witte Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 blanke pil kan nog wel jetset, ze heten paracetamol;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 hoe beschaafd je bent opgevoed jetwil niks zeggen over hoe je bent geworden hoordat bewijs jij toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 weet je wat misschien ook leuk is jetset.Toen ik door de douane ging werd ik grondig onderzocht door een vrouwlijke beamte.Ik schrok me echt rot en was gelukkig de enige niet want degene die na mij ging die gafme daar toch een mega gil hahaIk was echt helemaal onthutst ervan.Ongelofelijk hoe ze je tegenwoordig fouilleren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 vertel is Witte:P(doe ff Bol na hoor)mag wel he Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 wat valt er nog meer te vertellen dan??Zo was t, ik schrok me echt een hoedje (tactus taal, mijn taal zou gewoon hollands zijn, maar ja) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Nee hoor lieve Jet ik heb geen pijn. Moet donderdag voor de laatste keer terug komen. Dan ben ik in het geheel 7 x geweest. Ja ik kauw altijd erg goed maar dat houd ook in dat het gebitje veel te lijden heeft. Nu heeft hij het ijzerwerk zeg maar, heel dik gemaakt. Ik zie er nu uit als die engerd met dat fietsenrek in z'n mond uit een of andere James Bondfilm.Het staat allemaal nog te hoog dus een beetje moeilijk kauwen. Maar alles komt goed heeft hij gezegd.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 K'wil alleen gefouildingest worden door mijn eigen lieve H.A. Laat ik gelijk weer ff een inw. onderzoek doen en een 10.000 km. beurt. Hebben we dat ook weer gehad.Hé dat brengt me op een idee zeg. Gelijk moghul ff bellen.Aiai kan dit wel Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 ja hoor dit kan wel BolHeel normaal toch dat mensen naar de HA gaan..Niks vreemds aan. Je kunt t gewoon laten staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 nee kan niet Bolff melden:D:P;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 ja idd zeggen dat je 7x naar de tandarts bent geweest is best wel erg voor jetset BolDas zielig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Krijg jij het ook altijd zo wamme meid. Ik zit hier ook te zweten als een gek.Ik ga m'n handjes ook eens ff laten wapselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 "ze" komen eraan, "ze" komen eraan....we kunnen zo zien of t wel of niet kon Bol hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 pestkop Witte!wat krijg ik als ik het weer weghaal Bol?dat melden dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Jane denk er aan 'hé? Je gaat hier over de knie hoor. En klikken mag niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 ohhhh lekker Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 oh Witteook paranormaal??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 ook????Wie nog meer dan??vertel, vertel, vertel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 ik toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 dact dacht ik al te "voelen"Iets van boven gaf me dat door hahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 quote: Originally posted by: witteweet je wat misschien ook leuk is jetset. Toen ik door de douane ging werd ik grondig onderzocht door een vrouwlijke beamte. Ik schrok me echt rot en was gelukkig de enige niet want degene die na mij ging die gaf me daar toch een mega gil haha Ik was echt helemaal onthutst ervan. Ongelofelijk hoe ze je tegenwoordig fouilleren.... Nou Witje, als het een mooie vent is dan kleed ik mezelf wel uit hoor. Weet je wel, zo eentje met een staartje, en een snor en baard en een ..... Ho stop Bol dit kan niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Ja Jet je hebt gelijkmaaaaar ik ga je iets vertellenen dan mag je nog een keer zeggen of het wel of niet alcoholgerelateerd is ok??Het is vandaag kermis en in NH is kermis 1 groot mega zuipfestijnDiep in mn hart wil ik daar bij zijn en diep in mn hart wil ik dan ook net alsde rest lekker lam worden.En toch... zit ik nu hier te lachen om tandartsverhalen.Ben ik best heel blij mee, want anders was ik vast om deze tijd al aardig rondom lam geweest.Dus beter nu hier lachen, dan nu lam thuis gekomen zijn toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Ik ben ook para en nog wat hoor. Nee ff serieus het klopt wel. Ben zelfs een tijdje in de leer geweest bij een toch bekend paranormaal genezeres. Maar dat is ook al weer zoooooooo lang geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 In zekere zin toch Jetset,Alcohol onderdrukt alle gevoelens, ziehier het resultaat als je de drank laat staan.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Ik ben niet para hoor Bolalleen maar jaloers op mensen die wel para zijn;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 ohhh sorry dan jetset, sommige worden er wel is heel boos omvandaar..Ja en het is vandaag ff verrekte zwaar, maar door jullie allemaalveeeeel minder zwaar hoor:DDus dank daarvoor allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden