste tijd, op de juiste plaats Nu boeken voor overmorgen, ik denk in Füssen ergens.Ondertussen proberen om enkele foto's hier te krijgen.Slaap ze aan diegenen die gingen rusten. Met Will gaat het goed, en met jullie ook hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Oh ja tobbertje, je kwetst me niet hoor, met het proberen zonder. Weet dat ik dat ook heb geprobeerd, en hoe !!!Na ettelijke keren op de bek te zijn gegaan, opnieuw en opnieuw heb ik iets nieuws geleerd.IK KAN NIET DRINKEN VOOR IK LADDERZAT ERGENS EINDIG.Voila, zelfkennis is het begin van wijsheid, niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Hier nog enkele pareltjes 12345678Ik kruip er in, morgen een dikke 150km dieper door naar Augsburg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 he Will, komt ie: als ik WIL stoppen, dan drink ik niet! klaar, over, uAls ik denk: nu moet ik toch echt weer eens stoppen....neem Antabus...Will, mn knop in mn hersens is dan nog niet om! Ik ben lui, ik denk...makkelijk, die Antabus neemt het over...NIET dus. Mn drang is er dan nog en dan drink ik! antabus of geen antabus. Mijn eigen les dus: je moet erzelf achter staan, vertrouwen op je eigen wilskracht. Zodra ik dit uit handen geef aan een pilletje (antabus)...blijf ik slap en ga toch weer voor de bijl. Snap je me nu?dag, ik sluit voor de 2e keer af vanavond. Ik MOET vroeg op bed. Draai de dag en nacht om de laatste tijd, is niet goed, want dan eet ik ook niet. Dat vind ik geen probleem, maar men zegt dat je moet eten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Ha die druppeltje weer online.Mooi dat je alles doorstaan hebt.Hopelijk woon je straks helemaal naar je zin (of misschien nu al)Trouwens weer wat geleerd, ik had nog nooit van een prepaid-dongel gehoord.Lang leve de techniek.Ik kan me je HALT helemaal voorstellen CarolienMaar moest wel lachen om drup dr auto-aanbod hoorMoet allemaal nog ff wennen he, zo een nieuwe buuf;)Mooie plaatjes Will. Ziet er prachtig uit daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Bedankt Sara, voor je lieve woorden, ook voor de anderen... Dat is de kracht van dit forum: je sleept elkaar er doorheen en pept iemand op als hij/zij het ff moeilijk heeft. Want het blijft een strijd met jezelf.Moeilijk maar het doel is geweldig, toch? Ik eindig over 10 minuten een droge dag 5!Samen staan we sterk!Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Ja Will, door jezelf zulke spiegels voor te houden en alle manieren om droog te staan te proberen, krijg je heel veel zelfkennis. en daar leer je vervolgens van, om een andere start te proberen...Het gaat je lukken!! Je weet : Samen staan we sterk!Geniet van je vakantie verder, je doet het hartstikke goed! Chapeau!Groetjes, Tobbertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Tja beate, mar juist dat pilletje helpt me nu om die knop om te draaien. Ben nog niet sterk genoeg om het te laten, denk ik, alhoewel ik meer en meer niet meer WIL drinken, maar als dat er in zit is er geen haar op mijn hoofd dat er aan begint. Ooit ga ik daar mee stoppen, want levenslang die pil pakken is een no go, maar tot dan, hupsa, en ik voel me veilig.Zo zie je maar hoe mensen kunnen verschillen hé, het één is niet beter dan het andere, ieder moet zijn eigen weg zoeken in dit ingewikkeld kluwen, en door te ondervinden komen we er wel. Jij zowel als ik, als iedereen.En nu lig ik nog niet te slapen Heb lange tijd er over gedaan om te boeken in Füssen, maar eindelijk gelukt. Ik blijf er 2 nachtjes zelfs !Morgen meer, Will's signing outDankjewel witje, en ja tob, samen sterk, erg sterk zelfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Nou dan gaat Remi ook maar slapen,welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Slaap zacht Remi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden