blondie6173 Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 Goedemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 den blondie se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 ehm middag dan maar Blondie?Jet ik ga nu opruimen, jij ook?zien we elkaar over een uurtje hier weer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 PP, mijn gevoelens gaan echt heel erg hard op en af. Niet voor de buitenwereld, daar ben ik precies supergemotiveerd, zo zegt men mij toch. Goh, je ziet er goed uit, je straalt zelfvertrouwen uit, je komt er goed door, het lijkt wel dat je er niet al te veel last van hebt, etc, etc. Maar niemand voelt vanbinnen wat ik voel. De storm, de hartepijn, het luizige gekriebel deep down. I'm losing it, zo voel ik me meestal Ik weet nog steeds niet hoe het financieel gaat uitdraaien, een grote onbekende factor. Iedereen zegt, dat dit niet zo belangrijk is, en in c is dat misschien ook niet, maar ik moet wel verder. Ik moet wel die start hebben die ik na 15j toewijding nodig heb.Mijn (haar) dochter heeft gisteren voor het eerst eens iets liefs gezegd tegen mij. Ik was zo blij, maar het bleek alleen maar om een dvd te krijgen die ik had liggen, want eens ze die dvd had was het terug als voorheen. Voelde me eigenlijk "genomen", maar dan denk ik tja, ze is 21j en ze zal wel bijdraaien. Ik kan ook niet zeggen tegen haar van mijn maatje en T. Dat wil ik niet doen. Ze zal dat op verloop van tijd zelf wel zien.Jane, mindfullness, ik heb je dat woord al dikwijls horen zeggen, maar wat houd dat juist in ?? Teach me, please ? Jet, een mooie gedachte maar zo onwaar. Drank heeft altijd al bij me gepast (wat is gepast hé). Ik bedoel daar maar mee, dat ik altijd en overal wel iets dronk. Ik en drank liepen hand an hand naast elkaar, en het is nog maar sinds kort dat ik die hand heb losgelaten. Ze wenkt nu echter en het beangstigd me.Andere gedachten niwi ?? Tja, een beetje leuke afleiding zou me wel kunnen helpen. Misschien maar even enkele vriendinnen opbellen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 Even pb's lezen, heb er plots een hoop staan zie ik en moet ook bootje gaan losgooien. Tot strakjes dan maar.Oh ja, blondje Zomaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 Will ik had het ook net als jij als was het op een andere manier. Ik had een onafhankelijk financieel adviseur ingeschakeld. Was niet zo duur, je hebt het op papier en kan daar wat mee.Morgen kaarsje voor jou maar probeer het eens met zo'n adviseur. Je staat sterker en kan terug vallen als dingen niet kloppen. Ik was erg in de war toen ik ging verhuizen want er kwam veel op me af en denk dat jij dat ook zal hebben dus waarom niet ff de finacieen uit handen geven zodat je aan andere dingen kan denken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 Will Niet zomaar !!!Ik heb trouwens weer een stukje geschreven op het pactdraadje voor degene die op de hoogte willen blijven...Straks naar een verjaardag en daarna kids ophalen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 Goeiemiddag, kom ook weer even binnenvallen. Heb koppijn en niet lekker. En mijn huis is een bende, moet echt opruimen vandaag. Heb net even jullie berichtjes gelezen. Wil, wat vervelend en moeilijk allemaal. Hoop dat je de kracht vindt om door te gaan en dat het je lukt wat minder aan alcohol te denken. Ik snap dat je je zorgen maakt over alles wat onzeker is en hoe het allemaal komt, maar het helpt je niet. Je kan er nu toch niks aan doen, toch? Dan kun je beter je gedachten ergens anders op richten. Is wel moeilijk maar hoop dat het je lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 Hallo lieve kanjers/knokkers/lotgenoten!Voor mij vandaag dag 28 alcoholvrij en ik voel me nog steeds geweldig sterk. De hond die we sinds vorige week zondag hebben, de Akita-pup is ons zonnetje in huis en zij laat me de alcohol gewoon vergeten!! Sinds jaren, vandaag, op zondag uit mezelf om 8.20u al uit bed en om 8.45u was ik al heerlijk aan het wandelen met haar. Een uur later thuis, lekker koffie gezet, een boterhammetje... nu zie ik pas hoe fijn het is om de dag daadwerkelijk 'te plukken'... ik geniet nu zo van de kleine simpele dingen die ik toen ik nog dronk niet zag... wat heb ik veel gemist!Om 10.30u kwam mijn mannetje uit bed en was ook verwonderd dat ik al zo kwiek en fit op de bank zat, lekker muziekje aan, de hond lag lekker uit te puffen...Ik had 4 weken geleden nooit durven dromen over waar ik nu sta... 180 graden omgedraaide wereld voor mij.Ik wens iedereen de kracht toe om alcohol de rug toe te keren, ik weet dat het moeilijk is, en heb soms nog wel eens trek in een glas, maar ik ga dan gewoon wat anders doen of zeg 9x STOP tegen mezelf, en het helpt.Voor allemaal een mooie droge (ook qua weer) zondag gewenst!En ik neem vandaag de eerste ook weer NIET!SAMEN STAAN WE STERK!Liefs, Tobbertje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 Jet? Voel je je al weer beter? Of ben je nog ziek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 Ik ben nu op dag 17. Had gister ineens zin om een eind te gaan wandelen en in de bus zag ik ineens vanalles onderweg, paarden, koeien en kon er van genieten. Heb inderdaad ook veel gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 nuchterheid is een beloning... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 geprobeert te bankhangen maar er waren er 2 me voor . ik kon er nog met 1 bil bij.maar de was weggewerkt van zo'n 3-4 weken terug :$. nu ligt knabbel in bed en babbel op de bank kijken of ik erbij kan nu ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 Hier de was ook weg, en de vaatlichtelijk de boel aan kantschoon fornuis en aanrecht.de rest mag morgen.de zon schijnt dus als beloning zo maar eens een fietstochtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 ja voel me stukken beter hoor net nog gesport kan hier op zondag ook lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 den slok se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 Hoe is het met jou niwi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 niet gedronken...dus gaat het altijd goed he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 super fijn niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 Het gaat ondertussen beetje beter met me, heb een helse dag achter de rug. Maar mede door jullie antwoorden en medeleven is het draaglijk geworden, mijn dank daarvoor.De pb's zal ik morgen nog beantwoorden, hier nu te druk, ook daar mijn dank ervoor.Vandaag drink ik niet en ik ga beloond worden met nuchterheid.Nog een fijne zondag en misschien nog tot strakjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 Dank Wil, dat je dat even schrijften neem je tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 Fijn Niwi dat het goed met je gaat en met Jane ook. Jullie zijn altijd zo bescheiden en toch aanwezig. Komt erg lief over moet ik zeggen want jullie leven wel altijd mee met anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 Ook ik heb vandaag best trek., maar quote: Originally posted by: willVandaag drink ik niet Ik doe met je mee Will. En velen hier met ons. Dat vind ik nu wel iets om niet te vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 Ben ook meteen weer weg. Ik moest alleen dit even melden. Raar, alsof het een soort stok achter de deur is. ??? Geen idee.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden