Leeuw Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Hey Spud!Safi, Anne, Vie... CPAS? Komen heel veel namen boven. Even denken... Spud. vertel vertel! Ik heb zo veel toffe mensen hier leren kennen 2 jaar terug.Ik zat namelijk al te kijken welke mensen een aanmeld datum hebben van eind 2007 of iets ervoor en wat gaaf! Iemand die een maand voor mij hier is gekomen! Dat betekend denk ik dat ik veel van je heb mogen leren destijds! Geweldig!Hoe maak je het? Hoe ben je de afgelopen ruim 2 jaar doorgekomen? Hoe bevalt het forum na al die tijd? Nog grote ontwikkelingen? Komen er wel eens vaker oude bekende terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Ha die hermie!en goeienavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Susana maak je niet druk. Ik zeg zelf ook heel vaak tegen mensen 'schat'. De ene keer is het echt gemeend en de andere keer is het min of meer ironisch of sarcastisch bedoel. De persoon tegen wie je het hebt snapt het heus wel. Maar slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Hey jane, toch nog eens een 'oude' bekende. Hoe gaat het? Hier alles prima, ben net terug van 2 dagen thermae2000 met een vriendin en ben ff helemaal relaxed. Qua drank gaat het hier goed en ben nu hard op zoek naar een baan want eind november loopt mijn WW af en ik vertik het om in de bijstand te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Leeuw..super te lezen..de energie..de kracht...maar ,er is altijd een maar...en je komt zelf tegen beste leeuw(probeer het woord lieve te vermijden)...het leven gaat niet over wie heeft wat of wie is beter..het gaat of je lekker voel met wie je bent...de rest komt vanzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Lekker he Thermae, dat was je inhaal weekend dat toen niet door gingen jullie zo hard nodig hadden? Verdiend bedoel ik.Ja een hoop nieuwe mensen en een stuk of 20 weg inmiddels, life goes on he.Ik hoop dat je snel een baan vindt want bijstand is ook niet alles he, en hier moet je danverplicht de groenvoorzieing in om te laten zien dat je werkwillig bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Hernie: bedankt voor jouw woorden...ik had eventjes verdriet..want ik dacht: wat doe ik fout? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Klopt Jane maar die vriendin heeft het op het laatste moment weer af laten weten dus ik ben met een andere vriendin gegaan die ik al vanaf mijn 17e ken. We hebben echt zoveel lol gehad. Wat betreft die groenvoorziening.. dat wil ik de plantjes niet aandoen want ik 'jas' letterlijk alles eruit dus probeer toch maar gewoon een normale baan te vinden. Gaat lukken ben ik zeker van. Hoe loopt je bed and breakfast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Je doet niuets fout Susana, integendeelniet iedereen heeft iets aan jouw woorden, maar dat hoeft ook nietdat is zo mooi van hier, het selecteert zichzelf en we hoeven hier nietdoor iedereen aardig gevonden te worden, gewoon jezelf blijven dus!Ik ga slapen mensen, morgen eh straks vroeg opWelterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Bedankt Susana, ik straal graag kracht uit. Dat is iets wat ik bewust zoek, zelfstandig, wijsheid, vertrouwen. Mensen zoeken dat bij mij op. Ik ben in dat opzicht een mens van extreme en het heeft zijn nadelen. Je staat er al snel alleen voor want mensen die dicht bij je staan zeggen; hu? Met jou kan er niks mis zijn! Je bent zo sterk!Dus tja, ik voel me dan wel eens een loser die er alleen voor staat. En hier krijg ik wel support en steun! Bedankt! Zonder dit medium al ben ik er niet vaak had ik het niet gered. Alleen al de mogelijkheid om hier te komen in gedachte kan ik er weer tegen aan. Geweldig steunpunt! Jullie allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Susana: dat is zo een ongelovelijk grote valkuil.. wat doe ik fout. Als je iets vanuit je hart en met de juiste intentie doet kun je eigenlijk niets fout doen. Wordt het zo ervaren dan ligt het, wat mij betreft, bij de ontvanger:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Die liep goed de hele zomer,net 2 1/2 week niks en nu 2 nachten Israeliers,en dan 8 okt. weer. Het loopt hard terug na het seizoendus er van leven wordt snel afvallen ben ik bang:Dnu slapenfijn dat je zo'n lol had, daar krijg je weer energie van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Fijn te horen Jane en ja van zo ff een paar daagjes ertussen uit krijg je idd energie van. Enne afvallen hoeft hier niet meer, hoop mijn 59 kg vast te houden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Beste Leeuw (zie goed geleerd..ja ik ben wel aangeraakt door de commentar)ik ben precies.. als je bent: doorzetter,gedreven en nog veeel meer..heb eigen bedrijf. werk heel veel..ik ben altijd de beste geweest in wat ik doe...ik weet wat je over praat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Maar beste Leeuw.....ik weet iets zeker..ik ben een heel sterke vrouw..maar zonder deze lieve mensen ben ik niets..want ik kan slim zijn maar niet genoeg om hier te zijn...af en toe kan ik niet zeggenwat ik bedoel door de taal.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Hey Susana! Oef, ik ben moe! Ik kom later bij je terug en dan 'praten' we verder! Ik ga slapen voor ik omval. Trusten voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden