igor Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 als er 1 schaap over de dam is ....... dan gaat dit schaap ook maar eens wat doen laterssszzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Hallo allemaal, ik kom weer eens om een hoekje kijken De gevaarlijke tijd zit er straks weer aan te komen, mn verjaardag, kerst en oud & nieuw. Verder alles goed hier, lekker aan het daten, erg leuk en spannend allemaal. Nu contact met een zéér exotische meneer, volgens mij uit Tunesie ofzo...Buikdansen gaat fantastisch, 10 oktober een trouwbeurs in Utrecht waar ik samen met mn deejay (dat klinkt interessanter dan het is) heen ga om ons te promoten. Ik zal weer eens een beetje lezen en langzaam weer inkomen hier dagelijks mn portie te schrijven. Elke dag even komen droogmelden. Dat werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Owja, tegen de muggen; Je slaapkamer deur op een klein kiertje zetten, zo ook de deur van de badkamer of wc of een andere kamer. Het licht doe je daar aan. Perfecte muggenval, ze gaan namelijk op het licht af en omdat de deur op een kier staat kunnen ze de weg terug niet meer vinden. Maar tegenwoordig gebruik ik heel ongezond grof geweld, namelijk de spuitbus. Ik heb mn slaap hard nodig dus ik ga mn bed uit, spray mn kamer, even in de keuken sigaretje roken en een kopje melk, en ik slaap weer als een roosje mn roosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 oefff pfff blog bijgewerkt tranen nog in de keel tijd voor harde muziek . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Dit is ook mooi Bloempje: Het betekent: Om we meditate on the glory of that being who has produced this universe, may he enlighten our minds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Douchen, mooi aankleden, en op pad. Verf kopen, wie weet ga ik wel eens beginnen met schilderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 hahaaahahah iedereen druk nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Wat mooi bloempje dat verhaal op je blog...Brok in mijn keel...Zo, en hier inmiddels ook gedouched, tas klaar voor de kids, wat belletjes gedaan en op naar therapie !!!Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Ook goejemorgen:Eigenlijk al vanaf 9.00 uur op.Bizzy,bizzyLekker ramen gewassen en nog meer huishoudelijke....Klaar aan het maken voor morgen. Ga met 5 vriendinnen naar Snowworld in Landgraaf voor het week-end.2 uur skieen en lekker eten. zondag weer terug.Heb er nu wel weer zin in. En ... droog hoor.Gisteravond naar een Mega optreden in Belgie geweest van een beste vriend van Paul uit de LA. Man is ziek. Misschien de laatste keer geweest dat we hem mogen zien en aanhoren (artiest).Geloof dat dit uitje ons zonder dat wel goed gedaan heeft. Naar MIJN gevoel dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Allo allo,Ekstertje beterschap hoor en snotter maar dat je zo sterk bent en niet van een virus.Borretje geniet lekker want je kind. Blijf het een trieste en langdurige zaak vinden.Heej woman !!!Bloempje erg leuk zo verliefd te zijn.Blondie wat ben ik blij dat het zo goed met je gaat.Hahaha die Igor met haar muggen. Ik pakte gewoon de stofzuiger en kon er uren achteraan jagen totdat ik doodmoe neer viel en tot de conclusie kwam dat ze toen een makkelijke prooi hadden.Rest ook allemaal een knuffel maar er zijn hier zoveel mensen dat je niet op iedereen kan reageren helaas.Vandaag hier voor het eerst mijn nieuwe hulp gehad en werkte erg netjes voor zover dat kon. Blijkt een afgestudeerde maatschappelijk werkster te zijn die niet aan de bak kwam en niets anders kon vinden als poetsen in de thuiszorg. Dat is te triest voor woorden toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Hallo:present:pje.Blondie heel veel suc6 weer.Jet sterkte met je algehele toestand. Bah en dan nog ongesteld. Brrr blij dat ik er van af ben.Lekker niksen hé vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Fijn weekend Desi en zet 'm op meid. Denk eraan geen apres ski hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Wel apres-ski maar dan voor mij droog.Ga 2 uur ski-les krijgen dus hoop dat ik geen benen breek. Heb nog nooit op ski's gestaan.Lijkt me wel heel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Heel veel plezier Dees en houdt het recht:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Boodschappen gedaan. nieuw horrengaas gekocht want het oude had ik destijds iets te krap bemeten. Twee keer om de winkel in moeten gaan want de pin deed het niet. Maar ik hoor net dat het een landeliijke storing was.Nog even een half uurtje voor mezelf nu. Onderweg naar huis kwam ik zoonlief al op de fiets tegen, uit school. dus die zal zo wel zin hebben in even samen thee drinken. En ws. dan meteen weer op pad om iets met vrienden te gaan doen. Zit ik weer alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 den Mup se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 den Niwi se.ik vergeet helemaal om Jet beterschap te wensen. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 alles goed met den Mup ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Ja Niwi, alles goed.Afgezien van het feit dat ik wat achterstallig huishoudelijk werk heb liggen Maar daar heb ik nog bijna het hele weekend de tijd voor.En hoe ist met Niwi? ":) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 alles goed met Niwi zoals altijd...geen drank, geen trek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Mooi zo.Dan kan ik je met een gerust hart alleen hier achterlaten. Nog even wat troepjes hier opruimen en dan gezellig met kind even bankhangen.Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Zo eten voorbereid op mijn nieuwe inductieplaat en voor ik het door had was ik anderhalf uur verder hahaha. Nu met Banjo verder het dorp verkennen (kan dat?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 goeiemorgen eh middag. Ben net wakker. Of eigenlijk nog niet helemaal. Sorry, verder niks te melden. vel pas om 3 uur in slaap van daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Jet beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Zo ik kan hier zo een monoloog met mezelf gaan houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden