Beate Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Jetset,....je bedoelt al 10 jaar niet gedronken??? petje af!! wat zulje er goed uitzien, ben jaloers op je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Hello, hier is de andere hangjongere nou ja hangen op de bank van luiheid . ik ben echt hondsmoe de laatste dagen, maar ja wat wil je. nu de hele dag luisteren en ook nog praten heb eerlijk gezegd ook niet veel gedaan vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Hoi Jane4, je sprak over slachtoffer en tips; mij wordt altijd verteld; GEEN ZELFMEDELIJDEN!!! nergens goed voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Moet je Bol horen over welke funktie zelfmedelijden heeft bij haar Beate.Maar ik herken mezelf momenteel niet bij dat woord.Ik ken het wel hoor, maar bij het woord verduren heb ik tocheen heel ander beeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Beate zelfmedelijden is ook niet altijd goed, zo heel af en toe mag je er heerlijk in meegaan maar er niet in blijven hangen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 je schrijft dat jou dat wordt verteld Beate; geen zelfmedelijden hebbenmaar dat zegt niets over jouwat ervaar jij zelf dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 OK , face-it! Ik zit nu op het forum omdat ik me ZOOOOOO alleen voel. Ik woon alleen, ik eet alleen, ik slaap alleen, ik denk alleen...Ja, ik praat dus uitsluitend aan de telefoon, in winkels. OK OK, het ligt aan mezelf, kan best iemand bellen voor een afspraak....laat maar. (ken je dat gevoel)Zoiets dus, ik ben/woon/leef alleen.....en dat is moeilijk!!! Neem dat maar van me aan! Oh ja, ik heb andere tijden gekend, daar teer ik nu op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Nou ben ik er eindelijk is Witte weer weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Dat heb je dan nu te verduren Beatemaar je hoeft het dus niet zo te laten.Heb je het wel goed met jezelf?Dan hoef je niet eenzaam te zijn, al ben je alleen.Of kun je de goede soort mensen weer om je heen creeren?want met de verkeerde ben je eenzaam maar niet alleen.Je woont ook wel in een moeilijk land he, als vrouw alleen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Beate maar was je niet alleen omdat je dan kon drinken? ik ken het hoor.het wordt nu dus tijd om je zelf bij elkaar te rapen en eens iets te gaan doen buiten de deur. mensen komen niet bij je aan de deur hoor! zoek een vereninging wat je leuk vindt sporten of een kerk of ga vrijwilligers werk doen je zult je kringetje toch weer groter moeten maken anders blijft die fles naar je loeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Jane 4, 22.08...Wat bedoelt Bol, volgens jou Jane.....ik volg het niet helemaal nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Witte is de hele dag online Igor:D Als ik afsluit meld ik dat netjesdat beloof ik (duurt niet lang meer hoor)Enne dat je niks gedaan hebt vandaag is niet zo gek IgorWat denk je hoeveel energie het kost om aan therapie te beginnen en er actief aan deel te nemen???Logisch dat het lijf nu ff zegt, relax aubGewoon laten gebeuren Igor, hoort er allemaal bij!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 :$ ik wordt geroepen (gepiept) ik moet naar bed nou toch maar luisteren dan héweltrusten allemaal en morgen gezond weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 ik voel me zo'n lui varken. (ezeltje dan hé) ik werk niet en ben toch doodop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Beate,Bol schreef dat ze zelfmedelijden af en toe gebruikt/oproeptom haar opgekropte emoties eruit te laten door eens flinkte huilen, want anders niet lukt (hoop dat ik het zo goed zeg Bol).en dan heeft het dus een goeie funktie, terwijl we meestal lerendat zelfmedelijden zwelgen is in je ellende zonder er wat mee te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 In therapie werk je harder dan als je werkt Igor...Geef er maar aan toe, dan komt het je ten goedeen je zult zien dat het op de lange duur veel meer energie geeft!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Weet je, hoe rustige/saaier (voor sommigen) mn leven is, hoe beter ik me voel. Alleen gedij ik het beste, alhoewel ik de eenzaamheid best merk. Denk ik: zoek toch kontakt! Doe ik: niks en heb er vrede/ongenoegen mee, omdat iedereen zegt: je moet vrienden hebben!! Heb ik, ik zie ze weinig, wel zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 witte weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 slaap lekker Igor en niet teveel denkenmaar juist voelen.... (hoe eng dat ook is) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Het gaat erom dat jij leeft hoe je het beste gedijt,natuurlijk hebben mensen wel invloed op jemaar niet altijd gelijk.er zijn zoveel normen en waardendie als een keurslijf gaan voelen.Ik denk dat je als je het goed hebt met jezelfje eigenlijk nooit echt alleen benten dus ook niet eenzaam.En vanuit dat goed gedijen passen er ook weer mensen in je levenmaar misschien andere dan voorheen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Jane4, dat is juist. Zelfmedelijden lijdt tot niets anders dan een fikse huilbui, en dan??? zie je er niet uit voor tenminste 2 dagen als je de 50 gepasseerd bent. Ik probeer die gevoelens bewust weg te wapperen, het heeft geen zin!! Niet janken, dat heb ik mn halve leven al gedaan. Niet janken, dat is mijn motto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Lieve beate, probeer wat meer van jezelf te houdenStraf jezelf niet zo hard(zo komt je laatste berichtje op mij over hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 lieve forumvrienden, ik ga naar bed, best wel vroeg voor mij doen, maar toch. Dag allemaal, love you! Take care! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Het klinktr hard naar jezelf Beate.Ik ben juist blij als ik weer kan huilenik voel dan dat ik leef en nog geraakt kan worden.Maar dat kan ook van ontroering zijn, of van ellende,zowel wat anderen als mezelf overkomt.Het is echt anders dan zelfmedelijden.Ik zag net bij klasgenoten een man huilenomdat hij bedrogen was met zijn levensproject.daar vlak voor dacht ik: wat een lelijkerd,maar tijdens en na dat huilen, dacht ik, wat een mooie doorleefde en echte kopheeft ie eigenlijk.Het is maar net van welke kant je de dingen bekijkt he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Dat is t leven...Het is maar net van welke kant je iets bekijktZo is t en niet anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden