Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Ik dacht dat jouw opmerking een verwijzing was naar wat eerder gesteld werd dat verschillende mensen elkaar hier in het echt kennen.

Sorry, ik maakte er een flauw (en niet te begrijpen) grapje over.:huh:

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Beate

Mupke...je voelt het niet...maar je merkt het wel! Energie is uithoudingsvermogen, toch?

)

:D
Leuk hoor, zo'n jongere knul. Op lange termijn heb je er natuurlijk niks aan.

Geplaatst

No Worries Mupke ;) Niks aan de hand hoor!

Hé Witte! Hoe gaat ie met u? (wel een bekende ;) )

Geplaatst

Mupke....TUURLIJK heb ik er niks aan, nu niet en op termijn al helemaal niet. Maak mij wat wijs. k Weet het.
Een fles wijn leegdrinken heb ik ook niks aan...toch heb ik het vaak gedaan. Zoiets misschien. Lekker, maar onnodig.

Geplaatst

jaaa ik dacht daar is de patattenland deerne
die zich wat verloren voelt in dit gezelschap, dus kom je maar
even gedag zeggen:D
Alles goed lieve Spud??
Hier alles prima.
Als morgen ook zo mooi verloopt als vandaag heb
ik een knalweekend!

Geplaatst

Spud, ben het met je eens...als ik niks drink ben ik zoooo gelukkig,standvastig en overtuigd. Geniet van de morgenstond. Maar met "vriendschap" ligt het toch ff anders. Nou, trouwens, iedere dag is het eenSTRIJD om niks te kopen!! Het blijft zo moeilijk, ik lees dan maar het boekje "alcoholisme"...dat moet me een steuntje geven om niets te kopen. De trigger is nog zo sterk, ik ben er bang voor. Echt bang.

Geplaatst

Leuk Witte, "patattenland deerne" :D
Nope met mij gaat niet alles goed, ik drink wel niet maar heb een nieuwe verslaving. Werken, prima! Maar niet ten kosten van mijn beestjes en dat is wel het geval. Ben van 7 tot 00 van huis, rek nog wat tijd voor mijn beesies, dus slaap nog weinig. Met alle gevolgen van dien. ;) Veel lust jezelf van de wereld te drinken...

Geplaatst

mupke, je hebt het bij het rechte eind, ik weet bij god niet waar ik naar toe moet, hoe het zal gaan, waar ik zal wonen, ik voel me een zwerver (zij het met met geld dan). Hoe en wat...soms jank ik dagenlang en kom de deur niet uit, dan weer zo'n avond als vanavond, met een vriend en alles LIJKT eventjes goed. Nee, ben geen borderliner.

Geplaatst

Tja Spud, je weet als geen ander de T van tired
die hoef ik jou niet uit te leggen

Probeer wat te schippperen
het hoeft toch niet perse alles of niets te zijn
Spud is er nl ook nog lijkt mij.
Dit zijn echt onredelijke werktijden hoor!!

Geplaatst

Nee joh, ik weet gewoon veel over het brein en zn dis-functioneren. Nee, ik werk niet, hoef ik ook niet, financieel gezien. Let op; ik "steun" niet op een man of zoiets he? Hoef niemand "dankjewel" te zeggen, dus voel me ook niet bezwaard dat ik niet werk. Im spek de gemeenschap door mn uitgaven, denk ik dan maar.

Geplaatst

Dat lijkt me nogal doelloos Beate. Werken dient, wat mij betreft dan, niet alleen het nut van geld verdienen. Ik vind het vooral leuk iets te doen waar ik goed in ben. En nu ik niet meer drink heb ik er zelfs elke dag plezier in naar mn werk te rijden. Behalve werken heb ik daar ook veel contact met anderen, met mn collega's. Beetje bijkletsen, beetje dollen. En blijven leren, je ontwikkelen. Heb je die behoefte niet?
En voor mensen zoals 'wij' is de regelmaat denk ik ook een life-saver. (dat schrijf ik vast verkeerd)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...