Spring naar bijdragen

morning its me

bloempje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 108
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Mogge allemaal,
Den goedemorgen se,

Suc6 Ekstertje. Ik weet niet of je het gelezen had maar ik was mijn lange haar ook zo zat. Ging naar de kapper om er een stuk af te laten halen maar was nog niet tevreden dus Caro maakte het maar even af om mijn haren te kortwieken hahaha. Nu heb ik dus kort haar maar ben wel tevreden en kleurtje kan altijd nog.

Will wat een vreselijk nieuws en vooral omdat het zo onverwacht gebeurde. Ja zoiets raak je diep en als iemand dat begrijpt ben ik dat wel. Mijn man was ook nooit ziek en opeens lag hij dood naast me in bed. Dat ongeloof snap ik heel goed en wens je veel sterkte maar zeker ook de nabestaanden.

Trouwens al die herrie in de vroege morgen is dat wel nodig? Hahaha. Naja drup lust ook wel een bakkie koffie van wie dan ook. Zwart graag en zonder iets erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ff wachten eerst ff m'n grootste vriendin een paar hartjes geven.:heart::sun::heart::sun:
Hier gaat ie goed maar er is weer een hoop gebeurd. Jos moest opgenomen worden in het verpleegtehuis maar heeft geweigerd dus moeten nu wachten hoe nu verder. Hij wil persé een eenpers. kamer en dan niet al te klein. Maar met mijzelf gaat het goed. En droog gehouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig Bor. Dat is fijn om te horen. Je doet het toch maar goed hé?:present:
Ik ben ook zo ontzettend benieuwd hoe het met Jet is gegaan. Of ze geslaagd is voor een huis.
En Willbillie he het nu met hem gaat. En de andere woestijnvos. En zeker niet Jane vergeten. Hoe zou zij zich nu voelen. Goh ik heb wat aan jullie gedacht mensen. Ben blij dat ik er weer ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jippie, ik zag net dat wijfie inmiddels ook verhuisd is en dat ze zich daar goed voelt, las dat Willbillie ook een appartement heeft gevonden, wat een heerlijke berichten lieve mensen.
Nu nog een positief bericht van Jet, of die ook geslaagd is, en dat er niet al te veel zieken zijn op dit moment en mijn dag is ook weer goed.
Ik had al eerder op het forum kunnen zijn mits mijn muis niet kapot was geweest (dacht ik) dus een andere muis gekocht, DEED DIE HET OOK NIET ZEG :devil::angry:#$%^^&&$ en nog wat. De oude muis wel netjes begraven in de tuin, kruisje erop met "Hier rust na 2 jaar trouwe dienst enz."
Maar een hele lieve meneer die mij wat dingen geleerd heeft over de p.c. heeft hem geinstalleerd.
Ja verder had ik al wat over Jos geschreven. Hij is van de week uitgenodigd om te komen wonen in het verpl. tehuis maar heeft geweigerd. Hij wil persé een éénpers. kamer, en dan niet een soort kleerkast maar een beetje een ruime kamer.
Vanochtend is de ambulance gekomen en die heeft het weer terug gestuurd met de mededeling dat hij niet mee ging.
Verder kreeg ik gisteren gruwelijk op m'n duvel omdat ik wist dat hij opgenomen zou worden maar niets tegen hem gezegd heb. Ja ik dank je de donder zeg, dan krijg ik de volle laag, daar heb ik geen trek in, dat moet de thuiszorg maar regelen.
Verder valt me wel op dat ik hem zelf meer dingen laat doen. Ik doe alleen de dingen die hij zelf echt niet kan en verder moet hij maar zelf meer z'n handen uit z'n mouwen steken. En zie het resultaat, hij heeft zelf de verantwoording genomen om te weigeren en heeft zelf de rotklus opgeknapt.
Verder ben ik weer aan het schilderen gegaan. Dat is het enigste voordeel geweest om geen internet te hebben hihihi. Ik zal wel eens een foto plaatsen als ik wat verder ben.
Zo de pannen staan te tuffen. Een teken dat de Bol moet gaan eten. Iedereen smakelijk..:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Piet, ik denk dat het komt omdat er de laatste tijd best wel veel spanningen zijn geweest. Dan ging het weer ff goed maar toch was het iedere keer zo dat na een tijdje weer verkeerd liep. Ik zou me kunnen voorstellen dat sommigen dan liever ff afhaken. Zeker voor nieuwe mensen die net gaan proberen om te stoppen, schrikken hier van. Een forum moet een fijn maar vooral veilig gevoel geven. Mensen moeten het gevoel hebben welkom te zijn, zodat ze aan zichzelf kunnen gaan werken en het gevoel hebben dat ze er niet alleen voor staan. Dat de andere forumleden achter die persoon staan en deze opvangen als het nodig is.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Piet,
Misschien komt het wel weer terug. Natuurlijk was het vaak gauw over maar ik denk dat je door de berichten heel toch wel wat spanning kon lezen.
Ja en de huidige forummers ik weet ook niet waarom het s'middags rustiger is. Misschien willen zij ook wat minder achter de comp. zitten.
Ik hoop dat je meer antwoorden op je vraag krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bolletje,

Nee, geen stomme vraag en nee eigenlijk is, ik hoop was, het niet goed.
Ben nu aan mijn 4e droge dag.
Valt wel mee wat ik gedronken heb de afgelopen tijd zeg ik tegen mezelf.
Maar dat gevoel rechts in mijn zijde vertelt toch wat anders.

Maar ik ga er nu definitief voor, ja ik weet het, dat heb ik al meer gezegd.
Heb echter een heel erg sterk vermoeden dat mijn vrouw het nu echt niet meer accepteerd als ik weer ga innemen.

Ze is nu zwemmen met een vriendin, het is hier koopavond en ik heb zo een zin om even de stad in gaan, niet voor de winkels hoor...
Maar dat ga ik dus niet doen.

En jij houdt gewoon vol hè, ondanks je sores met Jos, ik bewonder je echt.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me voorstellen dat jullie je zorgen maken om de stilte
dat ken ik ook niet echt van hier.
Heb trouwens ook echt geen idee waarom het hier zo stil is opeens,
Ik weet wel waarom ik er niet meer was...
Net terug van vakantie en plopperdeplop internet eruit...

Dat was ff zweten om bijna drie dagen geen internet meer te hebben.
Maar ja ook wel weer goed om te zien dat ik echt te vaak gebruik maak
van internet...
Misschien toch is wat gaan minderen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorrie Teveel, had tel. Maar je schreef dat je weer gedronken had en nu echt wil gaan stoppen. Misschien is het voorstel van Tactive om een pactmaatje te gaan zoeken ook een goed idee.
En misschien is het goed als je wat meer op het forum zou komen zodat we je kunnen helpen als je zin krijgt om te gaan drinken.

Hey lieve Witje:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spannend niet echt, alhoewel ik ook in de Bronx ben geweest,
maar het was er opvallend rustig, wel een beetje een naargeestig sfeertje eigenlijk.
Daarna door naar Chinatown en Littel Italie en toen naar Manhattan, nou dan heb je wel 4
cultuursferen meegemaakt hoor op 1 dag. Prachtig was dat
Voor de rest was het alleen maar super mega groot en geweldig.
Er zaten te weinig uren in de dag om alles te zien, maar alle grote highligts hebben we wel gezien
Ik heb me letterlijk de blaren op de voeten gelopen, maar zeer zeker de moeite waard!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harrie blijf vanavond a.u.b. bij ons hé? Waarom zou je de stad in gaan, je weet dat je dan weer thuis komt met drank in je lijf. Waarom zou je gaan drinken? Zit er je iets dwars, of wil je gewoon die kick voelen?
En inderdaad, partners kunnen het heel lang vol houden om met iemand samen te leven die drinkt maar op een gegeven moment barst de bom, en dan gaat het toch vaak zo dat het dan niet meer goed komt.
Dan sta je er helemaal alleen voor en dan heb je kans dat je je leven helemaal vergooid door de drank.
Ik weet niet of je kinderen hebt maar dan zouden die ook erg veel pijn hebben. Dat is het allemaal niet waar. Ff die kick en daarna met een levensgrote kater zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf thuis Bolletje,

Zit wat belastingzaken voor een vriend uit te zoeken.
Wil van die pijn in mijn zij af en morgenvroeg weer nuchter naar mijn werk.

Heb een zoon, getrouwd en een dochtertje van drie.
Heb een dochter, getrouwd, zoontje van 10, dochtertjes van 3 en 1 jaar.
Gaat allemaal geweldig.

Eigenlijk gaat alles geweldig, geweldige vrouw, geweldig werk dat bijna mijn hobby kon zijn...
heb het er al eens met Alf over gehad, snap er geen moer van waarom ik toch iedere keer weer zonodig onmatig moet drinken.

Morgen dag 5...

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...