bloempje Geplaatst 29 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 morgen niwi , bedankt blondie ik ben blij dat je er iets mee kan en ja het was heel erg konfronterend en nog maar die spiegel heb ik wel nodig zo van dit NOOIT WEER , en wees gerust hoor kinderen zijn ruimdenkend en ze zullen zien hoe jij knokt hebben mijnes ook gedaan en hebben weer het vertrouwen .is trots op die lieve bikkels hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Thnx Bloempje:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Goeiemorgen frummers, Eerst maar even een bakje koffie en een sigaret (jaja blondie... in de tuin;) , helpt ook bij het wakker worden...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Teveel goedemorgen, Susana bij mij precies zo met mijn POP, bloempje mooi geschreven!, den niwi se, borretje , blondie succes met je dagboek igor jij met therapie....En yvonne ook goedemorgen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 den Yvonne se...heb je nu al een onderwerp ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Onderwerp??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 oohoh, vergeet ik te groeten... heeeeeeeeee den niwi se.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Dan toch eerst maar even de tuin... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 29 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 weet niet of jullie hier wat aan hebben maar ben nu 17 maanden verder zonder drank hahahah maar als ik op de fiets zit haren in de wind vriendelijk soms lachend en denk mmmmm vrijheid voel me dan herboren maak me weer op ,kijk weer naar mijn kleding hahahaha als een veulen in de wei ,spring mijn bed smorgens weer uit en kan het wel uitschreeuwen van geluk ,eindelijk die lang verwachte verlossing hahahaha klink wat zweverig maar sta wel degelijk met twee voeten op de grond het leven is prachtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 nuchterheid is een beloning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 29 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 morgen yvonne morgen laluna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Bloempje zo voel me ik ook....ik voel me vrij zowel geestelijk als lichamelijk...ben heel rustig en kalm geworden...heb meer liefde voor mezelf en kan gerust ook het geven...dus alcohol zo zie ik het nu "nam"veel plaats in beslag want nu in zijn plaats zijn alleen mooie dingen gekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Ik ben goed beroerd wakker geworden...denk griepje onder de leden...ga school afbellen en met lappie en slaapzak de bank op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 morgen bloem, wat heerlijk dat jouw leven 180 graden de andere kant is opgegaan. Niwi, wat bedoelde je nou met een onderwerp???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 maandag, geloof ik dat het was....zei ze...we praten eigenlijk niet meer met elkaar....heb ik gezegd dat ik altijd met je wilde praten...maar heb je een onderwerp ???...vandaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Oeh, lalu, lekker rustig dagje er van maken dus. Als ik het gevoel heb dat er een griepje of een verkoudheid aan zit te komen slik ik altijd een 'overdosis' vitamine c een paar dagen achter elkaar... en het helpt. ECHT.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 29 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 ja susanna daar heb ik ook heel hard aangewerkt liefde naar me zelf dit was zo erg dat ik van mezelf niks mocht ja hard zijn maar dan ook bikkelhard zal niet in details treden ,maar ik mag er nu zijn en accepteer mezelf zoals ik ben zalig en weet je ik zie nog een lief mens ook hahahha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Ik ga nu ook effe een peukie doen in de tuin en mezelf douchen...10 uur weer counselorsgesprek...Latersss... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Dan ga ik je advies even terharte nemen Yvon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ja, Dat klopt Niwi. Jeetje , maandag is al weer zo lang terug. Maar om je antwoord te geven. Vaak heb ik niet echt de behoefte om te praten. Kan gewoon met iemand rusten staan of zitten... Zonder (veel) woorden. Weten dat het goed is. Elkaar begrijpen. Af en toe 'iets' zeggen . Dat moet dan wel iemand zijn bij wie ik me op mijn gemak voel hoor. Anders ga ik koorstachtig zoeken naar een gespreksonderwerp om maar geen stiltes te laten vallen;)Bij jou heb ik dat NIET. Jij kunt gewoon rustig hier aanwezig zijn terwijl ik er ben. en dan voel ik me op mijn gemak. Tis goed Heb ik geen woorden voor nodig. Maar ja..... we zitten hier wel virtueel... En dat komt dan soms ook weer anders over. Vandaar dat ik dat zei: we praten niet veel, maar.... heb het gevoel dat het oke is , ook zonder met elkaar in gesprek te gaan,. Jeetje wat een verhaal. Hoop dat ik niet al te veel wazig overkom nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 LaLuna...ga maar lekker uitrusten..want als we ziek worden betekent dat onze lichaam en geest zegt; hey gas terug geven...heb pause nodig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Doen hoor Lalu. Ik heb van die dingen van 1000 mgr. en neem er dan 3-5 per dag. Kan geen kwaad, wat je lichaam niet kan gebruiken wordt vanzelf zonder schade afgevoerd. Blondie, succes met je gesprek, na de tuin en douche... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Een goede morgen aan allen Bloempje nog bedankt voor je lieve berichtje laatst!Ff bijgelezen van gisteren.W.b. stille periodes 's middags: wat mij betreft komt dat omdat ik nu weer werk.En op dagen dat ik de hele dag werk ben ik 's avonds te moe om nog in te loggen.Blondie: succes straks! Schrijven heb ik ook heel veel gedaan. Je zult merken dat wat Bloempje zegt waar is, eerst moet je wennen maar op n gegeven moment gaat het vanzelf en ook vanuit je gevoel. Heb pagina's vol geschreeuwd, soms maar 1 (schel)woord per pagina maar het hielp wel.En daar krijg je geen ban voor Perfectionisme........bekend, pfffff. Was ook weer punt in mn evaluatiegesprek gisteren.Ga ff wat doen maar ben vanmorgen vrij dus kom wel weer trug voor n bakkie ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 tja....Yvonne...je bent wazig, maar dat ben ik ook...dus begrijpen we elkaar weer zonder woorden he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 29 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 graag gedaan sara goede morgen trouwens , Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden