Mupke Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Trouwens, Beate .. onbestelde visite op dit tijdstip nog? Ze zouden mijn deur mogen overslaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Wat een rust weer hier.ik ga mn bed ook opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Zo, film met een happy endbeetje zoetsappig, en maar eens vroeg naar bedmet een boek en mijn anijsmelk,beetje saaimaar ja hier ook niets spannends te beleven he?Ik hoop dat dat een goed teken iswelterusten voor wie nog leest:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Hahah Jet,Je hebt de ouderavond overleefd... hihi. En floppy's... die gebruikt toch niemand meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Ali, als je al goed kunt tekenen is dat al een groot voordeel hoor. Ik ben echt heel benieuwd.Lieve mensen bol gaat weer afsluiten.Weltrusten allemaal en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Het schoolboekenbedrijf wilde natuurlijk gewoon zo mooi mogelijk van de oude rommel af... school was op een koopje uit, niet goed gekeken en dan krijg je dat soort dingen he... goedkoop is duurkoop! Ik heb vanavond een spel gespeeld met een paar nieuwe vrienden. Het heet Carcassonne en is echt heel erg leuk. Met een beetje geluk zit je zo twee uur te spelen. Erg gezellig. Gelukkig waren zij ook aan het minderen, dus hebben we eerst een paar liter water weggewerkt en toen nog een miniglaasje wijn. Dan maar veel chippies! Heb je nog wat van je huis gehoord Jet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Ga ook mijn nestje in. Huppelttutje is uitgeweest en morgenvroeg komt voor het eerst mijn nieuwe hulp hier. Best spannend als je afhankelijk bent en in Amsterdam had ik een heel goede dus nu maar afwachten.Slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Ook welterusten, Fijne nacht en morgen gezond weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Ik wens ook iedereen een goede nachtrust toe!En wat Mupke zei, ervaar ik ook. Ben aan het minderen, en betrap mijzelf er zo langzamerhand op dat ik ook minder op kan. Rare gewaarwording . Ook wel eens hoofdpijn de volgende dag, terwijl ik daar 'normaalgesproken' nooit last van had. Maar goed, dit soort dingen helpt alleen maar om de rem er nog meer op te gooien he. Maar dit kan natuurlijk ook per persoon verschillend werken, wil er zeker niet mee zeggen dat dit 'de' manier is.....Iets anders, moest wel even grinniken om de opmerking van druppeltje, dat we hier niet zijn voor jeuk aan onze dikke teen Verder, fijn voor blondie dat het gesprek gisteren redelijk goed verlopen is!Ik duim voor jetset!!Ik leef eigenlijk mee met iedereen hier, en wens iedereen alle goeds toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Okay, ik ben terug en .......................ganz allein.So be it, no probWerken hier kan heel fijn zijn, of niet.Teveel tijd soms om na te denken, spijt hebben.Zoeken waar het is misgegaan.Drank ?? Ja, maar lang niet dat alleen.Ik dronk al toen we elkaar leerden kennen.Onze zaak is onze dood geworden. Wat wisten wij toen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden