Spring naar bijdragen

zaterdag 2 oktober

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 173
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Igor, ben al lang wakker..ik ga vandaag met klasgenoten een weekendje weg vlakbij duitsland..we doen het elke jaar, soort van praktijk weekend...heb zin in...gisteren laste dag op werk dus mooi manier van afsluiten...ik wilde eventjes de groten doen aan jullie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Yvonne, igor, suz, vlug nog eventjes slaapwel zeggen. Het was weer een "beestige" nacht voor ons.
Blij dat ik thuis (ahum) ben en ik kruip er direct in. Veel te doen vandaag en kan niet al te lang blijven liggen. Heb gisteravond nog wat geschreven wat uit mijn hart kwam en het heeft me goed gedaan ;)

Dus :sun: en :heart: voor al diegenen die het nodig hebben.

Nighty Night

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kweenie of je er nog bent Wil, heb je stukjes van gisteren gelezen.
Oorlog heeft weinig zin.
Dochter nog steeds aan het lelijk doen?
misschien nog één poging wagen en vertellen dat JIJ het goed bedoelt, dat je het jammer vindt dat zij zich zo opstelt... en het dan laten rusten.
Vriend, nou, daar zou ik toch , al zou het maar via een brief zijn als hij zelf niets van zich laat horen, aan vertellen dat hij je behoorlijk gekwetst heeft... dat jij desondanks de vriendschap heel belangrijk vindt en dat je verder maar afwacht hoe hij verder denkt te gaan met de vriendschap. Dat je het wel op prijs zou stellen van hem te horen hoe HIJ daar in staat.

Maar goed, dat is hoe ik het zou voelen.
Blijven beide mensen eigenlijk weigeren....
Dan zou ik astand nemen, het wel jammer vinden, maar ook weten dat het zonde van mijn energie is om nog meer aandacht aan ze te verspillen.
En dan laat ik het voor wat het is... maak me er ook niet druk meer over.

Maar wil, ik denk dat je al wel heeeeeeeeel veel adviezen krijgt, je moet uiteraard doen wat jij goed vindt hoor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, je hebt groot gelijk hoor jet, niet doen dus....
Nog drie minuten, dan moet ik aan de slag van mezelf...
druk daggie voor de boeg weer, en jongste komt , gezellig.
Zag net dat het roodborstje weer terug is... de winter komt er dus echt aan nu.
Verbaas me er telkens over dat de tijd steeds sneller gaat.
Het jaar is alweer bijna voorbij....
Voor ik het weet zit ik een een verpleegtehuis als ik tijd van leven heb.
Tssssssssssssss

Igor, jij gaat trouwens hartstikke goed he?
Diepe buiging en pet driedubbel af voor en een een salto in de lucht (die pet dan uiteraard ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu Bol, heeeeeeeerlijk geslapen, vooral veel dit keer.
Werd wel een paar keer half wakker in een naar mijn idee vervelende droom, maar had telkens het gevoel dat ik die droom af moest maken...
Is gelukt dus.
Geen idee waar ik over droomde, het gevoel was er gewoon, en ik hoef het ook niet te weten, schijnt klaar te zijn , dus 'over en sluiten ' , wat het ook was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je verdient het hoor.
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
Ik moet nu aan de slag....
Jet, hoop dat vandaag je lucky dag wordt voor woonruimte....
Igor, dikke knuffel voor Knabbel en Babbel...
Bol, het regent, dus rustig aan he????
Laterrrrrrrrrrrrrrrrr :heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Vonnie.
Nare dromen zijn altijd vervelend. Maar het is wel zo dat je daarmee het meest verwerkt. Ik hoop dat je je vandaag een beetje fit voelt want die dromen kosten ook veel energie.

Jet, wat een vervelende ervaring zeg. Ik zou toch wel vreselijk op m'n gevalletje getrapt zijn hoor als ik zo'n vraag zou horen. Wie denkt hij wel niet dat ie is. Wat een $#%^&**. Goed dat je het niet al te serieus opgepikt hebt.

Bol heeft slecht geslapen. Ik ben gisteren toch wat te laat achter de p.c. blijven zitten, ja dan gaat het malen. En dan ga ik denken, had ik het berichtje naar Drup beter niet kunnen schrijven. Maar goed.
Net is het tuinmonster geweest, en heeft afgezegd.
Wat is dat toch een stuk zeg. Groot breed, lang haar in een staartje. Phoe hé.
Moet je nagaan die heeft als klein knulletje op m'n schoot gezeten.
Deed ie dat nu maar:P Dan zou ik niet voor de gevolgen in kunnen staan.
misschien vandaag werken maar dat zie ik dadelijk wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...