bolletje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Liefde is niet blind. Verliefdheid is blind. Liefde is, elkaar accepteren. Liefde is er als de verliefdheid plaats gemaakt heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 morgen slokje nog even en haal je de kick uit het leven hoor is goedkoper dan drank en heeft een lang effekt mmmmmmmmm zalig jou dag komt ook wel .iedereen bedankt voor je reaktie ja vlinders in de buik zijn zalig ik zweef gewoon, the way to paradise . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 quote: Originally posted by: bolletjeLiefde is niet blind. Verliefdheid is blind. Liefde is, elkaar accepteren. Liefde is er als de verliefdheid plaats gemaakt heeft. =================AMEN.... mup, goeie morgen , lekker he... goed kunnen slapen... slok, gaat goed dus, fijn. En met dat sporten.... je conditie rent waarschijnlijk vooruit nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Moghu Mupke.O,o, Borrie vergeten. Nou ja ik had al wat emocions geplaatst maar nu speciaal voor Bor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Ik heb wel heel raar gedroomd. Een drankdroom. Ik reed met een fles bier op mn dashboard naar mn werk. Lekker makkelijk binnen handbereik. Daar aangekomen leek me dat toch niet verstandig want de hals van het flesje stak door de voorruit naar buiten dus dat zou wel teveel opvallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Blondie alles oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 En ik had ook last van muggen. Of eentje in ieder geval.eigenlijk heb ik dus helemaal niet zo goed geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 gistermorgen een hele nare ervaring beleefd uit frustratie maar weer een stuk geplaatst op het blog misschien dat iemand er wat aan heeft .http://www.ikbenalcoholiste.blogspot.com kan misschien helpen in je strijd succes . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Ctroenplant in de slaapkamer en muggen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Wat een benauwende droom bloem, maar wat heerlijk dat je , ook in je droom, in staat blijkt toch weer de kalmte te hervinden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 bloempje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 He Von, ben je er nog? Ik dacht dat je al naar je werk was. Of ben je ook vrij vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 dat doe ik straks als eerste bol. die dingen kopen en ik zet m'n hele huis vol en rond het bed ook maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Bol, Kees is ook altijd het haasje met de muggen, die citroenplant hielp geen barst. Wel zo'n staafje met spul waar je je mee kunt insmeren,. Maar alleen al het gezoem van die beesten.... kan ik gewoon agressief van worden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Ha die mup... Nee hoor, moet wel werken, maar moet laat beginnen .... .ben ik natuurlijk ook weer laat thuis Maar goed, het is niet anders, het rooster is de baas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 ik had me gisteren ingesmeerd met deet yvon en ben nu een krentemik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Ai, zal zo eens even kijken wat wij hier hebben liggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 nee yvonne was geen droom was werkelijkheid was klaarwakker maar heb een benauwd uur gehad maar weer overwonnen heb gelijk aktie ondernomen heb vandaag een afspraak bij het VNN en ga samen met mijn verwijzer kijken hoe we dit probleem gaan aanpakken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Ja, ik had het ook wel gelezen Von. Maar misschien ben ik toch nog niet zo goed wakker.Eerst maar eens douchen nu.tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Oeps, dat moet een heel beangstigende ervaring zijn geweest dan Bloem. Goed dat je direkt aktie onderneemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Goedemorgen allemaal,Igor, alles oke hier hoor... Was effe een sigaretje aan het roken in de tuin !!! Als ik aangeef dat er in huis niet meer gerookt of geblowd mag worden moet ik mij zelf daar natuurlijk ook aan houden...Rust is weer enigszins terug in mijn koppie en ik kan met recht zeggen dat ik trots op mijzelf ben:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 geeft igor een muggenklapper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Inderdaad Blondie: voorbeeld geven anders...woorden hebben geen kracht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Bloempje, goed zo, actie !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden