bloempje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 goedemorgen allemaal ik zie dat ik als eerste wakker ben hier ,eerst koffie
Sara Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Goeiemorgen!Jaaaaa lekker Bloempje, koffie!Of ik nou echt wakker ben weet ik nog niet:Dgisteravond laat geworden na de inwijdingsdienst in de kerk in een ander dorpwas erg gezellig maja............moet nu opschieten omdat ik naar hondentraining ga.
bloempje Geplaatst 3 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 morgen sara nu al naar hondentraining? op zondag? zet koffie neer
Sara Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Jahhhh......zucht...........Beginnen om 9 uur al met speuren en ik moet 3 kwartier rijden en tussendoor de honden eerst nog uitlaten. Wat n mens al niet doet voor zn hond hè Bovendien hebben ze vandaag een soort "geleiders-bespreking" d.w.z. over hoe iedereen het doet met zijn/haar hond. Daar ben ik best gespannen voor, heb van de week op t werk al behoorlijk wat (positieve hoor) kritiek gehad en verwacht nu ook wel e.e.a. te horen te krijgen.Ga er dus met gemengde gevoelens heen.Zo, nu ga ik opschieten, de tijd vliegt.Ff speurworst snijden en dan aankleden enzo.Wens iedereen een heel fijne relaxte zondag toe!!!
bloempje Geplaatst 3 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 oke sara fijne dag en succes vandaag .
igor Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 goede morgen bloempje en sara.Sara succes met speuren
bloempje Geplaatst 3 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 morgen igor ook al vroeg wakker zie ik.
bloempje Geplaatst 3 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 ja ik weet er alles van igor.
igor Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 WWWAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKERRRRRRRRRRRRRRR WORDENOOOOOOOOOOOOOOOOOOPPPPPSTAAAAAAAAAAAAN
igor Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 fijne dag see you laterssszzzzzzzzzzzzzzzz
igor Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 BBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHH
will Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 helemaal uit bed geschud door die kreet zeg Goeiemorgend allemaalIgor, hoe gaat het met je ?? K&B okay ??Saartje op de hondentraing ? Dat is een leuk iets op een zondag om te doen
will Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Bloempje, krijg ik een kopje ? Alleen melk graag Lachroom liefst
lady jane Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Goeiemorgenhier doet de zon hard zijn bestom ons nog een mooie Indian Summerdagje te geven.Wil, hoe is t? Miste je gisteren hier en begon me al wat zorgen te maken.
will Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Hoi Jane, nee hoor, ik ben op verplaatsing in het app van stiefzusje. All is well. Ik ga subiet met vader en stiefmoeder even met de auto een tripje maken, lekker eten ergens en goed bijpraten over de komende week. De cruciale week voor mij !!Hoe is het met jou gesteld ? Licht in het duister ?
lady jane Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Meer wapenstilstand ff Wil.Is verplaatsing verhuizing naar tijdelijk onderkomen?Heb een hele fijne dag, even opladen die batterij heheel hard nodig in deze roofbouwperiode:heart:Ik ga met mijn kluppie vanmiddag ons beachseizoen afsluiten1 1/2 uur ballen en dan een geimproviseerde high tea/coffeeop de straatstenen naast het veld.
will Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Is maar voor één nachtje, heb een afspraak met T dat ik in de weekend elders moet slapen. Ik doe het voor haar kids, want die willen niet dat ik in de buurt ben als ze thuis zijn. Afin, de zoon toch.Heb trouwens deze week even kletterende ruzie gehad met de dochter.Ik heb haar gevraagd om te stoppen met die haatgevoelens en gewoon te doen. Niet alleen maar lief zijn, als ze iets nodig heeft.Dat ziet er leuk uit Jane, hopelijk heb je de zon wat mee. Hier probeert ze, maar is nog niet voldoende aanwezig Ik ga vlug even langs de bakker, koffiekoekje halen.tot later Tekst ontvangen Jane ??
bolletje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Nou als iedereen zoooooooo goed geslapen heeft als ik, dan zitten er allemaal uitgeruste mensen vandaag ik de huiskamer.Goeie morgen lieve Kanjers.
will Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Nog vlug speciaal voor bollieeeee Goeiemorgend lieverd nu echt weg
Teveel Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Goede morgen,Sara veel plezier en succes met de training.Wil een fijne tripp en lekker eten met pa en stiefma, doe maar goed ontspannen en regenereren.Jane, wapenstilstand is de aanloop naar vrede en meer...?Harry
Teveel Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Ik hoop met je mee Jane,Nu,helemaal aan het begin van deze mooie dag al moe, jij die zoveel energie geeft.Ik kan alleen maar voor je wensen en dat doe ik, als de grote baas nu eens een keer zou luisteren..
bolletje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Goeie morgen lieve woestijnvos:heart:
lady jane Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Bol????Harry, jij en ikthats allen ik ga de keuken inkoffiecake en brownies bakkenzoek de vos:D
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden