Spring naar bijdragen

zaterdag 2 oktober

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 173
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Igor heel veel mensen zeggen dat het goed gaat terwijl dat niet zo is. Maar nu je zegt dat er van alles losgemaakt wordt, denk ik ineens, hoe voel je je dan voor je naar de therapie gaat. Ben je dan ook heel gespannen? Het gevoel dat het toch erg eng is omdat je niet kunt voorspellen wat er boven je hoofd hangt, en je het ook niet zelf kunt bepalen wat er gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Jet, omdat je zo aandringt, grapje.
Allereerst even dit, ik lees regelmatig mee en vind dat prettig en herken er veel in.
Dit alles sterkt me in streven het de rest van m,n leven droog te houden.
Bedankt alle regelmatige en onregelmatige schrijvers.
Met mij gaat het prima ben al een paar maanden kurkdroog, dus even voor de goede orde geen alcohol.
Het lukt me heel goed, te meer nu ik ervan overtuigd ben dat dit het is wat ik wil.
Ik voel me blij, heb meer zelf vertrouwen en sta positief in het leven en ook m,n omgeving geniet daarva.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oja ..... en het lukt me nu ook mezelf best wel aardig te vinden.
Iets wat ik jaren niet kon. Ik was niet aardig, was onhebbelijk ........enz.
Ik denk altijd dat m'n omgeving nog steeds aan de dingen denkt die gebeurt zijn.
Onzin... ze zijn alleen maar blij dat het goed gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu we toch bezig zijn, hoe gaat het met Jetset.
Ik lees nooit alles wat op het forum staat, geen tijd voor.
Dus je zult het vast al een keer hier gemeld hebben, alleen ik heb het niet gezien cq gelezen.
Alleen iets van een woning, woon je niet in een kraakpand en moet je daar uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor (sorry moderator dit is een tip en geen reclame) ik gooi in het drinkwater van Banjo altijd een dopje Dental Care. Dit is goed tegen tandsteen en dus ontstekingen. Katten mogen het ook hebben. Je kan het zo in de dierenzaak kopen. Bij de dierenarts ook maar die is altijd duurder hahaha.

Fijn dat het goed met je gaat Kruimel. Je bent geen kruimeltje meer maar een tijger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimel wat tof om je weer te zien, en wat ontzettend goed dat je het droog hebt kunnen houden.
Wat niet drinken een hoop positieve gevoelens kan geven hé?
Er komt zo veel ruimte vrij als je niet meer drinkt. Geen last meer hebt van een kater, schuldgevoelens, een belabberd gevoel, slecht slapen, lege portemonnee en zo kan ik nog wel ff door gaan.
Als je van al die dingen geen last meer hebt, komt er plaats voor leuke dingen, het lichaam is vrij van alle schade. Geweldig meid.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja natuurlijk slaat dat ook op jou Piet, ook jij doet je lichaam geen geweld meer aan.
Toch blijf ik het knap vinden hoor dat je kunt matigen. Echt.

Kruimel, je komt inderdaad tijd te kort omdat je nu zoveel meer zin hebt om dingen te gaan doen. Je krijgt zoveel engergie er voor terug als je matigt of stopt met drinken. Ik wil ook altijd veel meer doen dan dat ik tijd heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
bolletje

Kruimel, je komt inderdaad tijd te kort omdat je nu zoveel meer zin hebt om dingen te gaan doen. Je krijgt zoveel engergie er voor terug als je matigt of stopt met drinken. Ik wil ook altijd veel meer doen dan dat ik tijd heb.

Goedenavond allemaal

Helaas herken ik bovenstaande helemaal niet :(

In het begin sliep ik een poosje slechter, maar dat had ik verwacht. Daarna leek het zich te herstellen.
Maar de laatste maanden slaap ik dus bijna niet meer.
Ben aan de melatoninetabletten inmiddels.
Niks, meer energie...............
Niks, zin om dingen te gaan doen................
Alleen maar zoooooooooooooooooo moe.

De beloning voor nuchterheid is nog geen echt succes voor mij helaas. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...