Spring naar bijdragen

donderdag 23 sept

igor

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by:
Cyntia

Mupke

Je had toch een ander hoofd?

Klopt. :) Ik had hetzelfde hoofd als Bol. Maar ik ben heel anders. :D

Over toch weer een paar glazen proberen (Beth). Ik denk zelf dat als het zo erg in je hoofd zit en je dat wilt uitptoberen. dan heeft het weinig zin je ertegen te verzetten. Stoppen moet echt vanuit jezelf komen. Dat je de overtuiging hebt dat dat het enige is wat je te doen staat.
als je die overtuiging niet hebt, dan zit het er misschien nog niet in en levert stoppen misschien wel meer stress op dan een keer (of meerdere keren) op je snuit gaan. Dat hoort er allemaal bij nl.
Maar dat is slechts mijn mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 159
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
Cyntia

Hoi

Allemaal

Het wil mij niet lukken om prive berichten te sturen.

Wat doe ik verkeerd?

Wat je kunt doen is:
In een berichtje van diegene klikken op het slotje rechts bovenin dat bericht. Daar staat een lampje (blauw of geel) dan het slotje en daarnaast het printertje. Slotje kiezen dus en dan krijg je het scherm waarin je je pb kunt schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Cyntia

Mupke

Inderdaad moest ik altijd heel erg kijken als je reageerde of het niet bolletje was.

Ik heb toen ik begon al bewust een minder populaire hoofd gekozen.

Sorry mogen we meer hoofden?

Ik heb toevallig de afgelopen week aan Tactive gevraagd om meer hoofden. Maar dat kan niet zeggen ze. Het forumprogramma is zo ingekocht zoals het er nu uitziet. Met deze hoofden. misschien moeten we allemaal wat extra geld bijlappen voor meer hoofden. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik mee eens. Dezelfde hoofden kunnen verwarrend werken. En omdat er zoveel gepost wordt zie je soms wel eens de ene avatar voor de andere aan. Het fijnste zou zijn als iedereen er gewoon zelf een kon halen van internet dan waren we hier uniek dus makkelijker uit elkaar te houden. Nu lijken we wel tig-lingen die zoals vroeger hetzelfde gekleed moesten zijn hahaha. Maja zolang ik hier ben speelt dat al en heb nooit begrepen waarom dat niet anders kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar dus een centenkwestie Drup...
Blijft dus zoals het was: niet alleen naar de koppies kijken maar ook naar de namen.... houdt ons scherp, moeten maar naar de positieve kant kijken,
Luitjes... allemaal lekker slapen.. nou ja: allemaal, wel heeeeeeeeeeeeel stil hier.
Maar toch: trusten straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne heb zelf een forum gehad en met een andere de laatste jaren mee gewerkt maar zoiets kan best ingebouwd worden. Maar idd houd ons wakker alleen een tikje flexibiliteit van forumbeheerders mag er ook wel zijn. Een programma kan best aangepast worden zonder dat het wat kost want er wordt al voor betaald dus als je dreigt over te stappen dan moet je eens kijken of het en hoe snel het kan. Trouwens vele fora zijn gratis en zelfs die kunnen aangepast dus waarom een betalende niet en is dit een betalende?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is inderdaad jammer dat je hier niet zoals op andere fora een eigen "hoofd" kunt uploaden. Dat is wel een gemis. Enfin, inmiddels hebben wij lekker gegeten en zit ik braaf met een kopje thee op de bank. De koppijn van mijn misser van gisteren duurt nog voort. Ik schaam me best wel dat ik de fout in ben gegaan, op een doordeweekse dag nog wel. Maar goed, vallen en opstaan hè.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoelde: Nu een hele dag hoofdpijn helpt misschien om de volgende keer niet weer een fles wijn te drinken.
Wat je voorheen met gemak zonder klachten dronk qua hoeveelheid, dat gaat al heel snel niet meer. Je lichaam ontwent best snel als je een tijdje niks gedronken hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even heel iets anders. Ik ben bezig om te kijken of ik weer wat kan gaan schilderen. Zit nu op m'n gemakkie op internet te kijken en er zijn weer zo'n mooie voorbeelden.
Ben al bezig, me voor te bereiden op de wintermaanden waarin ik niet veel buiten kan doen. Heb er weer zin in en hoop dat dat zo blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Mupke

