bloempje Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 goede morgen 4.40 al weer wakker de koffie staat al lang weer klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 goede morgen bloempje. lekker doe mij maar een koffie met flinke lachroom.ben je altijd zo vroeg wakker of heb je niet geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Zit ik hier weer in m'n uppie . ik zei toch dat ik een spookje was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 goede morgen hannah. gewekt door de pup?slaapt de pup nu goed door? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 K&B zijn m'n alles, ik zou echt niet zonder ze kunnen. Knabbel ligt meestal bij het hoofdeinde, gisteravond flink aan het piekeren en toen legde ze haar hoofd op mijn hoofd even een beetje warmte voelen doet me dan wel goed op zo'n moment en babbel doet niets liever dan kussen en haar buikje laten strelen.fijn dat het goed gaat met jouw pup, ik kan er slecht tegen als het met dieren niet zo fijn gaat. maar ja die zullen ook eerst moeten wennen.ik sta nog steeds droog. het kost me af en toe wel moeite, maar ja ik heb het mezelf aangedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 BOEh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Auwch, is me dat schrikken zeg.Hoi Igor, hannah, bloempje (jou ken ik nog niet hé) ?Even terug lezen (afin, beetje toch) en slurpen aan de koffie ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Lieve bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 WIL hoeistie?bor ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Igor Tja.......Hoe gaat het met jou eigenlijk. Een heel belangrijke fase in je leven en ik ben er nu juist zo weinig. Hoop dat je slaagt in je opzet, echt gemeend hoor. Hoop dat je er nu eens doorgeraakt zonder kleerscheuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Goedemorgen lieve mensen Vandaag neem ik de eerste niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 En ook een goedemorgen uit het oosten des lands !Geloof dat 2dagen bijlezen niet gaat lukken, hebben jullie iets bijzonders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Goedemorgen Marga, Sara, will, borretje en alle latere inloggers,Wat heb ik slecht geslapen zeg !!!Overal blauwe plekken, mijn dijbeenwond lijkt toch gaan te ontsteken, heb hoofdpijn,keelpijn, ben snotterig en spierpijn op plekken waar ik niet had gedacht spieren te hebben...Zo, en nu genoeg geklaagd...Vandaag een dagje vrij dus lekker rustig aan...Igor ; Succes bij de therapie... Je weet waarvoor je het doet !!! Jezelf en daardoor ook voor K&B... Will ; Blij weer wat van je te horen... Hoe gaat het ? Borrie ; Kom op he meis !!! Ga ervoor, deste sneller is je knulletje ook weer lekker thuis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Ik hou het vandaag op warme kopjes thee met honing...En vandaag neem ik de eerste niet !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Marga en Susana, ook goedemorgen... Thee of koffie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Blondje, dag 5 voor mij. Wat een verschil met vorige week hé Toch ga ik ook de eerste niet nemen vandaag. Heb seffes afspraak met advo. Zie het somber in Jij oké ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Goedemorgen lieve mensen...super slecht geslapen door die gesprek dat ik vandaag heb met mijn baas...wat kunnen onze hersenen ons gek maken...zat te malen de hele nacht..en ik ben nog een beetje ziek aan worden: keelpijn, hoofdpijn (zeker ook door niet slapen)...bah.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Geniet er lekker van zover mogelijk Blondie...je hebt het zwaar verdient las net stukje van het pactdraadje...echt goed bezig! Voor jou een hele bos:present::present::present:Ik ga even douchen..heb om 9 uur een afspraak met de zorgverzekeraar blehhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Ik zit lekker met mijn smoethie: 2 sinaas+1 kiwi+ bananan....lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Bor: sterkte en succes meid je weet waar je het voor doet; GA ERVOOR!!!Blondie; heb het hele verhaal wel vluchtig meegekregen, is &%^$# maar heb je wel tetanus-spuit (of nog geldig)? Ben zelf ook n keer gegerepen, moesten wel hechtingen in maar ze laten het liever wat open om de rotzooi eruit te kunnen laten komen. Misschien toch maar AB? Enneh....grieperig zoals jij omschrijft: 100% herkenning hier, maar hoor het trouwens van veel mensen, ook die spierpijn.Dagje rustig aan, thee met citroen, honing en een paracetamolletje?Beterschap in elk geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Susana,voor jou zoals in Blondie's onderschrift veel KMW tijdens je gesprek:present:Nu echt even douchen laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Marga: wat is KMW? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Ah Susana join the club: hup in de ziekenmand Goed dat je al aan het fruit bent!Will: begrijp heel goed dat je er tegenop ziet, wens je dan ook veel sterkte:present:!Maar dat zijn nu eenmaal de zakelijke afwikkelingen, probeer ze nuchter (letterlijk en fuguurlijk) te behandelen, helaas moet je je soms maar overgeven.......Ben wel benieuwd naar je emo's erachter, praat erover hoor als je wilt ventileren, is hardstikke belangrijk!Igor alweer weg denk ik; top hoor meid en nu volhouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Goeie morgen lieve kanjers.Vandaag veel te doen. De refu. zit er weer in dus weer zaaalige rust in de tent. Zo nu een bakkie inschenken en ff lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Susana wens jou ook heel veel sterkte en succes straks bij het gesprek Wat raar, hè, dat je eigenlijk niet weet wat er aan de hand is. Ik kan me voorstellen dat je er wakker van hebt gelegen. Laat je weten hoe het is gegaan?Lieve Jet: ben een slecht pact-maatje momenteel, sorry. Lees dat je prachtige bijdragen schrijft! Drup: ik loop je telkens mis maar denk vaak aan je!!! Ik worstel de laatste dagen ook weer met het gemis, ben er tegelijkertijd boos en verdrietig om.Het werk gaat op zich wel goed maar ik moet nog een hoop leren, ook m.b.t. mezelf, bijv. omgaan met stress enzo. Niet alles groter maken dan het is en relativeren maar, dat scheelt een boel.Ga ff rommelen.Vanmorgen wat kerkewerk via pc doen dus blijf wel ingelogd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden