Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 september


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mij overvalt plots een gevoel wat niet goed is. Denk nu: Had ik gisteren maar alvast al mn weekendboodschappen gedaan. Toen ik nog in de lekkere drive van mn drukke werkweek zat. En nu zit ik tegen een lang en leeg weekend aan te kijken. :(
Spreek mezelf al toe dat ik vanavond maar iets extra lekkers moet (mag) gaan koken. Mosselen dus. (sorry Niwi). Maar voor ik naar de winkel durf blijf ik nog wat hangen hier. In de overtuiging dat ik de winkel niet goed uit ga komen anders. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Von werkze maar zal wel weer eens te laat reageren.

Will je zal beslist veel (ongevraagde) adviezen krijgen naar begreep van Patatteke dat recreatiewoningen niet duur zijn bij jullie en ze ook niet moeilijk doen over permanent wonen. Zou dat iets voor je zijn? Dan heb je snel wat, niet duur, mooie omgeving om tot rust te komen en verkopen kan altijd weer.

Alf heb je wel eens een zuurstofmaskertje voor in de nacht geprobeerd of een hoofdkussen die je op kan pompen? Mijn man had zo'n kussen die je op moet pompen maar wel in moet stellen natuurlijk. Hij snurkte niet meer maar omdat zijn luchtpijp beter lag kreeg hij meer zuurstof waardoor hij ook fitter werd. Veel mannen snurken waardoor toch een vorm van apneu ontstaat. Resultaat was hij fitter en ik van dat gesnurk af hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wijfie van harte! Ik wens je alle goeds op je levenspad! :present::moon:

Will, heel veel succes met de huizenjacht!
Top hoe je momenteel gaat :present:
Niwi, geweldig, als iedereen zo'n maatje als jij had dan zag de wereld er volgens mij wel een beetje anders uit.

Ik zit vaak met veel ontroering te lezen hier op de site.
Wens iedereen dan ook veel KMW en veel liefde en inzicht in zijn of haar leven.
Zo, dat wilde ik even kwijt.....

Liefs van Fransje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niwi ik zag je wel. Gouden tip he? Tenminste als je een partner hebt die over snurken klaagt maar het hielp echt. Schijnt idd aan de ligging van je luchtpijp te liggen en die zijn bij mannen anders. Er kan dan een zuurstof tekort ontstaan waardoor apneu dus minder fit en gesnurk. Moet eerlijk bekennen dat ik toch weer telkens wakker werd want waar is het gesnurk? Gaat het wel goed omdat het zo stil is?

Uiteindelijk is het stil geworden maar dat lag niet aan dat kussen hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Vandaag maar eens een dagje rustig aan doen.
Lag er gisteren samen met de kids al in... Zo beroerd dat ik was :(
Wel naar therapie geweest, maar moet zeggen dat ik er maar de helft van opgevangen heb...

Will ; Fijn om terug te lezen van gisteravond...
Het lijkt dat je de omwenteling inderdaad hebt gemaakt... Hou dat vast !!!
Succes met het zoeken naar een eigen stekkie, en probeer ondanks de druk niet te snel beslissingen te nemen... Belangrijk is wel dat je jezelf zo "thuis" gaat voelen... en keuze zat tegenwoordig ;)
:heart:

Wijfie ; Van harte, geniet van je dag !!! :musicnote::sun::musicnote::heart::musicnote::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...