[ik heb toevallig de afgelopen week aan Tactive gevraagd om meer hoofden. Maar dat kan niet zeggen ze. Het forumprogramma is zo ingekocht zoals het er nu uitziet. Met deze hoofden. misschien moeten we allemaal wat extra geld bijlappen voor meer hoofden.
:D

Hmmpppffff.... heb zelf ook een forum. Dit is volgens mij gewoon een forum dat draait op phpbb software, en die is gratis. En heel simpel aan te passen. Overal op internet zijn phpbb fora en helpcenters, en je kunt voor niks hele mappen met leuke avatars downloaden. Het uploaden naar de forumsoftware is een kwestie van een paar minuten. Het draaiend houden van het forum zal tijd kosten en de serverruimte en dergelijke moet natuurlijk betaald. Maar dat kan nooit veel zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Miss kan Caro je daar in helpen Bolleke. Leuk idee van je en miss kunnen jullie wat tips uitwisselen maja daar bemoei ik me niet mee al heeft het wel mijn belangstelling.

Ik ga deze winter verder met mijn boeken sorteren en hoop al de gebruiksaanwijzingen onder de knie te krijgen want de apperaten zijn allemaal nieuw.
Wil graag nog nieuwe gordijnen maken (wat ik helemaal niet kan) en dan hoop ik dat er rust is om verder te schrijven aan mijn 2e boekje.

Tja het is herfst en de winter dreigt dus. Wat zijn de plannen van de anderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ali wat ontzettend leuk. Je bent er mee begonnen? Heb je het al eerder gedaan?
Onder mijn berichtjes staan een paar schilderijen van mij. Maar das gedaan met olieverf. Veel makkelijker lijkt mij. Aquarelleren lijkt me zo ontzettend moeilijk. je moet het in een keer goed opzetten. Terwijl je, als het niet goed is met olieverf, je er gewoon overheen kunt schilderen.Ik ben heel benieuwd naar foto's van je werk.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke, je bericht van 21.54 hr....dat ben ik niet met je eens, of anders gezegd: daar heb ik geen "last" van. Zie ook andere stoppers met het grootste gemak weer net zoveel drinken als voorheen.
Ik denk: je lichaam went HEEL SNEL weer zodra je weer drinkt. HELAAS!!!
Verder hallo vanavond, gisteravond hier bar en boos....en nu krijg ik visite. Tot morgen dus. Deze visite had ik niet "besteld", maar snel weer de deur uitwerken. dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Beate en dag maar weer. :D

Het is mijn ervaring Beate. Kan best dat het bij anderen anders werkt.:)
Toen ik hier kwam was ik net een paar dagen gestopt. En hield dat zo'n drie weken vol. En toen dronk ik weer één pilsje. Stond meteen al op mn benen te zwabberen, zo hard klapte die erin. Opnieuw een week of twee totaal gestopt. Tot ik echt flink struikelde en mn oude hoeveelheid dronk. Een flinke kater was het gevolg. Terwijl ik voorheen eigenlijk maar heel zelden een kater had. Behalve als ik echt flink over mn quotum gegaan was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow Bolletje,

Wat MOOI! Ik had die afbeeldingen wel gezien in 't klein, dacht dat 't foto's waren!!! Echt goed... :D

Ik heb nog niks geschilderd haha! Ik mocht meedoen met een gevorderdengroep omdat ik wel goed kan tekenen. Maar nu moet ik eerst een paar lessen in zwart wit werken en een idee krijgen hoe e.e.a. werkt voordat ik aan het daadwerkelijke aquarelleren begin. Ik vind aquarellen echt altijd heel mooi.

Hoop het te leren. Heb al 30 jaar op mijn verlanglijstje staan dat ik er wat mee wil. Nu de kids groter zijn en ik eindelijk wat tijd voor mij krijg kan het ook. En het zorgt er ook voor dat ik onder de mensen kom.

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...