igor Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 ik ga ze toch heeeel voorzichtig aan de kant leggen zodat ik er ook bij kan. ik ben helemaal uitgeteld, waarschijnlijk heb ik binnen 5 min. m'n luikjes al dicht. zo Ja voor iedereen alvast weltrusten en morgen gezond weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Igor, lekker gaan liggen joh...Kruip maar lekker tegen je dreutels aan... Mupke, ja ongeveer een half jaar geleden was het nog dagelijks vechten voor mij...Ook ik kom van ver, al lijkt dat af en toe nu niet zo...Zo zie je maar weer !!! Alert blijven... Ben wel zo blij met dit forum, aangezien ik op dat soort momenten net effe de steun nodig heb van mensen die je begrijpen... De kracht van het forum !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Zo, en nu hier ook effe bankhangen...Kom wel af en toe om het hoekje kijken !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Ik doe hetzelfde. beetje bankhangen en tv-kijken, en af en toe hier even kijken.Ben ook nieuwgierig naar Wiil's belevenissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Hoi Lieve mensen..kom ik om hello te zeggen...geen tijd om alles te lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 ook hello, Susana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Ik heb een besluit genomen en ik ga ontslag nemen...want mijn werk als nu is , is als de drank: maak me ziek, misselijk en depressief.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 dat noem ik nou voor jezelf kiezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Lieve Jetset, het ging vreselijk in de zin van: ik werkte tegen mijn zin..ik was er niet, mijn automaat piloot was ingeschakkeld, ik voelde me misselijk als een hond...hets was als een zware kater...maar droog...toen ik thuis was ben ik letterlijk ziek geworden: overgeven, wilde alleen liggen, wilde niet eten, wilde gewoon weg van de realiteit en voor mijn de enige manier was om te gaan slapen..dus ik ging slapen..ik was moe van het worstelen met mijn gevoelens..ik wilde gewoon rust...en nu 3 dagen later (van de nieuws), vandaag op school geweest, veel mediteren en laten bezinken, kom ik tot de conclusie dat is tijd om te laten gaan en gewoon iets anders zoeken..ik ga mijn hart volgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Ja, dat klopt ik voel me vrij in gedachten..ik moet nog werken paar maanden want ik heb een vaste baan...ik ben bezig om iets anders te zoeken dat kan mijn leven verrijken...waar ik me thuis voel..maar als je zegt ik voel al vrij...en dat is voor me opluchten..ik ben mezelf alweer..wat van me was tijdelijk afgenomen (blijheid) heb terug, mijn macht en control over mijn leven (die tijdelijk weg was) heb ik terug, bedankt dat je aan me dacht...leuk om te weten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 tsja, Jet.Als je Susana bedoelt zeer zeker....zie onderschrift Blondie...2e regel dan...moed om te veranderen...!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 eerst jezelf, Jet...dan een ander...maar kben ook wel benieuwd naar mijn broeder woestijnvos eigenlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Niwi..Will moet ook vinden zijn weg...voor hem is zeker ook moelijk en wat met hem is gebeurt neem veel tijd in beslag...dus we moeten geduld hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 dat weet ik, Susana..daarom is hij wel 1 van ons....en benieuwd naar zijn vorderingen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Want Will moet een verlies verwerken..dieper dan die van me...en die gedoe van loslaten..moet je laten bezinken...het is gezegd dat loslaten gemiddelde duurt (in een relatie) 1 jaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Ik denk dat in zo korte tijd, we kunnen niet praten over vorderingen..hij zit in de fase van ontkenning of beginnen te beseffen wat is allemaal gebeurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Nou dat bankhangen ging niet door dus. kreeg onverwacht bezoek en ben nu klaar wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Ik dacht dat je al was gaan slapen Igor. Jij gaat meestal wel vroeg toch?Nou ja, doe es wild he. 't Is zaterdag. Alles nog oke daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Susanna knap gedaan hoor die beslissing. Daar heb je moed voor nodig. Hopelijk slaap je vannacht goed.Mensen ik ga ook weer afsluiten. Voel me goed en hoop dat ik morgen verder kan gaan met de waterval.Vandaag in ieder geval een heel tevreden gevoel gekregen.Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Bedankt lieve Bolletje...slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Hé pssst, dit is een leuk lied als je de liefde eruit schraapt. Kan soms wel ondersteunend zijn. Als het hard gaat kan het er hard op gaan. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Mij helpt dit nummer om strijdvaardiger te worden en daarom drop ik het hier.Hier leveren mensen ook strijdt en in die strijdt lijkt het enkel erger te worden...Voor mij helpt muziek, voor jou ook hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Hahaha! Gaat echt enkel over het refrein, when the going touch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Of deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Jeps Spud is geveld door een burn-out, maar burn-outs doen iets raars met je, je kunt nog zo moe zijn, maar ik ben en blijf er voor mijn katjes. Wel heel veel rimpels gekregen inmiddels. En een slecht gevoel over mijzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden