Spring naar bijdragen

maandag 4 oktober

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ik zat al te kijken of je niet heeel stiekum een berichtje
had aangepast om mij goeiemorgen te wensen. hihi dat vind ik altijd zo grappig.
Maar jij ook een heeeeele goeiemorgen Bol.
Ik wacht in spanning af voor je foto's, ben er razend nieuwschierig naar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd of het je lukt Bol

Hopelijk komt t vandaag goed voor je Jane
ik zal duimen voor je

Hoi bloem, jou ken ik geloof ik nog niet.
Dus alsnog welkom hier van mij.
En ik heb een vraagje: jij schrijft blogs??
waar kan ik die vinden en waarom plaats je ze hier niet???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha daar heb ik geen verstand van hoor.
is me in al die tijd nog steeds niet gelukt, ook al heb ik er goeie les in gehad
ik doe het gewoon te weinig.
Ik dacht meer aan ff knippen en m ook in de dagdraad plakken, dan lezen we m allemaal.
Leek me zomaar een ideetje hoor.
Maar ik ga nu ff je link bekijken...
Ben benieuwd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Banjootje loopt te pronken met haar bloemenkransje om want ze begrijpt dat het dierendag is. Het vegi eten vind ze niet erg want ook dat snapt ze: een dag voor alle dieren. Trouwens ze vreet alles dus ook vegi hahaha. Kaarsje brand hier voor alle dieren in de wereld en ben benieuwd wat het dorp weer te kletsen heeft hier over. Helaas zal ik daar nooit achter komen want ze praten alleen achter je rug.

Nog even bijgelezen van gisteren en met verbazing van Patatteke en Wing hun afscheid. Hoewel ik het natuurlijk al wist had ik niet gedacht dat jullie weg zouden gaan maar hoop wel dat jullie gelukkig worden samen. Prachtig te lezen dat ook hier weer 2 mensen elkaar gevonden hebben want het is zeker niet de 1e keer en hoop ook niet de laatste. Vind het geen reden om weg te gaan (mijn gedachten) maar begrijp dat jullie nu genoeg hebben aan elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik kom even gedag zeggen. Heb het erg druk. Heb al weken niks meer in huis gedaan en vandaag voel ik me weer eens goed genoeg om er wat aan te doen. Hoor ik nou dat je in je t-shirt naar buiten kan? Gister was het ook al zo lekker. maar vandaag weer? Ga liever ook op een terasje zitten dan. Maar moet echt opruimen en afwassen. Hoe lang die er al staat weet ik niet eens meer. Ben nu op dag 26 alcoholloos(behalve rumbonen). Gister met feestje ging ook goed. Mijn moeder deed met me mee. Had ze van tevoren gezegd. Lief he? Zag er nog al tegenop maar ging dus heel goed. Heb het laatste eindje van de dagdraad gelezen. Merk dat ik nog wel een beetje nieuw ben omdat ik nog niet iedereen ken. Ga nu echt even wat doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bethanie,

Je kent me niet en ik ken jou niet maar wil toch zeggen dat ik het knap vind dat je al bijna een maand niet gedronken hebt.
Zeker als je het ook op feestjes aankunt om niet te drinken.
Dat bewijst dat je een sterk en gemotiveerd persoon bent, ga door en hou vol.

Die rumbonen zijn dat echte met drank of neppers met suikerwater?
Als het echte zijn zou ik uitkijken daar niet aan verslingerd (verslaafd?) te raken.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...