Spring naar bijdragen

Dinsdag 21 september


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jet, bollie, ja, soms krijg ik het ook wel eens hoor. Deze moment gaat over, sowieso, maar de pijn zit nog te diep in mijn hart. Alleen een slaapje doen en dagje werken in de haven gaat me wat soelaas brengen hoop ik.

Blondje, vecht er voor hoor, dat is de raad die ik kan geven :heart:

Nu bedje in, slaapmanneke is geweest ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, was effe afwezig...

Beate ;
Ik ga echt geen onmogelijke eisen stellen aan hem...
Maar er zal wel wat moeten gaan veranderen in de relatie...
Net als dat ik nu verander zal de relatie ook mee moeten gaan veranderen.
Met andere woorden mijn relatie die stil blijft staan stagneert mijn groei en mijn herstel en die staat nu eenmaal op de eerste plaats op dit moment...

Zelf zit hij ook vast in een verslaving(cannabis)
Ik kan niet van hem eisen en dat ga ik ook niet doen dat hij zijn verslaving erkent...
Dat moet hij zelf doen en daar moet hij ook zelf aan toe zijn...

Ik heb geen ellenlange lijst opgesteld, en naar mijn idee ook geen zware of onmogelijke eisen gesteld aan hem
***
Afijn, ik ga het morgen nog voorleggen bij zowel mijn sponsor alsook bij mijn counselor...
Natuurlijk sta ik ook open voor jullie mening...


Morgen een helder en fris hoofd hebben om het gesprek aan te gaan...
Zie er erg tegenop, al sta ik volledig achter mijn beslissing...
Schijt eerlijk gezegd nu al peentjes :huh:

Ik duik nu echt mn mandje in...
Truste...

Dag 74 is inmiddels ingegaan !!! Vandaag neem ik de eerste niet... :D

Aanpassing : Wensenlijst verwijderd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

blondie, ik wens je heel veel succes en sterkte met dit alles :heart:
Ik ben een meelezer, en zelf in gevecht met de drank. Maar wat ik van jou lees, ik heb diep respect voor je.
Je hebt een goede lijst samengesteld, naar mijn idee. Enig struikelpuntje is waarschijnlijk, dat hij ook binnenshuis niets meer mag drinken....Maar ik heb ook geen idee hoeveel hij drinkt, dus waar bemoei ik mij ook mee he, sorry.
jane, ik had geen idee dat jij het afgelopen week zo moeilijk had, ik lees ook niet alles. Maar ook jou wens ik veel sterkte :present::heart:
Zo langzamerhand leer ik de mensen hier wat beter kennen. Voelt wel fijn. Ik ben alleen niet zo goed in namen onthouden, excuus. Maar ik doe mijn best.
Jetset, jammer dat het niet gelukt is met het huis....En een grunniger?? Bin ik ook!
Will, ook heel veel sterkte gewenst, ga zo door, en succes met het zoeken naar een appartement.
Druppeltje, ik moest zo lachen om jouw verhaal met de kranen......maar respect!
Susana, goede beslissing om te stoppen met je werk, wellicht ga ik binnenkort hetzelfde doen. Maar je kiest voor jezelf!! En dat is het belangrijkste.
Sara, net begonnen met een nieuwe baan toch?? Geweldig, geloof dat het wel goed gaat he??
Igor, vaak een vroege vogel. Wens jou vooral heel veel sterkte met wat er allemaal nog komen gaat....
Al een aantal namen genoemd nu, en er zijn er zoveel meer. Bolletje, borretje, Hannah, ieder met een eigen verhaal. Uit ieder verhaal en belevenis, pik ik iets, en doe er mijn voordeel mee. Ben er nog lang niet, dat weet ik.
Vind het trouwens raar dat Caro een ban heeft gekregen voor 3 maanden!! nav het gebeuren van gisteren. Behoorlijk zware straf!!!
En Desi...ach, meis :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...