will Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 Ik ben een echt verlegenscheetje hoor
blondie6173 Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 Thanx Drup,Was eigenlijk nog van plan om afgelopen zondag nog even langs te wippen bij je om te kijken of ik nog een handje kon helpen, maar vertrok een stuk later bij mijn ouders vandaan dan dat ik verwacht had te doen, dus niet meer aan toegekomen... Sorry !!!Went het al wat in je huiske en kun je inmiddels verder dan 5 meter met de scoot zonder te verdwalen;)Kom echt een keertje langs om Banjo weer effe te knuffelen en neem dan zekers die kwajongens van mij ook mee
will Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 Oef eindelijk gelukt.Hier zijn ze dan de foto's van vandaag.Ik heb nog niks teruggelezen, dus ik hoop dat ik niets onderbreek of zo, maar wil hier toch weer even een moment omschrijven.Ik heb een heel goede dag gehad, heel gevarieerd met prachtige zichten, maar toen ik uit de venusgrot kwam, overviel me het weer. Het alleen zijn, ik voelde me plots heel erg triest !!!Het was zo mooi binnen en had zo'n prachtige indrukken opgedaan en ik kon het niet kwijt. Er viel even 100 kilo op mijn schouders en ik sleepte me weg bij al deze pracht, niet in staat om te delen.Wat is dat toch belangrijk voor me, delen !!Delen met de personen waar ik van hou, delen met mijn vrienden, delen met dit forum. Jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel. Geen prettig gevoel als je er niet mee weg kan Kon plots niet rap genoeg verder rijden !Wat ook raar is dat ik dat gevoel niet heb gehad bovenop de Zugspitze, waar het op zijn minst evenmooi was !! Het zicht was overweldigend, ik heb daar gewoon in de sneeuw gestaan !! Rondom rond niets dan prachtige bergen, wolken er door, vrolijke mensen en ik de einzalganger, maar ik bleef maar rondkijken en rondkijken. Ik was waarempel gelukkig ! EN met een nuchter hoofdje.Dit is de eerste vakantie in een slordige 30j, waar ik geen drup gedronken heb. En overal hebben ze hier NA bier. Evenmooi geschonken als het gewone en ze kunnen er wat van hoor !Afin, vanaf morgen rijd ik terug richting huis met als eerste stop Silz, zo'n 340 km, in de bossen !!!Jaja, 't is nog nie gedaan zullehhh
bolletje Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 Na 4 van de 11 spijkerbroeken omgezoomd te hebben sluit ik maar us af. Moe maar voldaan.Trusten lieve mensen tot morgen weer.
will Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 Wacht bolleke, ik heb er ook nog eentje
will Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 Ik ga ook afsluiten, morgen vroeg op ;-)Slaap ze iedereen
blondie6173 Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 Will, slaap ze en droom maar fijn van je vrouwke, dan is ze toch een beetje bij je !!!
lady jane Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 Will, als je er nog bent:je deelt hier voortdurend en velengenieten van je verhalen en foto's.Wat jij gewend (verwend?) bent is dat je dingen instant kondelen omdat je meestal samen was met T.Nu deel je het na afloop. Het geeft je de gelegenheid om te selecteren watje wel en niet wilt delen. Eenzaamheid delen, ook al is het later,is ook een leerproces. je kent ook vast wel de eenzaamheid in de relatie, datje dingen denkt te delen, maar dat de klik er evnen niet is? Of dat er verlangensen verwachtingen zijn die je haast niet kunt delen zonder verwijten?Er zijn zoveel manieren van delen en jij hebt er nioeuwe bijgeleerd, bedankt daarvoor!
blondie6173 Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 En ik duik ook mijn bedje in... Morgen weer een drukke therapiedag...Trusten allemaal,
Beate Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 mooi geschreven Jane4. Eenzaamheid delen..of er later merken dat het eenzaamheid was en geen samen-zijn. Geeft me maar weer een schop onder mn kont, het ging weer niet goed met me.Ik ben zooo depressief, loop de hele dag te janken. Nu drink ik niks vandaag, en hoop op een goede nachtrust (met pil, dat wel). Morgen wil ik naar buiten gaan, wandelen, want dat voel ik me fit en vrolijk omdat ik niet gedronken heb. De goede herinneringen aan het niet-drinken moeten me weer helpen op de rit te komen. t ging zo goed.
Beate Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 he, ik zie dat het net een jaartje geleden is dat ik me heb aangemeld. Resultaat: 2 x een periode van 3 a 4 maanden volgehouden. Daartussen wat daagjes...weekje. Nu moet ie weer goed worden, lang graag! Ik voel me zoveel beter en gelukkiger dan, blijf alleen dat kan ik niet helpen, maar toch.
lady jane Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 Elke dag hier komen Beateen ook je depressieve gevoelens opschrijven/delenhoe eerlijker je weer durft wordenhoe trotser je weer op jezelf kunt zijn!
Beate Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 weet je jane, niemand weet hoe slecht het dan met me gaat. Ik vertel het aan niemand meer. Voel me niet begrepen, Ik sluit me dagenlang op in mn huis en hoop dat niemand me ziet en dan maar huilen. Ik voel me een outsider met mn depressies. Vanaf vandaag ga ik toch weer een nieuw start maken, dwing mezel om op te staan morgen, te gaan eten en eruit om te wandelen. Daar zie ik nu als een berg tegenop, maar zonder drank lukt het wel. Ik laat je weten morgen! Ik wil weer vrolijk zijn, dat kan ik best alleen.
lady jane Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 Bij mijzelf merk ik dat ik vrolijk zijn niet kan forceren, helaas.maar als ik mijn somber zijn accepteer, dan mag ik wel meer mezelf zijn.En dat is het begin. Ik kan niet zeggen dat ik van mezelf houd. maar sinds ik nietmeer drink, voel ik me wel trotser en sterker en ik merk dat ik weer een stuk humortetug heb. Soms overlevingshumor, maar ook weer levenshumor, voor mij een groot verschil.maar ik moet eerlijk zeggen dat ik af en toe ook heel diep zit met depressieve gevoelens.Zonder dalen geen pieken bij mij.Ik praat er ook weinig over Beate, maar wel met mijn maatjes hier, en virueel is makkelijker.Dus ik gebruik de middelen die ik heb. En ik probeer in therapie zo eerlijk mogelijk te zijn,maar de schaamte is groot.
lady jane Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 Tot morgen Beate!Borretje je faalt pas als je opgeeft meis!Welterusten lieve mensenik ga mijn dochter maar weer eens het goedevoorbeeld geven, want uit zichzelf gaat ze niet
lady jane Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 Nou Witte,je doet het erom he!
witte Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 Ik sluit maar af want ik krijg zere vingers van het tikkenWeltrusten allemaalLaterzzzzzzzzz
Beate Geplaatst 6 september 2010 Rapport Geplaatst 6 september 2010 houtje...iedereen feliciteert jou! Je verjaardag??? Van harte meid, mooie dag gewenst met veel kadootje.Je 1-jarig droogstaan? Nog meer van harte gewenst joh!! Petje af!! ben jaloers op je, maar wil je gaan nadoen! Hartstikke goed. dag
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden