smart Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Vandaag maken we zélf onze dag!Wij zijn de baas over ons eigen leven!Zó logisch. Dus zet m op allemaal!!Dáááár gaat ie...........!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Mooi begin Cath, mooi begin Heel erg drukke nacht geweest en nu nog een flinke gaan vastmaken. No sleep for me today, hopelijk in de namiddag.Belangrijk gesprek over mijn toekomst wacht me op.En ik ga voor alle zekerheid vandaag toch maar die antabus nemen, want ik ga hypergevoelig zijn. Beter voorkomen dan genezen.Off we goooooGoedemorgen forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 En wegggggggggggggggg was Wil.Zal voor je duimen vandaag Wil, be sure. en voor de rest: de koffie staat klaar hoor.....Zelf inschenken, want ik ben even roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Goeiemorgen Cath en Will!Sterk begin, Cathy; ik ga proberen 'm vast te houden straks tijdens het evaluatiegesprek!Will: rekeltje jij veel succes en sterkte vandaag!Goed dat je de antabus hebt genomen als je voelt dat er tricky momenten aankomen.Maar: wèl slapen ergens vandaag hoor! Zonder slaap gaat het lijf kuren vertonen en neemt je geestelijke weerstand ook af.Ik vind het maar knap van je dat je zo hard doorbikkelt; een bikkel-rekel dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Hai Vonne!Dank, heb gauw n bakkie ingeschonken. Eerste peuk al op :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Hey Fibo, alles wel?Ook jij alle goeds gewenst voor vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Hihi Saar, ik inmiddels ook . Goeiemorgen trouwens , en Fibo, werk ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 En Cath.. sorry dat ik niets tegen jou zei, maar je ligt volgens mij op één oor.... tenminste, dat hoop ik voor je:D En inderdaad... we moet zelf iets van onze dag maken. En we zijn , tot op zekere hoogte, zelf de baas over ons leven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Dag Fibo, hebt goed Draad v gisteravond ff gelezen. Mupke: als je dit nog leest:heel veel sterkte, KMW en wat je zelf wenst, dat vooral.Je laat een stoel leeg hier in de huiskamer maar ik begrijp heel goed wat je bedoelt.Richt je maar op jezelf, het gaat tenslotte om jou.Hoop wel dat je als je er aan toe bent laat weten hoe het met je gaat.Will: las dat de eerste stap er is en je vandaag nr de scheidingsnotaris gaat........Laat je goed voorlichten, prima dat je de afhandeling goed in de gaten houdt man, koppie erbij PLUIM!!!Zo, dit vrummes gaat over tot actie.Wens iedereen die het nodig heeft veel sterkte en beterschap voor de zieken!Good goan ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Saar ook werken vandaag? Jij gaat ook hartstikke goed he? Hoop dat je steeds minder last zult hebben van die sombere buien hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Ow vergeet ik het weer: waar is onze Bol?????Bol ik mis je!!!!NU echt weg, doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 goede morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Nah vooruit toch nog n keer voor Vonne:ja gaat goed gelukkig.Somberheid zit helaas ook wat in mijn genen Yvon en ik moet ook leren dat de zon nu eenmaal niet altijd schijnt, ook niet in ons leven. Gaat me wel lukken voor ik een jongetje word Jij ook een goeie werkdag, hè?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Ha die Igor en Bor. Lekker geslapen hoop ik??? Zo, heb de administratie (lees betalingen) ook weer gedaan. Ga nu even een sigaretje roken met een bakkie erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Sara Bol had problemen met de computer, die zou vandaag geloof ik gemaakt worden.Wil heel veel sterkte vandaag. kun je niet heel even een hazeslaaapje doen? je moet wel helder blijven, er komt nog genoeg op je pad.getikt voutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 heb je lekker vrij yvon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Bor alles oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Goedemorgen luitjes:)Will:Sterkte vandaag man! Slim om de Antabus in ieder geval vast achter je kiezen te hebben als je weet dat dit een tricky dag voor je wordt.Mupke weg? Jammer, zal straks proberen terug te lezen waarom ze besloten heeft om te vertrekken.Maar nu druk en ga ook nog in de ochtend op school meehelpen.Ja, Bolletje had inderdaad vandaag een reparatie aan haar computer. Zal daarna er vast weer snel zijn, Bol kennende;)Ik ben er weer vandoor, fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Ik moet vandaag wat later beginnen, en mag ook wat langer door, zal niet eerder dan half tien thuis zijn... hele lange dag dus, maar dat geeft niet, hoop dat het een niet al te rommelige dag wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Las even snel mijn berichtje en zie dat ik het helemaal niet over mezelf heb gehad:$Met mij dus alles goed hoor. Ik drink niet en dat gaat eigenlijk best goed. heb wel zo mijn trekmomenten, maar niks in huis en dat scheelt. Verder lichamelijk niet zo lekker in mijn vel ivm verkoudheid. Slaap momenteel veel en ben dus idd gisteren overdag terug mijn bed in gekropen. Vandaag nog steeds groggy, hoop dat het snel overgaat...En nu moet ik echt in actie komen anders komen er hier 3 te laat op school!Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Eks, werk ze hoor. Ja, heel jammer dat Mup even afhaakt. Maar misschien wel heel goed voor haar. Witte trouwens weer terug booooordevol ervaringen.... zal ook een hele belevenis zijn geweest. Bor. petje af dat je geen druppel hebt genomen. Jij knokt jezelf ook steeds een stukje verder he? Mag je hartstikke trots op zijn hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 he bah yvon wat lang.Bor hier nu wel oké, ging gisteravond even niet zo lekker, ben om 21.30 naar bed gegaan NUCHTER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Witte zal nog wel op 1 oor liggen maar FIJN dat je weer heelhuids terug bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Goedemorgen allemaal Ik heb zo naar gedroomd vannacht blij dat ik wakker ben...allemaal een hele fijne dag! Ff vlug bakkie koffie pakken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Goedemorgen lieve mensen....mooie begin van Cathy....hier lekker mistig buiten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden