igor Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 goede morgen allemaal.jeetje ik ben geloof ik de slaap aan het inhalen.ik zal even koffie en thee zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 broodjes smerenhondjes knuffelen een koude douche nementja en toen, het standaard probleem....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 wat trek ik aan denk denk denkwat voor weer wordt het?waar pas ik nog in? eerst weer knuffelen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 en nu ben ik laat, dus geen tijd meer om me druk te maken over kleding dus douchen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 WWAAAAAAAAAAAAAAAkkkerrrrrr wordenHallo opstaan. moet er niet gewerkt worden???slaapkoppen d'r uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 het werktgoede morgen Bor, alles oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 goedemorgen borretje en igor ook al op tijd erbij zie ik wel zo eerst even koffie pakken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 goede morgen bloempjeJa Bor alles oke hier ik mag zo weer dus sluit alvast af.voor iedereen een fijnedag en dat de zon mag schijnenen van binnen en van buiten zodat we Will ook een beetje kunnen opwarmen tot laterssszzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 werk ze igor , en bedankt borretje hahahaha ja ben nog maar net sinds gisteren hier aangemeld ik vind het een super forum ,goed dat dit bestaat en dat meen ik . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 dank je borretje ik vind het fijn om hier te kunnen zijn heyyy dat rijmt hahaha . blondie????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Goedemorgen Igor,borretje, bloempje...Drukke dag vandaag..vandaag neem ik weer de eerste niet. en dan nu KOFFIEEFijne dag all!Typvout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Goede morgen allen,Ik stap net in bed, nog even wat lezen en dan lekker slapen.Fijne, droge dag,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Goedemorgen Lieve mensen.........hier lekker mijn smoethie aan drinken en klaar voor de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 goede morgen iedereen werk ze ,slaap ze ,en geniet ze , iedereen druk druk druk zie ik . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Goedemorgen Igor, Borretje, Bloempje, Bolletje en Harry,Succes Igor vandaag! Al iets meer aangedaan dan je ondergoed?Bloempje:Natuurlijk van harte welkom hier! Bolletje:Kun je die vogel nog herinneren die bij mij is komen aanvliegen? Hij is nu zo tam dat hij al sinds een paar dagen s'avonds even uit zijn kooi mag. Tot nu toe is het me steeds gelukt om hem weer terug zijn kooi in te lokken met een zonnepitje, maar ze gaat elke keer moeilijker terug...Dat beloofd nog wat!Borretje:Je hebt al bijna 3500 berichten op je naam staan! Dat is de moeite!Harry:Voor zo welterusten!En even voor Will mocht je dit lezen...sterkte man!Hier alles zijn gangetje. Koelkast vol alcoholvrije drankjes en een helder hoofd. Morgen zit ik op 2 maanden:)Fijne woensdag maar weer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Goedemorgen Igor,Bloempje, Borretje en alle latere inloggers... Goedenacht Teveel,Vandaag weer een dag therapie en ik heb er zin an...Gisteren mn stap 1 gedaan en geslaagd met een 10 en een griffel... Waar maak ik me ook druk om, Ben goed !!! hahahaha...Vannacht slecht geslapen... Voel al mijn spieren in mijn lichaam na de machtsstrijd gisteren met de doggies en mn winkelhaak in mijn been doet *** pijn...Ach, zo voel ik in ieder geval dat ik leef !!! Bloempje ; Welkom hier... Heb je Blog met tranen in de ogen gelezen... Thnx, het houd mij weer alert waar ik nooit meer naar terug zou willen... Igor ; Succes vandaag weer op de therapie... Kost veel energie, maar je krijgt er zoveel moois voor terug, denk daar maar aan als je koppie vanavond het kussen raakt...Kom je wel nog even vertellen hoe het vandaag is geweest ?Borretje, lieverd ; :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Susana, jij ook goedemorgen natuurlijk! En nu zoek ook ik wat koffie op.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Marga..sorry je hebt hetzelfde hoofd als Bolletje..vandaar mijn vergissing. Heb je dus nog geen goedemorgen gewenst...Bij deze dus: GOEDEMORGEN MARGA! En voortaan zal ik beter lezen wat er bij de koppies staat;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Bloendie: Proficiat met je 10!!! dikke duim!!Hoe gaat het met de honden??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Eksterje: 2 maanden!!! super... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Susana,Beiden gewond, maar niet ernstig...Moeders heeft volgens mij meer last dan de doggies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Bedankt Susana, officieel morgen pas hoor;) Ik ben eerder 4 maanden alc. vrij geweest. Voelt denk ik nog beter als ik daar overheen ben...nog 2 maanden dus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 En nu ben ik weg...moet wat kinderen activeren hier anders komen we nooit op tijd op school!Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Ik heb vandaag een drukke dag: ga naar zwemles met mijn zoon binnen 2 weken diploma A....ben heel trots op!! en vanavond ga ik massage geven aan buurtvrouw (beetje zwaart verdienen)...tussendoor werken, leren enzovoort.Alcohol speelt bijna geen meer rol in mijn leven.....en dat maak me super blij en trots. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Eksterje...ha ha moet lachen: kinderen activeren die van mijn zijn automatisch misschien die systeem wordt uitgechakkeld als ze groot worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden