Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 september


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Igor, lekker gaan liggen joh...
Kruip maar lekker tegen je dreutels aan... ;)

Mupke, ja ongeveer een half jaar geleden was het nog dagelijks vechten voor mij...
Ook ik kom van ver, al lijkt dat af en toe nu niet zo...
Zo zie je maar weer !!! Alert blijven...
Ben wel zo blij met dit forum, aangezien ik op dat soort momenten net effe de steun nodig heb van mensen die je begrijpen... De kracht van het forum !!!

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Jetset, het ging vreselijk in de zin van: ik werkte tegen mijn zin..ik was er niet, mijn automaat piloot was ingeschakkeld, ik voelde me misselijk als een hond...hets was als een zware kater...maar droog...toen ik thuis was ben ik letterlijk ziek geworden: overgeven, wilde alleen liggen, wilde niet eten, wilde gewoon weg van de realiteit en voor mijn de enige manier was om te gaan slapen..dus ik ging slapen..ik was moe van het worstelen met mijn gevoelens..ik wilde gewoon rust...en nu 3 dagen later (van de nieuws), vandaag op school geweest, veel mediteren en laten bezinken, kom ik tot de conclusie dat is tijd om te laten gaan en gewoon iets anders zoeken..ik ga mijn hart volgen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat klopt ik voel me vrij in gedachten..ik moet nog werken paar maanden want ik heb een vaste baan...ik ben bezig om iets anders te zoeken dat kan mijn leven verrijken...waar ik me thuis voel..maar als je zegt ik voel al vrij...en dat is voor me opluchten..ik ben mezelf alweer..wat van me was tijdelijk afgenomen (blijheid) heb terug, mijn macht en control over mijn leven (die tijdelijk weg was) heb ik terug, bedankt dat je aan me dacht...leuk om te weten..:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Susanna knap gedaan hoor die beslissing. Daar heb je moed voor nodig. Hopelijk slaap je vannacht goed.:heart:

Mensen ik ga ook weer afsluiten. Voel me goed en hoop dat ik morgen verder kan gaan met de waterval.
Vandaag in ieder geval een heel tevreden gevoel gekregen.
Trusten allemaal en tot morgen weer.:sun::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij helpt dit nummer om strijdvaardiger te worden en daarom drop ik het hier.
Hier leveren mensen ook strijdt en in die strijdt lijkt het enkel erger te worden...
Voor mij helpt muziek, voor jou ook hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeps Spud is geveld door een burn-out, maar burn-outs doen iets raars met je, je kunt nog zo moe zijn, maar ik ben en blijf er voor mijn katjes. Wel heel veel rimpels gekregen inmiddels. :D En een slecht gevoel over mijzelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...