Spring naar bijdragen

Zondag 5 September


Mai

Aanbevolen berichten

Jet! Jet! Pssssssssssssssst: zie Bor ingelogd, Kom, gaan we samen roepen:
BOOOOO-HOOOORRR :moon:
Alles goed Bor? Zoontje gehad dit weekend? Nu weer weg?

Hm, Igor nog niet. K&B, toe ga eens hard knabbelen dan?

Will: oh jahhhhh geweldig, dat zijn de Walt Disney-kastelen. Super dat je er in bent geweest.
Accomodatie klinkt ook niet verkeerd zeg, zicht op de Alpen; GENIET ERVAN!
Hm, Zugspitze klinkt eeerrrrrrug hoog, Will, kijk je a.j.b. uit? Haarspeldbochten op de moto, zou t niet durven geloof ik. Ga nu maar rusten en lekker dromen.

Dag lieverds nu ga ik er echt tussenuit.
Tot morgen!
:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 86
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Die haarspeldbochten dat is niks, maar proberen te vertrekken met mijn wielslot er nog op, das veel erger :huh:
Algoed dat ik stapvoets vertrok, maar moest hem wel even platleggen, want ik zat juist in een draai. Hoe dom kun je nu zijn ????

Afin, niks gebeurd, er is geen schrammetje aan en ik ben weeral wat wijzer geworden !

Morgen meer mooie foto's zenne ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie,
even een vraag over de manier waarop je de 2e keer een huis kreeg,
want je had dat kleine huis al geaccepteerd en bewoond;
mocht je daarna weer je leeftijd/woontijd gebruiken zodat je hoog op de lijst kwam
of kreeg je zelfs een urgentieverklaring?
Ik vraag me nl af als ik een huis accepteer vanuit urgentie
maar bijv. de wijk valt tegen qua veiligheid
begin ik dan opnieuw met tijd sparen
of maak ik dan gewoon veel kans weer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Will,

jij hebt volgens mij een fantastische vakantie in Duitsland / Oostenrijk zo te lezen? Geweldig mooi is het daar. Geniet, enne, voorzichtig met de motor in die haarspeldbochten. Las dat het even een moeilijk bochtje was.

Geniet! Je gaat hartstikke goed zonder de alcohol, en je maakt alles nog eens heel bewust mee, en da's ook mooi meegenomen toch?

Groetjes, Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Tobbertje,

Ben in de afgelopen dagen niet steeds online geweest, heb je wel gevolgd vandaag en ook teruggekeken de afgelopen dagen. Wat ben jij goed bezig! Maar klopt het dat ik van de andere pactmaatjes niets lees of vergis ik me? Ik ga zo slapen want ik heb hele weekend gewerkt en morgen weer vroeg op, eerst trainen en dan naar psych, maar ik wilde je even mijn complimenten geven!!! Welterusten en morgen weer lekker fris op! Groetjes:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej Chardonnee,

ik heb je inderdaad eventjes niet gezien, maar ik moet nog heel erg zoeken op het forum hoe het precies werkt... Maar het is geweldig dat ik dit heb ontdekt. Ik heb het weekend zelf alcoholvrij overleefd, daar zag ik wel een beetje tegenop. Heb gisteren met mijn man op een terras gezeten, tussen mensen die allemaal zaten te genieten de zon met een wijntje en een biertje... pff, was wel ff moeilijk. Mijn man heeft gewoon een pilsje besteld. (Hij drinkt door de week geen druppel om mij te steunen, dus dit mag ik hem niet afnemen!) ik had een lekkere cappucino, en later nog 2 glazen cola light en een spa rood. En heel raar, na een half uur had ik er geen last meer van, ik genoot van de zon en het mooi uitzicht, we zaten op een terras langs de Maas... genieten!

het was een vuurproef, het weekend maar ik kan het! En nu ga ik door! Week 2 alcoholvrij is begonnen.

Dankzij jullie sta ik zo sterk in mijn schoenen!!

Liefs, Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...