Beate Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 hallo, kom ff binnenvallen...what about Will?? niet goed? "blader al een aantal paginas terug, maar zie het nog niet. Lees dan; opgenomen...oh jee. Het schijnt dat er toch forumgenoten dichtbij hem wonen en hem kunnen assisteren. Mai oh mai...iemand vroeg hoe het met de "anderen" ging? of niet? Zal ik gaan vertellen?
niwi Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 ik heb om half 10 nog een sms van Will gekregen .....dat hij morgen hier weer als rekel zal zijn.....
Beate Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Hij is precies 30 jaar jonger....wist ik dat!!
igor Geplaatst 11 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst 11 september 2010 ik dacht het niet niwi. een vos verliest wel z'n haren maar niet z'n streken. ik denk dat hij er morgen beroerd aan toe is.zo en nu ga ik echt
blondie6173 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Niwi, dat zal niet hoor... Ligt nu in het ziekenhuis, ter observatie...Of was je dat ontgaan
niwi Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 ik zei dat dat vermeld stond in zijn sms van half 10, blondie...ik heb hem nog proberen te bellenmaar druk zijn gsm af...in zijn bericht van 19.31 zag ik temesta...drinken daarop is niet zo heel erg...het benevelt wat vlugger...drinken op zijn antabus van gisteren is natuurlijk minder, maar daar is ook een middel voor...
Beate Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 OK Will was in coma, dronken of zo? nu in het hospital? heel goed. Morgen weet ie van niks natuurlijk, een grote black-out. Dat is het probleem....men weet niets meer, kan dus moeilijk zeggen: dit wil ik nooit meer mee maken. Will...niet best, harde les. Ja, zo gaat dat....ik weet er (helaas) alles van (mn partner)Tot de dood ons scheidt!!!
blondie6173 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 quote: Originally posted by: BeateHij is precies 30 jaar jonger....wist ik dat!! Wie is 30 jaar jonger ?
Beate Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Ik merk hier dat sommigen van jullie elkaar persoonlijk kennen en helpen. Dat is waardevol, daar ben ik best jaloers op. Ik woon in het buitenland en heb geen hond hier met wie ik mn drank-problemen kan delen, laat staan eens een praatje erover maken, persoonlijk dan. Ik "ken" geen van allen hier op het forum. Helaas.
bekkie Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Heb net Wil en T. gesproken en Will is behoorlijk de weg kwijt, degene die ingelogd staat als Will is waarschijnlijk C de dochter van Will.Will is niet boos maar heeft even hulp nodig nu.Zou juliie op de hoogte houden dus bij deze.Liefs
Beate Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Blondie.....die jongen natuurlijk van vanavond! ik "ontmoet" em wel vaker, hij is zooooooo charmant...maar dat ligt aan het ras denk ik wel eens. Heb wel vaker een arabische man/vriend gehad, ze verstaan de kunst een vrouw te versieren/behagen. Daar kunnen die nederlandse mannen nog wat van leren, sorry heren.Tuurlijk is het kul...maar het komt zo lekker over! 30 jaar is too much, weet ik.
blondie6173 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Beate, ook op jou "roep om hulp" wordt gereageerd hoor, al hoop ik niet dat het nodig mocht zijn...
blondie6173 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Hihihi, voel je niks van Beate !!!
Beate Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Blondie...weet ik, maar je kan je schamen voor je stiekum drink-gedrag, maar ook voor je stiekum genot-gedrag. Het laatste levert trouwens toch duidelijk meer energie op! (oh wat erg!...trouwens "goed" gezelschap, want een moslim drinkt geen alcohol...halleluja)
blondie6173 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Lekker genieten Beate !!! Energie kun je goed gebruiken;)
blondie6173 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Zo, en die energie kan ik ook goed gebruiken dus duik hier zo mijn mandje in:DSweet dreams allemaal
Gast Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Ha die hoi, mij totaal onbekenden.
Beate Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Blondie...ze praten zo vol vertrouwen op de toekomst....denk ik; kom je nog wel achter...Het gaat meestal NIET zoals je gedacht had in het leven. Tenminste in mijn leven is NIETS uitgekomen zoals ik graag zou willen. Maar OK hoor, ik "waai" met alle winden mee. En jij??
Mupke Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 quote: Originally posted by: blondie6173Hihihi, voel je niks van Beate !!! Jawel, voel je wél hoor.
Gast Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 De uitwerking staat gelijk aan wat jou investering is. In jezelf!
Mupke Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 quote: Originally posted by: SpudHa die hoi, mij totaal onbekenden. wil je ook graag gebeld worden Spud?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden