igor Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Blondie je bent echt een groot voorbeeld voor velen hier denk ik. je mag zeer zeker TROTS op jezelf zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 ja yvonne om het cru te zeggen scheet bijna in mijn broek van angst ,dit wil ik dus nooit meer . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Toch wel koud zo hoor in mijn tuintje roken, maar voordeel is wel dat ik nu ook stukken minder rook !!! Wie weet stop ik daar ook intussen wel mee... hahaha... Nu ik toch bezig ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Susan Heilig hout? hoe kom ik eraan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Tot straks beste mensen...ga werken, begin aftellen volgende vrijdag lastte dag....daarna bijtanken voor mijn nieuwe uitdaging..Fijne dag toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Blondie neem niet teveel hooi op de vork. als je stopt met roken dan trekt de trek naar alcohol weer aan schijnbaar. dus nog maar even blauwbekken (komt nog ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Werk ze susan. Fijne dag. Blondie.. gaat goed. Buiten roken is niet zo erg als het lijkt hoor. ik heb een stoeltje even droog gemaakt. En zit heerlijk in alle rust te genieten van mijn peukie en van de musjes die al kwetterend het vetbolletje en de silo met vogelzaad plunderen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Weten we nog niet waar we heilig hout kunnen halen.... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Misschien voor de winter dan maar een terrasverwarmer aanschaffen ? Stoppen doe ik nog niet hoor, eerst de drank maar eens aanpakken en stabiel in mijn hertstel staan, dan ga ik pas over stoppen met roken nadenken...First things first... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Ach Blondie , ik heb een oude dikke winterjas in de bijkeuken hangen swinters.... werkt ook perfekt en nu is een vestje nog ruim voldoende, en je hebt gelijk.... eerst de volledige stabiliteit van het niet-drinken. Mocht je toch stoppen met roken.... kijk uit voor de volgende valkuil: meer gaan eten/snoepen met alle gevolgen vandien.. aanpassing: link verwijderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Hahaha, Yvon...Misschien dan eerst maar eens hard gaan sporten voordat ik stop met roken...Valt me trouwens wel op dat ik me steeds beter in mn vel voel zitten na het stoppen met drinken...Eerst het idee dat ik giga aan het aankomen was, wat ook wel zo was... Maar nu het idee dat ik beter in mn vel zit en ik aan het afvallen ben...Durf nog niet op de weegschaal te gaan staan, maar het gevoel is er... Lekker !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Blondie, het gevoel is het belangrijkste.... Denk dat jij met een goed gevoel (en dan niet alleen over je gewicht) het weekend in gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 goed teken blondie dan zit je zeker goed in je vel ,en houd in dat je stabiel bent knap hoor . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Uhmmm Bol.... ik krijg de foto's niet in beeld hoor, moet me aanmelden zegt de site, en kan dan uploaden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 http://img6.imageshack.us/gal.php?g=dcfc0005w.jpg Misschien nu.Yes gelukt. Het is nog niet af hoor maar zo krijgen jullie een beeld hoe hij er uit komt te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 heeft even behoefte om te schrijven dus ben even op het blog kom zo weer even kijken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Good heavens Bol, wat een werk, maar wat zal het er mooi uitzien als het klaar is... helemaal te gek.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 ziet er goed uit Bolyvonne ik wou al een kerkbank jatten zoveel hebben ze die toch niet meer nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Dag voor dag he !!!En morgen weer kijken hoe ik er dan voor sta !!!Weekend here I come !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Bol, wat een werk inderdaad... Doe je dat echt allemaal zelf ?wauw... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 quote: Originally posted by: igorziet er goed uit Bol yvonne ik wou al een kerkbank jatten zoveel hebben ze die toch niet meer nodig. Hahahaha, zit hier hardop te lachen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Zo, en nu is het de hoogste tijd dat ik wat ga doen.... Eerst de douche maar even opzoeken... Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Hihihihi... En hier ook weer effe weg voor een sigaretje en daarna de koffer klaarmaken voor mijn kids...Dit weekend bij mijn ex, dus zeeen van tijd voor elkaar !!! En de administratie !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Nou het is vooral ontzettend leuk om te doen. Maar de keien zijn een heel eind op, heb er nog een paar dus moet ik op keienjacht. Verder wil ik her en der wat rotsplantjes zetten. Het wordt mooi.Ja Bol gaat ook eens aan de gang. Wil weer veel doen vandaag.Laterzzzzzzzzzzzz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden