Spring naar bijdragen

maandag 13 sept

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 105
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

heb er ook eentje getrokken:
'Vandaag schrijf je een nieuw script voor je leven. Jij bepaalt hoe dat script eruit zal zien, wordt het een tragedie of een komisch stuk, jij mag bepalen.'
Vind um ook wel mooi.... tis de eerste dag na mijn vakantie en ben van plan het toch ietsies anders aan te pakken......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je helemaal gelijk in... maar fris en fruitig mijn eerste bakkie is ook wel lekker... daarbij loop ik nu niet de kans hier te lang te blijven plakken en dan straks te moeten rennen....
Alhoewel: ik moet hond ook nog uitlaten en brood maken voor tussen de middag.... ga ook dat beter plannen..... wil de ochtend op mijn dooie gemakkie kunnen beginnen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat net nog heel even een stukkie van gisteravond terug te lezen.
Dat de ex van Rapi niets kan met het compliment over het stoppen met drinken.... komt op mij ook een beetje over alsof hij aangeeft dat HIJ er niets mee kan... dat het voor hem niet het effect heeft gehad wat hij beoogde: zijn relatie in stand houden.... Kan best zijn dat ik er helemaal naast zit hoor.
Compliment over stoppen met roken.... komt me heel bekend voor.
Als ik gestopt ben met roken moet men er het liefst ook maar helemaal niet naar vragen en niets over zeggen.
Zeker partner moet dat maar helemaal niet aankaarten... weet ook niet precies wat het is.
Ik wil daar dan helemaal niet over praten: het is zoals het is en klaar.
Terwijl ik het wel leuk vind als ik afval en ik daar complimentjes over krijg.....
Een mens kan heeeeeel raar in elkaar zitten;)

Aanpassing: Lees dat de mogelijk dat ex van Rapi is gestopt met drinken al was geopperd...
Mijn opmerking was dus mosterd na de maaltijd:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Igor, Yvonne en Caro en alle latere inloggers,

Igor ; Hoop niet dat ik te laat ben om je succes te wensen op je eerste dag !!!
Laat je even weten hoe het geweest is ?
Toppie trouwens dat je de dagen droog bent doorgekomen met de spanning voor je therapie...
Toont aan dat je een sterke vrouw bent !!!
:heart::sun::present:

Yvonne ; Verandering van oude gewoontes gaat niet vanzelf inderdaad...
Bewustwording van je gewoontes is al een goede stap in de richting en de verandering begint met kleine stapjes...
Ik merk bij mijzelf dat ik ook mijn oude gewoontes aan het veranderen ben en daarmee vaak te grote stappen wil nemen... Echter word ik daar regelmatig in teruggefloten...
Beter kleine stapje en geen terugval in mijn oude gewoontes, dan grote stappen en op mijn bekkie gaan word mij vaak voorgehouden en daar kan ik wel wat mee...
:D
Niet gemakkelijk voor een ongeduldig persoon als dat ik ben;)

Caro ; :D Wat vermakelijk om toch iedere keer weer je verhaaltjes te lezen van je diertjes...
Goodmorning en een grote smile breekt al weer door op mn gezicht... soms al voor ik je lees;)

Vandaag eerst naar mijn werk voor een gesprek met mn baas en daarna weer therapie.
Ik ga mijn poot stijf houden dat ik pas over 2 weken als mijn AD meer is afgebouwd een herstart te maken op mijn werk...
Grootspraak, want ben me er ter dege van bewust dat ik snel om te praten ben om eerder aan het werk te gaan...
Leerdoel van mij dus... Nu nog in praktijk brengen !!!
Grenzen aangeven en niet om laten praten...

:sun:
Vandaag dag 65 en ik neem de eerste niet !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor suc6 vandaag meis.:present:

Ivon moeilijk hé om voor jezelf op te komen. Ik hoop dat het je gaat lukken.

Moghu Caro. Vandaag weer gaan schilderen meis?

Blondie ja je niet laten om praten is moeilijk. Bij je eigen standpunt blijven. Goh ik hoop dat het je lukt.:)

Moghu Borrie:heart::sun:

En Susanna, heb jij het vandaag ook druk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mandaag is altijd een drukke dag...ik moet vandaag ook veel leren voor mijn opleiding, nou moet..verkeerde woord...ik wil "leren"...en van de rest gewoon: werk, kinderen...maar toch zonnetje schijnt...er is een nieuwe week, een nieuwe dag, en ik ben lekker fris en vol met energie...laat maar komen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...