witte Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 tuurlijk zien we het Hannah,maar blijf er niet in hangen. Het is zoals het is. Leven en laten leven.Iedereen moet doen wat die wil.Ik begrijp alleen niet waarom je het hier even gehad heb??
witte Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Weggehaald, want we moeten het elkaar vooral niet moeilijker makendan het al is...
Teveel Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Dag mensen,Ik ga 50 km verderop wat met reactoren en zo spelen, ook heel leuk.Hele fijne dag verder en misschien zie jullie vanavond nog,Harry
bolletje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Piet, ik probeerde duidelijk te maken aan Hannah dat ik het gevoel had dat ze invulde en ze komt er toch nooit achter waarom Dar ff kwam kijken. Dat kost dan een hoop energie.Maar duidelijk is dat Hannah nog steeds met een hoop kwaadheid zit naar sommigen.
witte Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Ik weet niet of Han t me in dank afneemt, maar waarschijnlijk is t wel ff goed dat ze ff lucht gaat happen,anders zegt ze waarschijnlijk dingen, waar ze achteraf niet blij mee is.En dat zeg ik niet zomaar,want: to know one is to be one.Ook dat kun je hier geleerd hebben op het forumIk tenminste welInmiddels ben je alweer terug, ik laat t toch maar ff staan
bolletje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Hannah maar waarom wil je het overzicht houden? Als dat niet gebeurd ga je je dan onzeker voelen.
witte Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Bol jij zit toch ook daar?Maakt mij niet uit hoor, maar ben zo bang dat je dan misschien een rot reactie van mensen kan krijgen met die vraag.Dat gun ik je niet.Ik dacht ik zet t maar ff neer, want misschien heb je daar zelf geen erg in.
witte Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Jetset zullenwe t niet erger maken als t is. (dat gevoel krijg ik erbij)Het punt is nl dat mensen hier bijna niks meer schrijven, zelfs niet als ze enthousiast ontvangen worden.Bol schrijft gewoon hier en ik dacht ook daar. Weet ik niet zeker maar dacht van wel.daarom vroeg ik het ook.Naar mijn idee is op beide schrijven, niks mis mee
bolletje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Lieve Witje. Ik zat daar maar ik kan er niet meer komen omdat mijn p.c. schoongemaakt is en ik het adres kwijt ben.Als Dar vanochtend gepost had had ik dat aan haar willen vragen.Ook had ik besloten om daar niet meer te schrijven omdat het me anders veel te druk wordt, zeker nu ik een pactmaatje heb.Het ADB. blijft voor mij op nr. 1 staan. Hier voel ik me het prettigst, maar dat heb ik al vaker aangegeven.Nee hoor Jet ik heb geen zwijgplicht maar weet niet zo goed hoe ik er op moet antwoorden.Hannah noemde veel namen van mensen die daar helemaal niet zijn. Daarom had ik het ook over invullen.
Hermie Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Jongens (en meisjes) waar gaat het nou om. Ik kan op beide fora meelezen, reageer echter alleen hier. Ik voel me niet buitengesloten. Mijn zelfwaardering of zelfbeeld hangt niet af van wie mij wel of niet aardig vinden. Vrijheid, blijheid. Zoek iets waar je je goed bij voelt en laat dat niet afhangen van anderen. Met andere woorden respecteer elkaars keuze en manier van doen.
witte Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Het ging mij er ook niet om waar je schrijft BolIk wilde alleen voorkomen denk ik dat mensen zo een vraag anders oppakken, als je daar wel zou schrijven. Snappie?Geeft niks jetset, ik zeg ook gewoon maar wat ik voel en wat ik denk;)In ieder geval schrijven we nog en delen we wat we voelen.Dat is waar het mij voor de adb behandeling aan ontbrak.Lekker alles opkroppen en een borrel nemen omdat je geen andere uitweg meer ziet.Deze manier lijkt me tot nog toe nog steeds de beste
bolletje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Precies Jet, als iemand niet alles verteld is dat niet persé oneerlijk.Ik kan alleen zeggen tegen degene die zich toch wat onbehagelijk voelen over een ander forum, er wordt daar nooit geproken over mensen van dit forum, of uberhaubt over het A.D.B.Daar gaat het over andere zaken. Ik hoop dat ik, doordat ik dit geschreven heb, een stukje wantrouwen bij sommigen, weg kan nemen..
lady jane Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 oei Jet,net bijgelezen en toch wat rotgevoel nuniet eens door wat hier vanmorgen gebeurdemaar ik heb dezelfde argumenten die jij net noemtooit als argumenten gehoord. Natuurlijk van een heel andere orde,maar heel in de verte heb ik er hier ook zo'n nasmaak van.En ik begrijp Hannah heel goed. Als er dingen in het verborgene gebeurenga je meer malen en invullen en je onzeker voelen. Overzicht kwijtraken,dat je misschien al helemaal niet had. maar het voedt wantrouwen en is zo niet nodig.Dus zonder de dingen op de persoon te spelen,er is iets van pijn, gemis en in de steek gelaten voelen.
witte Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Ik weet neit hoe ik af moet sluitenIk wil nog zoveel zeggen, maar dan moet ik hier weer blijvenen het is zulk mooi weer!!!En soms is het ook gewoon goed om ff niks meer te zeggen.Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toeLaterzzzzzzz
lady jane Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 net na de vakantiewas je clean Witteen nu al weer moeite af te kicken?kssssssssssssstttttttttttt de zon in jij!
witte Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 wrijf t maar in.... Jane:PNu echt weg
druppeltje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Huh? Snap ik het nou niet meer? Er is toch een apart draadje aangemaakt hoe om te gaan of snap ik het draadje dan weer niet? Begreep dat dat draadje was hoe met elkaar om te gaan en onze wrijvingen, veranderingen, wat we anders graag willen zien op forum etc. Nu zitten we weer hier er over.Had daar al aangegeven dat ik vind dat er op forum teveel draadjes zijn en nu raak ik echt de draad kwijt hahaha.Tuurlijk missen we mensen maar daar is ook al een draadje over.............Kan ik wel zeggen dat ik er uit ga om kippensoep te maken maar over eten is ook al een draadje.Nou de hond dan maar uit maar over dieren is ook al een draadje.En zo kan ik nog wel uren doorgaan maar word hier wel moe van want kan er niet gewoon een lijn zijn of moet ik vanavond maar draadjesvlees eten hahaha.
bolletje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 quote: Originally posted by: jetsetlieve lieve bol: die opmerking is voor mij volledig overbodig. Hoeft niet en moet niet hoeven. Us ff kijken hoor. Ik meen pas geleden geschreven te hebben dat ik je een tof wijfie vind. Of niet???? Jawel dat had ik wel geschreven.
lady jane Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Ja jeten ik ben het met je eenshet naleven (dat loslaten)dat ben ik aan het lerenmeteen lukt niethier is dus goede oefenstof voor mijwant geen investeringen/liefdesband meedus ik maak fouten en ik leer(dank madelief)Ik haal mijn stuk weg, te herkenbaar.dank voor je reaktieen dan gaat heintje echt de zon in
druppeltje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Nemen jullie me nog in de maling ook maar daar kan ik ook een draadje over starten. Het in de maling draadje of zoiets.Hoor steeds getoeter en dacht drup het gaat niet goed. Naja ga maar ff de dijk op om te kijken naar de boten op de Merwede. Phoe op zwartepakken dag dat ze durven te toeteren hahaha
smart Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Oei oei oei, het begint me hier ineens te jeuken zeg!!Weer dat ge #$%$#&@ over het andere forum?Als of anderen (ik) niet mogen weten wat ze zelf doen!!Ondertussen ben ik hier even flink kwaad over!Het wordt zó grootgemaakt!!Niets meer dan een klein besloten forumpjepjepje, waar beslist niet over A wordtgesproken en ook niet over hier (of er moet al een zwáre aanleiding zijn! waar gebeurt dat niet?)en niet eens ieder is even of sowieso actief (lees Bol o.a.) en aldaar kan ik tenminste privefotoos kwijt en nét iets meer over mijn persoonlijke leven, wat niet voor elk bestemd is.Er wordt hier iets onsmakelijks gesuggereerd, telkens.Maar ik kan ook met de buurvrouw gaan zitten te $$$ over hier.Brrr. Ben het even zat!
bolletje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Hey die Dar,Tof dat je je ff laat zien meid. En wat een goed verhaal van je vakantie. Inderdaad die medina's zijn haast eng om er doorheen te lopen. En het risico dat je verdwaald is groot. Ben je ook bij de stoffenververij geweest? Deze zijn altijd op natuurlijke basis geverft.En de leerlooierij? Man wat stikt dat daar zeg?En heb je ook al het vlees zien hangen voor de verkoop? Gewoon buiten met heel veel vliegen er op?En het eten? vond je dat lekker?Nou ja weer een hoop vragen waar je uiteraard geen antwoord op hoef te geven hoor.Blij dat je het in ieder geval naar je zin hebt gehad.
bolletje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Lekker Jet, ja we hebben het getroffen met het weer.Mijn vijver is nu eindelijk klaar. Ook omdat ik geen keien meer heb. Zal morgen, als de waterval stroomt, eens wat foto's op het frum zetten. Ikzelf ben trots op wat ik gemaakt heb, en dat geeft zo'n fijn gevoel. Dan pas realiseer ik me zo goed dat ik dit allemaal niet gedaan zou hebben als ik nog gedronken zou hebben. Dan heb je je tijd hard nodig om de kater uit te zieken. Bah.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden