Mupke Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Ik dacht dat jouw opmerking een verwijzing was naar wat eerder gesteld werd dat verschillende mensen elkaar hier in het echt kennen.Sorry, ik maakte er een flauw (en niet te begrijpen) grapje over.
Beate Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Mupke...je voelt het niet...maar je merkt het wel! Energie is uithoudingsvermogen, toch?Zo....wat een zaterdagavond-praat...tussen ervaren vrouwen (hihi)
witte Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Hallo allemaal, zooo ben weer op t thuisfront...Heerlijk daggie gehad, lekker bijgekletst met bekende.
Mupke Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 quote: Originally posted by: BeateMupke...je voelt het niet...maar je merkt het wel! Energie is uithoudingsvermogen, toch? ) Leuk hoor, zo'n jongere knul. Op lange termijn heb je er natuurlijk niks aan.
Gast Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 No Worries Mupke Niks aan de hand hoor!Hé Witte! Hoe gaat ie met u? (wel een bekende )
Beate Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Mupke....TUURLIJK heb ik er niks aan, nu niet en op termijn al helemaal niet. Maak mij wat wijs. k Weet het.Een fles wijn leegdrinken heb ik ook niks aan...toch heb ik het vaak gedaan. Zoiets misschien. Lekker, maar onnodig.
Gast Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Fijne aaf nog mij totaal onbekenden en Witte
witte Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 jaaa ik dacht daar is de patattenland deernedie zich wat verloren voelt in dit gezelschap, dus kom je maar even gedag zeggen:DAlles goed lieve Spud??Hier alles prima.Als morgen ook zo mooi verloopt als vandaag hebik een knalweekend!
Beate Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Spud, ben het met je eens...als ik niks drink ben ik zoooo gelukkig,standvastig en overtuigd. Geniet van de morgenstond. Maar met "vriendschap" ligt het toch ff anders. Nou, trouwens, iedere dag is het eenSTRIJD om niks te kopen!! Het blijft zo moeilijk, ik lees dan maar het boekje "alcoholisme"...dat moet me een steuntje geven om niets te kopen. De trigger is nog zo sterk, ik ben er bang voor. Echt bang.
Mupke Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Beate, je klinkt vaak wat wiebelig. Alsof je weinig vaste lijn in je bestaan hebt. Misschien zie ik het verkeerd?
Mupke Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Is iedereen plots in slaap gevallen?
Gast Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Leuk Witte, "patattenland deerne" Nope met mij gaat niet alles goed, ik drink wel niet maar heb een nieuwe verslaving. Werken, prima! Maar niet ten kosten van mijn beestjes en dat is wel het geval. Ben van 7 tot 00 van huis, rek nog wat tijd voor mijn beesies, dus slaap nog weinig. Met alle gevolgen van dien. Veel lust jezelf van de wereld te drinken...
Beate Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 mupke, je hebt het bij het rechte eind, ik weet bij god niet waar ik naar toe moet, hoe het zal gaan, waar ik zal wonen, ik voel me een zwerver (zij het met met geld dan). Hoe en wat...soms jank ik dagenlang en kom de deur niet uit, dan weer zo'n avond als vanavond, met een vriend en alles LIJKT eventjes goed. Nee, ben geen borderliner.
Mupke Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Is het mogelijk om wel meer lijn aan te brengen Beate? Wat is je vaste daginvulling? Werk, studie?Borderline? Denk je dat men dat denkt?
witte Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Tja Spud, je weet als geen ander de T van tireddie hoef ik jou niet uit te leggenProbeer wat te schippperenhet hoeft toch niet perse alles of niets te zijnSpud is er nl ook nog lijkt mij.Dit zijn echt onredelijke werktijden hoor!!
Beate Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Nee joh, ik weet gewoon veel over het brein en zn dis-functioneren. Nee, ik werk niet, hoef ik ook niet, financieel gezien. Let op; ik "steun" niet op een man of zoiets he? Hoef niemand "dankjewel" te zeggen, dus voel me ook niet bezwaard dat ik niet werk. Im spek de gemeenschap door mn uitgaven, denk ik dan maar.
Beate Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Oh Spud, wat heeft het werk je te pakken. probeer een balans erin te brengen he! anders loopt het spaak.Maar dat weet jezelf wel. Zoals je zegt: rust is alles!
Beate Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Oh Spud, wat heeft het werk je te pakken. probeer een balans erin te brengen he! anders loopt het spaak.Maar dat weet jezelf wel. Zoals je zegt: rust is alles!
Beate Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Het blijkt dat ik met "dubbele tong" spreek, sorry.
Mupke Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Dat lijkt me nogal doelloos Beate. Werken dient, wat mij betreft dan, niet alleen het nut van geld verdienen. Ik vind het vooral leuk iets te doen waar ik goed in ben. En nu ik niet meer drink heb ik er zelfs elke dag plezier in naar mn werk te rijden. Behalve werken heb ik daar ook veel contact met anderen, met mn collega's. Beetje bijkletsen, beetje dollen. En blijven leren, je ontwikkelen. Heb je die behoefte niet?En voor mensen zoals 'wij' is de regelmaat denk ik ook een life-saver. (dat schrijf ik vast verkeerd)
Mupke Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Spud noemde het al. Jezelf een doel stellen. Daar wilde ik ook naart toe, maar ik was meer van de langzame opbouw. Wat is jouw doel Beate?
lady jane Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Mensen, ik ga slapenwelterusten allemaalen hopelijk morgenvoor iedereen hierde 1e niet nemen:lips:
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden