bolletje Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Goh Bor. je wordt behandeld als een of andere crimineel zeg. Vreselijk, logisch dat je heel kwaad bent.Blondie, heb je verdriet omdat je niet kunt drinken of ben je ergens anders verdrietig om. Ik zou willen dat ik even bij je was, alleen maar om ff een aai over je bol te geven meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Pfffff... En weg is het !!! Overwinnaar : Blondie, Loser : Drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 woestijnvossen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Zelfmedelijden Bol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Niwi:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Groot applaus voor Blondie. !-0.Den Niwi se. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 ja? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Thnx Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 En ja Bol : 1-0 voor mij... maar ook voor het forum... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 zie je eigen onderschrift, Blondie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Die was ik effe kwijt Niwi... Thnx voor reminding me !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Wijfie : Thnx... maar ook het forum heeft me geholpen hoor...Ik kan en moet het ook niet alleen willen doen !!! Jij een fijne verjaardag gehad ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Ben effe weg, mn zoon halen bij een vriendje... Kan nu wel en neem mn dochter mee als bescherming...Zou toch die trotse lach niet van haar gezichtje af willen vegen door het halen van drank !!! ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 den Jet se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 gaat al wat beter ja....senk joe...en in die droogte is alles te overleven he...hoewel...de weg naar nuchterheid is geplaveid met glasscherven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 weer terug:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 BorretjeWat wordt jou veel opgelegd.Is hier niet meer over te praten?Ik begrijp dat je zoontje voor alles gaat maar er moet toch een andere weg zijn?Leef als voornamelijk lezer toch heel veel met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Blondie kanjer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Hahahaha... Zo voelde ik me anders daarnet niet hoor Bol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Blondie, je bent nu iemand geworden waar anderen hier zich aan op kunnen trekken. Fijn voor je dat de trek weer weg is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 hoipipeloi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Mup, ik heb jullie net zo hard nodig hoor... dat bewijst daarnet wel weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Blondie ik ben blij voor je dat het niet heel lang geduurd hebt meis. Maar je hebt je er wel doorheen geslagen. Ik vind dat altijd zo ontzettend knap als iemand dat kan.Goeie avond Igor. Hoe is het met die dreutels van je? Ik ben benieuwd als er dit jaar sneeuw komt, hoe ze dan reageren. Dat wordt lachen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Hoi Bol. Ze liggen uitgeteld op de bank ik wou er ook bij liggen maar dan moet ik ze wakker maken SNEEUW alleen het idee al dat wordt gefilmd hoor en vooral Babbel zal helemaal gek worden maar eerst komt de herfst nog met de wegwaaiende blaadjes ik heb m'n armen net opgemeten, kijken hoelang ze na de winter zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 quote: Originally posted by: blondie6173Mup, ik heb jullie net zo hard nodig hoor... dat bewijst daarnet wel weer... Maar je laat zien hier dat het kan, stoppen. En ergens weet iedereen natuurlijk wel dat het kan. maar het is gewoon goed om het zo te zien gebeuren bij jou. Je doet het maar! Toen ik hier kwam stond je er nog heel anders voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden