Spring naar bijdragen

donderdag 16 september

bloempje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

K&B zijn m'n alles, ik zou echt niet zonder ze kunnen. Knabbel ligt meestal bij het hoofdeinde, gisteravond flink aan het piekeren en toen legde ze haar hoofd op mijn hoofd :heart: even een beetje warmte voelen doet me dan wel goed op zo'n moment :D en babbel doet niets liever dan kussen en haar buikje laten strelen.

fijn dat het goed gaat met jouw pup, ik kan er slecht tegen als het met dieren niet zo fijn gaat. maar ja die zullen ook eerst moeten wennen.

ik sta nog steeds droog. het kost me af en toe wel moeite, maar ja ik heb het mezelf aangedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Marga, Sara, will, borretje en alle latere inloggers,

Wat heb ik slecht geslapen zeg !!!
Overal blauwe plekken, mijn dijbeenwond lijkt toch gaan te ontsteken, heb hoofdpijn,keelpijn, ben snotterig en spierpijn op plekken waar ik niet had gedacht spieren te hebben...:(

Zo, en nu genoeg geklaagd...
:D
Vandaag een dagje vrij dus lekker rustig aan...

Igor ; Succes bij de therapie... Je weet waarvoor je het doet !!!
Jezelf en daardoor ook voor K&B... :heart:

Will ; Blij weer wat van je te horen... Hoe gaat het ? :sun:

Borrie ; :heart: Kom op he meis !!! Ga ervoor, deste sneller is je knulletje ook weer lekker thuis...:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve mensen...super slecht geslapen door die gesprek dat ik vandaag heb met mijn baas...wat kunnen onze hersenen ons gek maken...zat te malen de hele nacht..en ik ben nog een beetje ziek aan worden: keelpijn, hoofdpijn (zeker ook door niet slapen)...bah....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor: sterkte en succes meid :heart:
je weet waar je het voor doet; GA ERVOOR!!!

Blondie; heb het hele verhaal wel vluchtig meegekregen, is &%^$# maar heb je wel tetanus-spuit (of nog geldig)? Ben zelf ook n keer gegerepen, moesten wel hechtingen in maar ze laten het liever wat open om de rotzooi eruit te kunnen laten komen. Misschien toch maar AB? Enneh....grieperig zoals jij omschrijft: 100% herkenning hier, maar hoor het trouwens van veel mensen, ook die spierpijn.
Dagje rustig aan, thee met citroen, honing en een paracetamolletje?
Beterschap in elk geval :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah Susana join the club: hup in de ziekenmand :D
Goed dat je al aan het fruit bent!

Will: begrijp heel goed dat je er tegenop ziet, wens je dan ook veel sterkte:present:!
Maar dat zijn nu eenmaal de zakelijke afwikkelingen, probeer ze nuchter (letterlijk en fuguurlijk) te behandelen, helaas moet je je soms maar overgeven.......
Ben wel benieuwd naar je emo's erachter, praat erover hoor als je wilt ventileren, is hardstikke belangrijk!

Igor alweer weg denk ik; top hoor meid en nu volhouden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Susana wens jou ook heel veel sterkte en succes straks bij het gesprek :present:
Wat raar, hè, dat je eigenlijk niet weet wat er aan de hand is. Ik kan me voorstellen dat je er wakker van hebt gelegen. Laat je weten hoe het is gegaan?

Lieve Jet: ben een slecht pact-maatje momenteel, sorry. Lees dat je prachtige bijdragen schrijft! :heart:

Drup: ik loop je telkens mis maar denk vaak aan je!!! Ik worstel de laatste dagen ook weer met het gemis, ben er tegelijkertijd boos en verdrietig om.
Het werk gaat op zich wel goed maar ik moet nog een hoop leren, ook m.b.t. mezelf, bijv. omgaan met stress enzo. Niet alles groter maken dan het is en relativeren maar, dat scheelt een boel.

Ga ff rommelen.
Vanmorgen wat kerkewerk via pc doen dus blijf wel ingelogd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...